Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Ima u bingu amber yellow pozicije, svijetle jarko narandžasto i odlično budu kao pozicija kad upališ istu

Nothing is true; everything is permitted.
- MuxBH28
- Početnik
- Postovi: 46
- Pridružen/a: 01. ruj 2021, 21:22
- Lokacija: Ilijas
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79kW
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 6 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Pozdrav,
Imam grešku P0243 na mom Peugeotu 307 2.0 HDi 2002. godište.
Text greške: Krug turbotlačnog elektromagnetskog ventila; kratki spoj s uzemljenjem ili prekinut krug
Eh sad, to je onaj mali crni elektroventil što dosta podsjeća na elektromotornu pumpu za brisače.
Čujem da je čest kvar to na pežou pa reko da zamijenim jer nije skup, a auto je baš slabo, pogotovo u brdu.
Nego pitanje je: Gdje se nalazi ovaj ventil, jer sam ih čak nabrojao više od jednog... (4, nisam siguran)
Pronalazio sam ga prije po piku/olx-u, ali sa ovom novom verzijom su ga s*ebali totalno
, ne možeš se snaći niti naći išta, pa ako neko ima neke info gdje mogu da kupim, bio bih zahvalan! 
Imam grešku P0243 na mom Peugeotu 307 2.0 HDi 2002. godište.
Text greške: Krug turbotlačnog elektromagnetskog ventila; kratki spoj s uzemljenjem ili prekinut krug
Eh sad, to je onaj mali crni elektroventil što dosta podsjeća na elektromotornu pumpu za brisače.
Čujem da je čest kvar to na pežou pa reko da zamijenim jer nije skup, a auto je baš slabo, pogotovo u brdu.

Nego pitanje je: Gdje se nalazi ovaj ventil, jer sam ih čak nabrojao više od jednog... (4, nisam siguran)
Pronalazio sam ga prije po piku/olx-u, ali sa ovom novom verzijom su ga s*ebali totalno


Peugeot 307 HDi 79kW Dizel 02'
- Pejic
- Početnik
- Postovi: 2
- Pridružen/a: 05. kol 2022, 12:16
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDI 66KW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Pozdrav
Zanima me dali elektroventil vakuma sa 1.6 HDi motora odgovara i na 2.0 HDi motorima. Vidim da oem brojevi nisu isti ali su izgled i konektri isti. Imam 307 2.0 HDI 66kw kome je izgleda defektan vakum ventil za EGR. Jednom kada je ventil pod naponom otvori se i poslije se ne zatvara sam. Pa i sam EGR ostaje otvoren i izbacuje mi grešku prevelike recirkulacije ispušnih gasova P0402. Egr je očišćen, protokomjer u redu. Kada isključim konektor sa vakumventila i "ručno" ga zatvorim, ne izbacuje mi više tu grešku.
Zanima me dali elektroventil vakuma sa 1.6 HDi motora odgovara i na 2.0 HDi motorima. Vidim da oem brojevi nisu isti ali su izgled i konektri isti. Imam 307 2.0 HDI 66kw kome je izgleda defektan vakum ventil za EGR. Jednom kada je ventil pod naponom otvori se i poslije se ne zatvara sam. Pa i sam EGR ostaje otvoren i izbacuje mi grešku prevelike recirkulacije ispušnih gasova P0402. Egr je očišćen, protokomjer u redu. Kada isključim konektor sa vakumventila i "ručno" ga zatvorim, ne izbacuje mi više tu grešku.
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
307 1.6 80kW benzin 2007., veliki servis treba da se radi i u radnji mi nude dva seta zupčastog, jedan sa metalnim španerima a drugi sa plastičnim. Auto nije kod mene pa ne mogu provjeriti koji je trenutno na njemu.
Vi koji posjedujete ovaj motor ili ste ga imali, koji ste stavljali?
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Vi koji posjedujete ovaj motor ili ste ga imali, koji ste stavljali?
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
wagon life
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Momci, izbacuje mi upozorenje da naspem ADBlue tečnost, 1800km do onemogućavanja paljenja.
Rezervoar je mijenjan od strane prethodnog vlasnika, pa znam da nije to problem.
Što se tiče tečnosti, treba li mi dijagnostika nakon sipanja, ili je samo dovoljno nasuti?
I koliko da naspem, imam “bidon” od 5L ADBlue tečnosti
Rezervoar je mijenjan od strane prethodnog vlasnika, pa znam da nije to problem.
Što se tiče tečnosti, treba li mi dijagnostika nakon sipanja, ili je samo dovoljno nasuti?
I koliko da naspem, imam “bidon” od 5L ADBlue tečnosti

Nothing is true; everything is permitted.
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Nazalost, to sto je mijenjan ne znaci nista, desavalo se da "crkne" i u garanciji...
Sad, cudno mi je tih 1800km ali moguce da je drugacije na 1.5hdi, na 2.0 izbacuje upozorenje na 2400km a kada je greska u sistemu onda izbaci upozorenje da startovanje nece biti moguce za 1100km.
To je obicni rezervoar sa plovkom, naspi tih 5l pa vidi hoce li se ugasiti, ne treba nikakva dijagnostika. Rezervoar je cini mi se 17l tako da nemas brige da li moze stati.
Sad, cudno mi je tih 1800km ali moguce da je drugacije na 1.5hdi, na 2.0 izbacuje upozorenje na 2400km a kada je greska u sistemu onda izbaci upozorenje da startovanje nece biti moguce za 1100km.
To je obicni rezervoar sa plovkom, naspi tih 5l pa vidi hoce li se ugasiti, ne treba nikakva dijagnostika. Rezervoar je cini mi se 17l tako da nemas brige da li moze stati.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Dijagnostika ne treba ali ima procedura u uputstvu kako se dosipa da bi prepoznao kako treba. Ne znam sad napamet, vidi u knjizi od auta ako imaš.
- nace
- Aktivan član
- Postovi: 123
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
- Lokacija: Tesanj
- Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
- Ima zahvala: 19 puta
- pohvaljen: 15 puta
- Kontakt:
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Pozzzz. Da ne trazim po forumu. Koliko kosta veliki servis za P308. 2015. 1.6 hdi , 85 kW. Ima start stop sistem. Kazu da je nesto skuplje. Zahvaljujem unaprijed za svaku informaciju
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Bio je na ili 2400 ili 2100 prije ovoga, tako da periodično spušta. Evo čekam vikend, nemam vremena da naspemStefanMD je napisao/la: ↑03. lip 2023, 21:34 Nazalost, to sto je mijenjan ne znaci nista, desavalo se da "crkne" i u garanciji...
Sad, cudno mi je tih 1800km ali moguce da je drugacije na 1.5hdi, na 2.0 izbacuje upozorenje na 2400km a kada je greska u sistemu onda izbaci upozorenje da startovanje nece biti moguce za 1100km.
To je obicni rezervoar sa plovkom, naspi tih 5l pa vidi hoce li se ugasiti, ne treba nikakva dijagnostika. Rezervoar je cini mi se 17l tako da nemas brige da li moze stati.

imam knjigu onu, danas ću je ponijeti kući da prostudiram. Hvala obojici

Nothing is true; everything is permitted.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Nema na čemu. Samo nemoj da dočekaš da skroz nestane, onda nećeš moći upaliti i trebaće dijagnostika za reset.
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Ipak je bilo samo naspi i 5 minuta ne diraj auto (bez otvaranja vrata, prozora, zaključavanja i to). Sutradan sve OK.
Jučer se vraćam iz GZ, negdje kod Mokrog zapišta auto, upali se lampica ključa konstantno i poruka "Engine fault"
Hajd dovezem se kući, tek kad se malo kiša smirila dam gas, vidim auto linearno ubrzava, nema nikakav kick kod ubrzanja. Jutros kod majstora, dijagnostika kaže P119F greška, "OIL DETERIORATION"
Na kraju se ispostavi da kad smo radili mali servis nismo resetovali servisni brojač jer je bio na oko 15k do servisa, pa govori možeš se po ovome ravnati. Ipak ne možeš, auto ima neki "tajmer" nakon kojeg prijavi da je ulje staro u motoru i limitira performanse. Ulje je ustvari mjesec staro, ali auto to ne zna
resetovali mu brojač, ugasila se lampica i normalno prima gas.
Jučer se vraćam iz GZ, negdje kod Mokrog zapišta auto, upali se lampica ključa konstantno i poruka "Engine fault"
Hajd dovezem se kući, tek kad se malo kiša smirila dam gas, vidim auto linearno ubrzava, nema nikakav kick kod ubrzanja. Jutros kod majstora, dijagnostika kaže P119F greška, "OIL DETERIORATION"
Na kraju se ispostavi da kad smo radili mali servis nismo resetovali servisni brojač jer je bio na oko 15k do servisa, pa govori možeš se po ovome ravnati. Ipak ne možeš, auto ima neki "tajmer" nakon kojeg prijavi da je ulje staro u motoru i limitira performanse. Ulje je ustvari mjesec staro, ali auto to ne zna

resetovali mu brojač, ugasila se lampica i normalno prima gas.

Nothing is true; everything is permitted.
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Na starijim modelima se može dijagnostikom podesiti servisni interval, kad resetuješ koliko će da broji. Fabrički je 20000 km i 24 mjeseca, pa šta prije dođe, ja sam kod sebe smanjio na 10000 i 12 njeseci.
Ove godine mi je javio da je vrijeme za zamjenu nakon nekih 8500 jer je isteklo 12 mjeseci i uredno počne odbrojavati "u minus".
Ove godine mi je javio da je vrijeme za zamjenu nakon nekih 8500 jer je isteklo 12 mjeseci i uredno počne odbrojavati "u minus".
- sheky
- VIP Član
- Postovi: 986
- Pridružen/a: 21. tra 2017, 22:28
- Lokacija: Brcko
- Vozim: Peugeot 307sw
- Ima zahvala: 847 puta
- pohvaljen: 209 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
@liaar moraš sa autom razgovarat,lijepo u garažu pa prije spavanja ulje filter remen ovoono a ne samo po gasu i toči njeft 
wicked red
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
tako mi je i na 206-ci bilo, mogao sam i da ne diram servisni interval, ono brojao bi u minus što kažeš, ali mi ne bi limitirao performanse i grešku pravio hahahaPhilby je napisao/la: ↑13. lip 2023, 18:01 Na starijim modelima se može dijagnostikom podesiti servisni interval, kad resetuješ koliko će da broji. Fabrički je 20000 km i 24 mjeseca, pa šta prije dođe, ja sam kod sebe smanjio na 10000 i 12 njeseci.
Ove godine mi je javio da je vrijeme za zamjenu nakon nekih 8500 jer je isteklo 12 mjeseci i uredno počne odbrojavati "u minus".


Nothing is true; everything is permitted.
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Ima li neko iskustva, da je neki period vozio 1.5 HDI 130ks ?
Možda je do mene, 5 godina sam vozio 2.0 motor doduše sa 90ks, koji je ubrzavao skoro pa instant i sa nižih obrtaja, sa skoro 1200 krene se osjetiti ubrzanje
Sa ovim 1.5 130ks, kad stisnem gas nebitno kojom "silom", tek na 1800+ obrtaja osjetim trzaj i ubrzanje auta
Imam osjećaj kao da je zagužen do tih 1800 obrtaja, i onda se "ispali"
Možda je do mene, 5 godina sam vozio 2.0 motor doduše sa 90ks, koji je ubrzavao skoro pa instant i sa nižih obrtaja, sa skoro 1200 krene se osjetiti ubrzanje
Sa ovim 1.5 130ks, kad stisnem gas nebitno kojom "silom", tek na 1800+ obrtaja osjetim trzaj i ubrzanje auta
Imam osjećaj kao da je zagužen do tih 1800 obrtaja, i onda se "ispali"

Nothing is true; everything is permitted.