Antipolution faulty i ne pali
- frozensun
- Aktivan član
- Postovi: 117
- Pridružen/a: 01. ožu 2018, 13:45
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 308 HDi
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
U redu.Orvorit cu posudu i pogledati a s vanjske strane je očistiti te ponovo slikati.
Al sto mi ne izbacuje gresku na display da je antifriz na minimumu?
Al sto mi ne izbacuje gresku na display da je antifriz na minimumu?
- frozensun
- Aktivan član
- Postovi: 117
- Pridružen/a: 01. ožu 2018, 13:45
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 308 HDi
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Očistio sam posudicu, da, na minimumu je, ali je žuti antifriz, sad trebam ganjati po gradu gde takav da nađem (slike).
Auto opet jutros ne pali, uprkos što sam jučer vozio se nekih sat vremena.
Pa ne znam više, ima jedan autoelektričar ali samo se čeka 15 dana da otpočne sa radom, plus ja moram odšlepat nekako auto njemu.



Auto opet jutros ne pali, uprkos što sam jučer vozio se nekih sat vremena.
Pa ne znam više, ima jedan autoelektričar ali samo se čeka 15 dana da otpočne sa radom, plus ja moram odšlepat nekako auto njemu.



- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 1000
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Minimum je tu zato što znači da je to dozvoljena (minimalna) količina tečnosti.frozensun je napisao/la: ↑06. lis 2024, 07:06U redu.Orvorit cu posudu i pogledati a s vanjske strane je očistiti te ponovo slikati.Tom je napisao/la: ↑05. lis 2024, 22:55 Nivo se mjeri tako sto otvoris cep kad je auto potpuno hladan i voda/antifriz treba biti na samoj sredini, dje je ovo zadebljanje, tu ti i piše MAX kao sto vidiš.
Sa ove slike se ja ne vidim dje je nivo, sve je dosta mutno, a i prašnjavo da bi bio siguran, izgleda kao da je na minimumu.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Al sto mi ne izbacuje gresku na display da je antifriz na minimumu?
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Dospi vode za toliko, nećeš ništa značiti.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 1000
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Od mene ti je savjet da jedno 10-tak dana pročitaš osnovne stvari o automobilima.
Kako šta funkcioniše, osnovno održavanje i sl.
Kako šta funkcioniše, osnovno održavanje i sl.
- frozensun
- Aktivan član
- Postovi: 117
- Pridružen/a: 01. ožu 2018, 13:45
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 308 HDi
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Slazem se.Totalno sam zapostavio auto i evo kako mi vraca.
Mada nije sad i da mi je nužno.
Ali problem sa pražnjenjem akumulatora moram riješiti kod nekoga.

Palo mi je na pamet da vas pitam moze li imat veze, vec duze vrijeme nmg automatskim kljucem otkljucat zakljucat vozilo,vec moram rucno.
Moze li to imat kakve veze da pravi problem?
Nesto sam malopre razgovarao sa poznanikom koji nije majstor ali rece mi kad sam pomenuo "žuti antifriz" kaže:"auuu pa tebi je vozilo pomješalo ulje i vodu, nema žuti antifriz".
Sad me to uplašilo.
Nikad nisam gledao nivo ulja sve sam mislio nema potrebe, nije mi bilo na pameti.Samo sam vozio auto bez kontrola.
Ulje je crno barem takav trag ostavlja na papiru.
Sta to znaci?
Mada nije sad i da mi je nužno.
Ali problem sa pražnjenjem akumulatora moram riješiti kod nekoga.

Palo mi je na pamet da vas pitam moze li imat veze, vec duze vrijeme nmg automatskim kljucem otkljucat zakljucat vozilo,vec moram rucno.
Moze li to imat kakve veze da pravi problem?
Nesto sam malopre razgovarao sa poznanikom koji nije majstor ali rece mi kad sam pomenuo "žuti antifriz" kaže:"auuu pa tebi je vozilo pomješalo ulje i vodu, nema žuti antifriz".
Sad me to uplašilo.
Nikad nisam gledao nivo ulja sve sam mislio nema potrebe, nije mi bilo na pameti.Samo sam vozio auto bez kontrola.
Ulje je crno barem takav trag ostavlja na papiru.
Sta to znaci?
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Naravno da ima žuti antifriz, kod mene je taj došao kad sam kupio auto. Poslije kad sam mijenjao uzeo total glacelf, on je drečavo narandžast i valjda se vidi trag pod UV svjetlom ako negdje curi.
To što si dosipao plavi ne mora da znači ništa, ako je manja količina neće uticati na boju postojećeg. Ne znam koliko ide u 308, u 307 (2.0 hdi) ide skoro 8 litara čini mi se.
To što si dosipao plavi ne mora da znači ništa, ako je manja količina neće uticati na boju postojećeg. Ne znam koliko ide u 308, u 307 (2.0 hdi) ide skoro 8 litara čini mi se.
- frozensun
- Aktivan član
- Postovi: 117
- Pridružen/a: 01. ožu 2018, 13:45
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 308 HDi
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Pa koji treba da ide u ovo auto, sad sam se skroz raspametio?
Mozda mora taj žuti.
Meni lik iz prodavnice dade G11 plavi kao za ovo vozilo je.
Ali ako mora žuti...
Nivo ulja. Ne valja jel tako?
Mješa?


Mozda mora taj žuti.
Meni lik iz prodavnice dade G11 plavi kao za ovo vozilo je.
Ali ako mora žuti...
Nivo ulja. Ne valja jel tako?
Mješa?


- frozensun
- Aktivan član
- Postovi: 117
- Pridružen/a: 01. ožu 2018, 13:45
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 308 HDi
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Nista nisam uradio.
Nakon ovoga ne vjerujem vise ni jednom "majstoru".
A imam jos mali servis plus registracija u 11/2024 znaci sa popravkom auta racunam 1500 bam.
Ne isplati se, bolje ga prodat :'(
Nakon ovoga ne vjerujem vise ni jednom "majstoru".
A imam jos mali servis plus registracija u 11/2024 znaci sa popravkom auta racunam 1500 bam.
Ne isplati se, bolje ga prodat :'(
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Mali servis i registracija ne bi trebalo da su ti preko 600-650KM, sad, ne znam sta jos treba uraditi na autu...
- frozensun
- Aktivan član
- Postovi: 117
- Pridružen/a: 01. ožu 2018, 13:45
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 308 HDi
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Meni kolega na poslu rece koji je mehanicar da je mozda otisao dihtung glave te da je auto pomjesalo vodu i ulje zato visok nivo ulja.
- frozensun
- Aktivan član
- Postovi: 117
- Pridružen/a: 01. ožu 2018, 13:45
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 308 HDi
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Ljudi ja jos nista oko auta nisam rijesio.
Izgubio sam povjerenje vise u bilo kog majstora nakon ovog sranja sa antifrizom i uljem.
Medjutim od sutra istice registracija.
Sta raditi, kakav kvar moze ovo biti i jel mi treba elektricar ili mehanicar ili oboje?
Pa majku mu mozda je ovo kvar zajednicki za Peugeot vozila.
Imam opciju da otjeram auto nekom majstoru cuo sam da je dobar za francuska vozila, nisam jos zvao.
Ali izgleda ja ovo moram rijesiti registrovao ili ne registrovao.
Izgubio sam povjerenje vise u bilo kog majstora nakon ovog sranja sa antifrizom i uljem.
Medjutim od sutra istice registracija.
Sta raditi, kakav kvar moze ovo biti i jel mi treba elektricar ili mehanicar ili oboje?
Pa majku mu mozda je ovo kvar zajednicki za Peugeot vozila.
Imam opciju da otjeram auto nekom majstoru cuo sam da je dobar za francuska vozila, nisam jos zvao.
Ali izgleda ja ovo moram rijesiti registrovao ili ne registrovao.
- frozensun
- Aktivan član
- Postovi: 117
- Pridružen/a: 01. ožu 2018, 13:45
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: Peugeot 308 HDi
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Rekli su mi na tehnickom da su izduvni gasovi jako jako losi.
Da li je na to moglo uticat što je auto dugo stojalo i nije paljeno?
Da li je na to moglo uticat što je auto dugo stojalo i nije paljeno?
- siman
- Početnik
- Postovi: 33
- Pridružen/a: 16. kol 2017, 08:08
- Lokacija: Derventa
- Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
- Motor: 1.6 hdi 68kW
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 2 puta
-
Re: Antipolution faulty i ne pali
Poštovani,
Da ne otvaram novu temu, moliću za pomoć znalaca.
Naime, moj peugeot 1.6 hdi, 2013 godište mi je u vrijeme ovih hladniji mjeseci počeo da izbacuje poruku da će se FAP zatvoriti. Ja izađem na otvoreni put i, po proceduri koja se na forumima može pronaći, provozam auto oko pola sata i poruka nestane. E sada u zadnja 2 dana, pri niskoj temperaturi odem samo do prodavnice, svega 2 km, upali se ona lampica za Fap, ali ja radnu temperaturu ne mogu , na toj relaciji, podići ni iznad nule i onda mi se upali Ventilator, i nakon toga i Check engine i vjerovatno mi ventilator tako izvuče i akumulator. Moje pitanje: smijem li ja izvaditi akumulator i odnijeti da se napuni i time, elektroniku u autu ostaviti bez napajanja. Ako je Vaš odgovor DA, koliko smije elektronika ostati bez napajanja?. Hvala, uz LP
Da ne otvaram novu temu, moliću za pomoć znalaca.
Naime, moj peugeot 1.6 hdi, 2013 godište mi je u vrijeme ovih hladniji mjeseci počeo da izbacuje poruku da će se FAP zatvoriti. Ja izađem na otvoreni put i, po proceduri koja se na forumima može pronaći, provozam auto oko pola sata i poruka nestane. E sada u zadnja 2 dana, pri niskoj temperaturi odem samo do prodavnice, svega 2 km, upali se ona lampica za Fap, ali ja radnu temperaturu ne mogu , na toj relaciji, podići ni iznad nule i onda mi se upali Ventilator, i nakon toga i Check engine i vjerovatno mi ventilator tako izvuče i akumulator. Moje pitanje: smijem li ja izvaditi akumulator i odnijeti da se napuni i time, elektroniku u autu ostaviti bez napajanja. Ako je Vaš odgovor DA, koliko smije elektronika ostati bez napajanja?. Hvala, uz LP