Peugwot 307 trosi vodu u ogromnim kolicinama
- Arka
- Početnik
- Postovi: 3
- Pridružen/a: 11. ožu 2023, 12:05
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDI 66kw
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 0
-
Peugwot 307 trosi vodu u ogromnim kolicinama
Peugeot 307 2.0HDI 66kw 2004. godiste.
Hronologija dogadjaja:
Prije 2 mjeseca mi se upalila lampica da nedostaje tecnosti u rashladnom sistemu, provjerio sam i stvarno je falilo mozda 0.3l, dosuo sam vodu (unutra je bio antifriz). Otisao do posla, sve ok bilo da bi opet nakon nekoliko dana pocela da se pali lampica i uvijek bi nedostajalo malo vode.
Odlazak majstoru, zamijenjen cep za vodu, kao mozds je i do senzora ali to xemo vidjeti ako se nastavi paliti lampica. Auto se ponasalo OK tj nije se palila lampica nekih 10ak dana i opet je pocelo. Napominjem auto se vozilo po gradu maksimalno 30ak km dnevno.
Krenuo na planinu, temperatura se digla na prvu crticu iznad 90, pa i na drugu i kad sam vec gore dosao upalila se lampica da nedostaje vode opet. Ostavio auto par sati da se ohladi, pogledam tecnost, nema. Dosuo skoro 2 i po litra vode. Znaci 2.5l je potrosio uz planinu i tek na kraju upalilo lampicu.
Odlazak majstoru, ispusten antifriz (tj sad vev voda jer je antifriz izbacio uz planinu). Stavljen novi G12. Majstor kaze da su isprali bocu pod pritiskom (ne znam da li se trebaju koristiti aditivi za ispiranje citavog rashladnog sistema u tom slucaju). Pogledali na raxunaru, rade obe brzine ventilatora.
Sa tim novim antifrizom se auto i dalje ponasa ok u gradskoj voznji, temperatura je oko 90, kad predje 90 pocne da je vraca nazad.
Opet odlazak na planinu i opet se temperatura digla malo jace od prve crtice iznad 90. Lampica se nije palila. Nakon par sati na planiji pogledam tecnost, opet fali jedno pola litra. Dospem, krenem nazad i opet se isto desava sa lampicom i gubljenjem vode. Dolazim kuci vidim da voda bas pusta kod vodene pumpe.
Znaci do sad je voda uvijek uz napor uz planinu ili izbacilo na cep, ili je voda jednostavno "isparila" tj nestala. Kad se auto zaustavi, ventilator nikad ne radi, kroz cep se cuje kao zujanje tj cuje se kako izlazi zrak tj pritisak iz boce.
Vodena pumpa i remen su zamijenjeni, dosut novi g12 u sistem. Auto radi ok na ravnom, ne pali se lampica, ne gubi tecnost. Odem odmah uz planinu da probam dal se i dalje desava gubitak vode. Cim sam krenuo uz planinu digao je temperaturu na prvu crticu iznad 90 (to je valjda 100) i auto je bas slabo vuklo. Odmah stajem na prvo prosirenje, antifriz izbacen na cepu. Sacekam da se ohladiy provjerim tecnost fali jedno litar. Dodjem do kuce ostavim auto da radi u leru da digne temperaturu, ventilator se pali na prvoj crtici iznad 90 temperature. Ostavim otvoren cep, vodu izbacuje iz boce cim se zagrije (ali valjda tako mora). Primjetim da auto dimi bijeli dim na auspuh vise nego inace. Crijeva su ok, mozda malo tvrdja kada predje 90 stepeni, ne znam jel to ok.
Sljedece sto ce se raditi na autu je dihtung glave.
U auto je previse novca za popravku ulozeno, zanima ne misljenje nekog ako je imao slican problem, da li bi poslije odradjenog dihtunga.glave ovo trebalo prestati ili bi moglo.biti nesto trece od kvarova. Ostajem bez auta u zadnjih par mjeseci a uz to i trosim dosta novca na njegove popravke.
Hronologija dogadjaja:
Prije 2 mjeseca mi se upalila lampica da nedostaje tecnosti u rashladnom sistemu, provjerio sam i stvarno je falilo mozda 0.3l, dosuo sam vodu (unutra je bio antifriz). Otisao do posla, sve ok bilo da bi opet nakon nekoliko dana pocela da se pali lampica i uvijek bi nedostajalo malo vode.
Odlazak majstoru, zamijenjen cep za vodu, kao mozds je i do senzora ali to xemo vidjeti ako se nastavi paliti lampica. Auto se ponasalo OK tj nije se palila lampica nekih 10ak dana i opet je pocelo. Napominjem auto se vozilo po gradu maksimalno 30ak km dnevno.
Krenuo na planinu, temperatura se digla na prvu crticu iznad 90, pa i na drugu i kad sam vec gore dosao upalila se lampica da nedostaje vode opet. Ostavio auto par sati da se ohladi, pogledam tecnost, nema. Dosuo skoro 2 i po litra vode. Znaci 2.5l je potrosio uz planinu i tek na kraju upalilo lampicu.
Odlazak majstoru, ispusten antifriz (tj sad vev voda jer je antifriz izbacio uz planinu). Stavljen novi G12. Majstor kaze da su isprali bocu pod pritiskom (ne znam da li se trebaju koristiti aditivi za ispiranje citavog rashladnog sistema u tom slucaju). Pogledali na raxunaru, rade obe brzine ventilatora.
Sa tim novim antifrizom se auto i dalje ponasa ok u gradskoj voznji, temperatura je oko 90, kad predje 90 pocne da je vraca nazad.
Opet odlazak na planinu i opet se temperatura digla malo jace od prve crtice iznad 90. Lampica se nije palila. Nakon par sati na planiji pogledam tecnost, opet fali jedno pola litra. Dospem, krenem nazad i opet se isto desava sa lampicom i gubljenjem vode. Dolazim kuci vidim da voda bas pusta kod vodene pumpe.
Znaci do sad je voda uvijek uz napor uz planinu ili izbacilo na cep, ili je voda jednostavno "isparila" tj nestala. Kad se auto zaustavi, ventilator nikad ne radi, kroz cep se cuje kao zujanje tj cuje se kako izlazi zrak tj pritisak iz boce.
Vodena pumpa i remen su zamijenjeni, dosut novi g12 u sistem. Auto radi ok na ravnom, ne pali se lampica, ne gubi tecnost. Odem odmah uz planinu da probam dal se i dalje desava gubitak vode. Cim sam krenuo uz planinu digao je temperaturu na prvu crticu iznad 90 (to je valjda 100) i auto je bas slabo vuklo. Odmah stajem na prvo prosirenje, antifriz izbacen na cepu. Sacekam da se ohladiy provjerim tecnost fali jedno litar. Dodjem do kuce ostavim auto da radi u leru da digne temperaturu, ventilator se pali na prvoj crtici iznad 90 temperature. Ostavim otvoren cep, vodu izbacuje iz boce cim se zagrije (ali valjda tako mora). Primjetim da auto dimi bijeli dim na auspuh vise nego inace. Crijeva su ok, mozda malo tvrdja kada predje 90 stepeni, ne znam jel to ok.
Sljedece sto ce se raditi na autu je dihtung glave.
U auto je previse novca za popravku ulozeno, zanima ne misljenje nekog ako je imao slican problem, da li bi poslije odradjenog dihtunga.glave ovo trebalo prestati ili bi moglo.biti nesto trece od kvarova. Ostajem bez auta u zadnjih par mjeseci a uz to i trosim dosta novca na njegove popravke.
- nvram
- Napredan član
- Postovi: 193
- Pridružen/a: 15. lip 2019, 22:33
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 307 1.6 16v LPG
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 49 puta
-
Re: Peugwot 307 trosi vodu u ogromnim kolicinama
Da, sve ukazuje na los dihtung glave.
Pod opterecenjem nivo u posudi treba malo da je visi od normalnog ali ne treba da pusta na cepu ni pritisak a ni tecnost ni da izbacuje tecnost iz boce ako odvrnes cep.
Pod opterecenjem nivo u posudi treba malo da je visi od normalnog ali ne treba da pusta na cepu ni pritisak a ni tecnost ni da izbacuje tecnost iz boce ako odvrnes cep.
- nace
- Aktivan član
- Postovi: 123
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
- Lokacija: Tesanj
- Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
- Ima zahvala: 19 puta
- pohvaljen: 15 puta
- Kontakt:
-
Re: Peugwot 307 trosi vodu u ogromnim kolicinama
Da. To je dihtung glave. Odvezi nek ti to skinu , vjerovatno izbruse glavu , novi dihtung i to je to. Obavezno neka isperu sistem , jer je mijesao ulje i vodu.
- Arka
- Početnik
- Postovi: 3
- Pridružen/a: 11. ožu 2023, 12:05
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDI 66kw
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 0
-
Re: Peugwot 307 trosi vodu u ogromnim kolicinama
Hvala na odgovorima.
Nisam siguran je li mijesao ulje i vodu jer kako sam citao, bilo bi na cepu od ulja bijelih naslaga ili bi tecnost za rashladjivanje bila crna od ulja. Kod mene to nije bio slucaj. Ne znam da li su to jedini pokazatelji da je doslo do mijesanja ulja i vode.
Auto je kod majstora, radit ce se dihtung glave, pa javim kad se zavrsi i isproba auto nekoliko dana da li je kvar saniran napokon.
Zna li neko koje su cijene inace za taj popravak u BiH?
Nisam siguran je li mijesao ulje i vodu jer kako sam citao, bilo bi na cepu od ulja bijelih naslaga ili bi tecnost za rashladjivanje bila crna od ulja. Kod mene to nije bio slucaj. Ne znam da li su to jedini pokazatelji da je doslo do mijesanja ulja i vode.
Auto je kod majstora, radit ce se dihtung glave, pa javim kad se zavrsi i isproba auto nekoliko dana da li je kvar saniran napokon.
Zna li neko koje su cijene inace za taj popravak u BiH?
- nvram
- Napredan član
- Postovi: 193
- Pridružen/a: 15. lip 2019, 22:33
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 307 1.6 16v LPG
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 49 puta
-
Re: Peugwot 307 trosi vodu u ogromnim kolicinama
Dihtung glave ne mora uvijek da mijesa ulje i vodu.
Ja sam imao slucaj slican kao kod tebe da probija kompresiju u sistem hladjenja, pravi pritisak, izbacuje tecnost i dize temperaturu jer se u sistemu hladnjenja stvori cep od vazduha i ometa normaalno cirkulisanje tecnosti.
Radio sam dihtung prije par godina na benzincu i mislim da je izaslo nesto malo manje od 500km sa svime.
Obavezno neka urade ravnanje glave i hidrotest da budes siguran da glava nije gdje prsla pa bi dzaba krecili.
Ja sam imao slucaj slican kao kod tebe da probija kompresiju u sistem hladjenja, pravi pritisak, izbacuje tecnost i dize temperaturu jer se u sistemu hladnjenja stvori cep od vazduha i ometa normaalno cirkulisanje tecnosti.
Radio sam dihtung prije par godina na benzincu i mislim da je izaslo nesto malo manje od 500km sa svime.
Obavezno neka urade ravnanje glave i hidrotest da budes siguran da glava nije gdje prsla pa bi dzaba krecili.