Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
- djama
- Početnik
- Postovi: 33
- Pridružen/a: 05. lis 2021, 08:25
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 1.6 BLUEHDI 88kw
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 9 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
Naisli smo na par mjesta da je to bio problem, cak ima i par videa na yt o tome.
Ali obzirom da je taj filter 73 KM, s rukama oko 100 KM nisam htio da eksperimentisem.
Doduse iz citroenovog servisa su nam rekli da moze to da rijesi problem al nije garant da moze da se opet vrati greska za 5 dana, mjesec, godinu ili nikako. Lutrija je to i onda sam se odlucio da ugasim nakon sto su mi ljudi objasnili da nema nikakvih negativnih posljedica po motor.
Ali obzirom da je taj filter 73 KM, s rukama oko 100 KM nisam htio da eksperimentisem.
Doduse iz citroenovog servisa su nam rekli da moze to da rijesi problem al nije garant da moze da se opet vrati greska za 5 dana, mjesec, godinu ili nikako. Lutrija je to i onda sam se odlucio da ugasim nakon sto su mi ljudi objasnili da nema nikakvih negativnih posljedica po motor.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
Ja ništa ne kontam, kakav filter, nema adblue nikakav filter, da ne misle na čep sa oduškom? Ako misle, to je opoziv, to si mogao džabe dobiti u ovlaštenom servisu, dužni su to da daju.
A ponovo, nikakve veze nema AdBlue sa FAP filterom. FAP filter postoji već 20 godina kod Peugeota, i nezavisno radi, Adblue postoji tek od Euro 6.2 standarda. AdBlue čisti jednu vrstu čestica, FAP fiter drugu. To su potpuno nezavisni sistemi i apsolutno je nepotrebno bilo ga isključiti zbog AdBlue.
A ponovo, nikakve veze nema AdBlue sa FAP filterom. FAP filter postoji već 20 godina kod Peugeota, i nezavisno radi, Adblue postoji tek od Euro 6.2 standarda. AdBlue čisti jednu vrstu čestica, FAP fiter drugu. To su potpuno nezavisni sistemi i apsolutno je nepotrebno bilo ga isključiti zbog AdBlue.
Does AdBlue® clean the DPF?
No – AdBlue® is used in the SCR (Selective Catalytic Reduction) systems of a vehicle which is separate to the DPF (Diesel Particulate Filter) system. AdBlue® reacts with harmful NOx emissions to create a mixture of nitrogen, oxygen and carbon dioxide.
DPF systems use a process called regeneration to remove buildup of particulates. This is when the system heats up to burn off any accumulated soot particles.
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
Problem je sto pojedini "tuneri" ne znaju ugasiti samo AdBlue a da ne naprave problem sa FAPom, generalno vrlo mali procenat njih kod nas radi mape (nabrojati na prste jedne ruke i da ostane prstiju), vecina salju vani nekome ko odradi "nesto" i vrati pa sta bude budenadaj se... A o strucnosti da dijagnostifikuju problem tek da ne pricamo...
- djama
- Početnik
- Postovi: 33
- Pridružen/a: 05. lis 2021, 08:25
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 1.6 BLUEHDI 88kw
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 9 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
i u peugeotovm servisu i citroenovom su mi rekli da je dobro sto sam to oboje ugasio.mara- je napisao/la: ↑04. kol 2022, 20:17 Ja ništa ne kontam, kakav filter, nema adblue nikakav filter, da ne misle na čep sa oduškom? Ako misle, to je opoziv, to si mogao džabe dobiti u ovlaštenom servisu, dužni su to da daju.
A ponovo, nikakve veze nema AdBlue sa FAP filterom. FAP filter postoji već 20 godina kod Peugeota, i nezavisno radi, Adblue postoji tek od Euro 6.2 standarda. AdBlue čisti jednu vrstu čestica, FAP fiter drugu. To su potpuno nezavisni sistemi i apsolutno je nepotrebno bilo ga isključiti zbog AdBlue.
Does AdBlue® clean the DPF?
No – AdBlue® is used in the SCR (Selective Catalytic Reduction) systems of a vehicle which is separate to the DPF (Diesel Particulate Filter) system. AdBlue® reacts with harmful NOx emissions to create a mixture of nitrogen, oxygen and carbon dioxide.
DPF systems use a process called regeneration to remove buildup of particulates. This is when the system heats up to burn off any accumulated soot particles.
a itekako ima filter u tanku koji se nekad zna zacepiti zbog kristalizacije adblue-a
filter kosta 73 KM
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 998
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
I sad su ti u ovlaštenom servisu rekli nemoj mijenjati filter koji košta 73KM?Kakav je to ovlašteni servis i kakvi su to majstori.To su za mene odroni mozga samo takvi.
Šta onda znaju popraviti?Zamijenuti ulje, veliki servis, diskove, kugle?Pa to zna sve i jedan majstor u bilo kojoj radioni.
Zašto se zovu ovlašteni ako ne znaju ili neće da urade takve specifične stvari za određenu marku autobobila.
Šta onda znaju popraviti?Zamijenuti ulje, veliki servis, diskove, kugle?Pa to zna sve i jedan majstor u bilo kojoj radioni.
Zašto se zovu ovlašteni ako ne znaju ili neće da urade takve specifične stvari za određenu marku autobobila.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
Stvarno ne znam kakva je to šuplja u ovlaštenom, ali filtera AdBlue nema, što dokazuje ovlaštena dokumentacija od Peugeota.


- djama
- Početnik
- Postovi: 33
- Pridružen/a: 05. lis 2021, 08:25
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 1.6 BLUEHDI 88kw
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 9 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
e uslikacu danas i postaviti sto su mi oni ponudili.
ako znas spanski evo pogledaj ocemu i ovaj kao i jos bar deset klipova pricaju
ako znas spanski evo pogledaj ocemu i ovaj kao i jos bar deset klipova pricaju
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
Filter postoji, ali ne postoji kataloški broj za filter, stoga se i ne može poručiti.
Peugeot ne mijenja ni jedan dio unutar rezervoara, to je zvanična politika, nego čitav rezervoar. Kao i što na videu vidiš, čovjek je rezao ovaj rezervoar, ne može se tek tako otvoriti, zar misliš da oni to rade u ovlaštenom?
To je meni skroz sumnjivo, neka šuplja da uzmu pare.
Peugeot ne mijenja ni jedan dio unutar rezervoara, to je zvanična politika, nego čitav rezervoar. Kao i što na videu vidiš, čovjek je rezao ovaj rezervoar, ne može se tek tako otvoriti, zar misliš da oni to rade u ovlaštenom?
To je meni skroz sumnjivo, neka šuplja da uzmu pare.
- djama
- Početnik
- Postovi: 33
- Pridružen/a: 05. lis 2021, 08:25
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 1.6 BLUEHDI 88kw
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 9 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
Filter ima u dijagnostici i postavicu kasnije , cekam da mi posalju.
- Dowe85
- Početnik
- Postovi: 11
- Pridružen/a: 27. stu 2022, 22:45
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 hdi 110kw 150ks
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
Pozdrav ekipa.
Vec sam par puta pisao, opet me zadesio problem. Kod mene je 308 2015 2.0 hdi 150ks, posao sam na put juce poslijepodne kad mi se pred Konjicem upalila greska Urea service + engine fault, te kasnije emission control fault, te nakon sto sam dosao do pumpe provjerim na bordu stanje Adblue - vidim 2400km ostalo, dospem cca 10l - pun dakle, ugasi se ures i service, ostane engine fault, nakon 20 min sve se vrati i upali naravno da nakon 1100km necu moci startovati, okrenem se i vratim se po zamjensko auto za svaki slucaj, ali kako sam se vracao kuci od huje sam mu dusu vadio, i kako mi je stari danas vozio kaze sve se pogasilo osim engine fault sto ostane nakon bilo koje greske, problema, i upali se samo normalna poruka da imam 5000km za ADblue!
Ne znam sta da radim, aditiv sam sipao prije godinu, znam da se poslije svakog punjenja dospe automatski u sistem, a narucio sam se za kojindan na gasenje! Moja logika je da sve sto jos radi da se ne gasi, mozda mu je trebalo vremena da dodje sebi, mozda se opet upali, mozda ga zeza cep/senzor, ne znam, 250 nije puno za dugorocno, pa sam rekao prijatelju da ga prvo spoji da vidim gresku, ako je ova oko pumpe sto je zajedno sa rezervoarom neka gasi, ako ne bude rekao bi mu da mi vidi aditiv/sve resetuje, ponisti gresku i na autoput krug!
Ispravite me ako grijesim sta, posavjetujte, jeste li imali isti slucaj, iznenadnog paljenja, pa gasenja, gdje samo ostane engine fault da gori??
Hvala
Vec sam par puta pisao, opet me zadesio problem. Kod mene je 308 2015 2.0 hdi 150ks, posao sam na put juce poslijepodne kad mi se pred Konjicem upalila greska Urea service + engine fault, te kasnije emission control fault, te nakon sto sam dosao do pumpe provjerim na bordu stanje Adblue - vidim 2400km ostalo, dospem cca 10l - pun dakle, ugasi se ures i service, ostane engine fault, nakon 20 min sve se vrati i upali naravno da nakon 1100km necu moci startovati, okrenem se i vratim se po zamjensko auto za svaki slucaj, ali kako sam se vracao kuci od huje sam mu dusu vadio, i kako mi je stari danas vozio kaze sve se pogasilo osim engine fault sto ostane nakon bilo koje greske, problema, i upali se samo normalna poruka da imam 5000km za ADblue!
Ne znam sta da radim, aditiv sam sipao prije godinu, znam da se poslije svakog punjenja dospe automatski u sistem, a narucio sam se za kojindan na gasenje! Moja logika je da sve sto jos radi da se ne gasi, mozda mu je trebalo vremena da dodje sebi, mozda se opet upali, mozda ga zeza cep/senzor, ne znam, 250 nije puno za dugorocno, pa sam rekao prijatelju da ga prvo spoji da vidim gresku, ako je ova oko pumpe sto je zajedno sa rezervoarom neka gasi, ako ne bude rekao bi mu da mi vidi aditiv/sve resetuje, ponisti gresku i na autoput krug!
Ispravite me ako grijesim sta, posavjetujte, jeste li imali isti slucaj, iznenadnog paljenja, pa gasenja, gdje samo ostane engine fault da gori??
Hvala
- Dowe85
- Početnik
- Postovi: 11
- Pridružen/a: 27. stu 2022, 22:45
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 hdi 110kw 150ks
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
Sad sam zvao prijatelja/majstora, kaze moguce da se programirao, ali da je u vecini slucajeva kratkog daha i da ce se vjerovatno opet upaliti!
Posto dosta putujem, ne bi volio da opet vidim na displeju "1100km" i da strepim i da trazim majstora po drugom gradu...
Mozda je najbolje ugasiti
Posto dosta putujem, ne bi volio da opet vidim na displeju "1100km" i da strepim i da trazim majstora po drugom gradu...
Mozda je najbolje ugasiti
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
Dzaba si mu dusu vadio, to apsolutno nema veze sa Adblue-om...
Treba pogledati koja je greska na dijagnostici, neke se same poniste, neke ocigledno ne, ako je bilo sta vezano za Adblue ugasi se samo to i nemas brige.
Ja nekako sumnjam da se sam "programirao", ne ide to bas tako...
Ako ti se pojavi 1100km opet, znaci da je greska oko sistema preciscavanja, ja sam je imao na svom, resetovao sto ja sto se sama, i kasnije se ugasila i vise nikad nije upalila...
Sve u svemu, ako i budes bilo sta gasio, trazi ozbiljnog majstora, bolje dati u startu 50-100KM vise nego kasnije ponovo imati problema...
Treba pogledati koja je greska na dijagnostici, neke se same poniste, neke ocigledno ne, ako je bilo sta vezano za Adblue ugasi se samo to i nemas brige.
Ja nekako sumnjam da se sam "programirao", ne ide to bas tako...
Ako ti se pojavi 1100km opet, znaci da je greska oko sistema preciscavanja, ja sam je imao na svom, resetovao sto ja sto se sama, i kasnije se ugasila i vise nikad nije upalila...
Sve u svemu, ako i budes bilo sta gasio, trazi ozbiljnog majstora, bolje dati u startu 50-100KM vise nego kasnije ponovo imati problema...
- Dowe85
- Početnik
- Postovi: 11
- Pridružen/a: 27. stu 2022, 22:45
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 hdi 110kw 150ks
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
Evo mene oopet, update...
Ne pravim se pametan, upravo zesca malo voznja gasi lampicu urea i service i ostane samo engine fault, 1100 ne gori vise. Lagana voznja po gradu odmah pali sve lampice osim 1100km! Svejedno, sutra aBd ide kod ozbiljnog majstora i 99% gasim sve sto me sad žena i sto me moze zezati u buducnosti, iako sam razmisljanja da sve sto radi ne treba gasiti, i naravno ostat cu da vidim sta ce prvo dijagnostika pokazati, ali ocigledno je da ga sistem prociscavanja nesto zeza! Drug mi je na 1.6 hdi isto godiste sve pogasio, auto bolje ide i bar ne rizikuje o stopanju koliko ti je ostalo km!
Javim sta je bilo, hvala ekipa i veliki pozzz
Ne pravim se pametan, upravo zesca malo voznja gasi lampicu urea i service i ostane samo engine fault, 1100 ne gori vise. Lagana voznja po gradu odmah pali sve lampice osim 1100km! Svejedno, sutra aBd ide kod ozbiljnog majstora i 99% gasim sve sto me sad žena i sto me moze zezati u buducnosti, iako sam razmisljanja da sve sto radi ne treba gasiti, i naravno ostat cu da vidim sta ce prvo dijagnostika pokazati, ali ocigledno je da ga sistem prociscavanja nesto zeza! Drug mi je na 1.6 hdi isto godiste sve pogasio, auto bolje ide i bar ne rizikuje o stopanju koliko ti je ostalo km!
Javim sta je bilo, hvala ekipa i veliki pozzz
- Dowe85
- Početnik
- Postovi: 11
- Pridružen/a: 27. stu 2022, 22:45
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 hdi 110kw 150ks
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
I da, kad napisem zesca voznja mislim na autoput, 3/4 brzina do 130kmh visoki obrtaji odredjeno vrijeme, automatski mi se danas gasi urea i servis, stoji uredno da je max, 5000km, i ostane samo engine! Cim sam u guzvi, gradu, pali se urea, nista vidjet cu sutra aBd sta je! Druga mi je zezala gradska voznja i urea mu se palila gasila svako malo, na kraju je sve pogasio kod ozbiljnog majstora! Na jos par foruma sam procitao da je generalno problem kod francuskih vozila, a i drugih marki naravno, mi koji radimo i zivimo u gradu/spici, gdje ti ostane 1 ili 2 puta mjesecno da ga na autoput izvezes, i da ja svaku sedmicu dosipam do vrha gorivo, navika, znam da automatski aditiv doda pri svakom sipanju, prije greske pisalo je 2400km i mislio sam da je ok i eto na autoputu nakon sipanja goriva upali se urea greska! Javim sta je bilo...
Lp
Lp
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Greska prociscavanja Peugeot 308 2015g
Urea i aditiv nisu isto. Aditiv se koristi pri regeneraciji, dok se AdBlue konstantno ubrizgava tokom rada motora. Kakav čep imaš na rezervoaru AdBlue? Ima li odušak? Bio je opoziv za to. Probaj vozati par dana bez čepa (sem ako nisi nasuo aditiv do samog vrha pa da se prosipa). Ako ti nije zapelo, vozaj tako par dana, desi se tako da zabudali pa nadođe samo od sebe.