Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Pozdrav
Molim za pomoć.Maloprije mi supruga javlja da joj se upalila lampica ad blue pa poslije i ove dvije kao na slici.Nemam pojma šta može biti.Molim za davjet
Pozdrav, sta je ispisalo kao gresku ? Da samo kao treba dosuti ili da ima odredjeni domet ( uglavnom pise 1100km ) ?
Ja mogu samo iz licnog iskustva da napisem sta je kod mene bilo. Prvi put mi se samo upalila lampica od AdBlue-a i tada je pisalo da imam domet 2400km ( rezervoar od AB je bio pun). Nijedna druga lampica nije svetlela vise. Isao na par mesta, rekli da je otisla pumpa, meni bilo cudno jer sam video kako prelazim kilometre da se domet ne smanjuje, ostaje stalno 2400km a on trosi AdBlue normalno. Tada mi je covek u ovlascenom ponistio gresku i rekao da pumpa radi ali slabije i vise se nakon toga nije palilo. Proslo je tacno godinu dana, i evo sada pre mesec dana otprilike, pojavile su mi se sve lampice kao i kod Vas, sto znaci, AdBlue, kljucic i motoric. Oterao u ovlasceni i rece mi covek sada je definitivno crkla pumpa. Njegov savet kao ovlascenog je bio, ugasi AdBlue softverski, kupices novi rezervoar ( platiti preko 1000e) i opet se moze ista stvar ponoviti za 30000km. S obzirom da sam se bas pozabavio temom, i kontaktirao razne ljude kako ovde tako i u inostranstvu, vecina njih se slozila da softversko gasenje deluje kao ok resenje. Kada se zameni rezervoar ( mora komplet, jer se nova pumpa ne prodaje zasebno ), moze biti da se mozda mora i brizgaljka zameniti, a mozda je i NOx senzor stradao, tako da sve skupa nosi mnogo troska i glavobolje. Ja sam neko ko je uvek za fabriku i da se sve vrati na fabricko, ali kod peugeot-a mi se cini u ovom slucaju samo kao bacanje para. Ja sam na kraju iskljucio softverski. Presao sam od tada 1000km i za sada ne vidim nikakve probleme. Dok sam se raspitivao, ko god je imao taj problem da mu je crkla pumpa. 99% odgovara je bilo da su ugasili softverski.
Izvini na malo duzem odgovoru, ali sam i sam imao muke da nadjem neka licna iskustva i resenja pa se trudim zato da napisem sve.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Boosterns za post:
Ne znam ništa mi nije rekla da joj je izbacilo bilo kakvu poruku.Ona je dosula AD blue al kaže stalo samo 5 litara znači da je bilo dovoljno.Poslije kad je upalila auto isto su bile upaljene sve tri ove lampice.Ne znamsmije li voziti opšte auto ? Zaboravio sam napisati da je u pitanju peugeot 208 2017 godina.
Ja sam vozio par stotina kilometara jos sa svim tim lampicama ali da li je pametno ili nije ne znam. I meni je odbrojavalo sa 1100km na 900, pa sam ponistio gresku da probam i tako jos jednom ali nije bilo spasa, opet prikaze 1100km dometa i da ce se ugasiti nakon toga i krene da oduzima kako se prelazi kilometraza. Neku gresku verujem da joj je moralo ispisati na bordu. Ja imam 308 Peugeot ali svima je to ista mana nazalost.
AdBlue sluzi da bi dizel motori manje zagadjivali zivotnu sredinu. To je sva nauka. On nije povezan sa motorom ni na koji nacin, vec sa izduvnim sistemom gde se ubrizgava ta tecnost. Svakako bi bilo najbolje da oterate auto kod majstora sto pre i da Vam ocitaju greske. Ja sam odmah isao kod majstora i kada sam video u cemu je problem, tih dana dok nisam odlucio sta cu raditi sam presao jos nekoliko stotina km.
Ako se desi da vozis a ovaj sat odbrojava i dodjes do 0 kilometara ugasice ti motor i neces noci da ga startujes bez dodatnih komplikacija(dijagnostike i servisa)
Vjerovatno je do pumpe, ali probaj da skineš čep od ad blue i da vozaš tako par dana. Bilo je problema sa tim čepom, nisu imali odušak, pa se napravi vakuum u rezervoaru. Najbolje da nam slikaš kakav je tvoj, da vidimo je li stari ili novi.
Skinuo čep ali ništa se ne mjenja .Samo mi nije jasno ako je otišla ta pumpa kako se troši Ad blue.Suoruga je nasula do čepa sad kada sam gledao ispod je znači da se troši .Ah da evo i slika iz gepeka
Jesi radio preko dijagnostike namjenjene za Peugeot ili je to neka generička? Jer te generičke često ne izbace pravi kod, ali i ta greška naginje na neku neispravnost sa AdBlue sistemom. Taj čep je dobar, sa oduškom, ali svejedno vozaj par dana bez njega, neće ti škoditi. Postoji i neki aditiv u ovlašćenom, koji spriječava kristalizaciju, možda je tebi došlo do tih začepljenja, pa dok se malo razradi.
Možda dizna nije dobra, pa ne troši koliko treba, možda senzor koji detektuje kakvi su gasovi na izlazu nije dobar, ima tu svašta.
Nije specijalno za Peugeot nego neka univerzalna.Uglqvnom uz ovaj kod prijavljuje kao Nox senzor.Uglavnom imam namjeru da majstor skine taj senzor i da ga očisti postoji mogućnost da se kristalizacijom zaprljao i začepio.Gledao sam neki video na YouTubeu čovjeku istu grešku prijavljuje kao kod mene on očisti Nox senzor i riješi problem .Sad jel to to ili je to moje nadanje vidićemo.
Probaj pa nam piši, volio bih da ti to rijesi problem, ali često ne bude... Ja sam se tako danima zezao sa jednim C4 dok nije doslo da se mora rijesiti i ugasio je, da sam imao lufta jos bih pokusao neke stvari ali auto je morao da se osposobi.