

Ne znam kakvi su grijači,kako bi ih provjerio,zar ne javlja komp. kad odu grijači?Akumulator mi je na oko 70%(60 A),jeli to premalo?Lampica od grijača mi se pali oko nule koliko sam primjetio!Znaš li ti gdje se nalazi anlaser kod peugeota 407 2.0 hdi?kula je napisao/la:Trebas da znas da se grijaci pale tek ispod -5 tako da se ne pale uvijek.
U kakvome su stanju grijaci ?
Los akumulator zna praviti probleme prilikom paljenja posebno kada je hladno, ako tesko vergla i ako nema dovoljno snage da ga zavrti kako treba.
Cini mi se da je to mali osigurac za anlaser , al opet nisam siguran.
Ja bih prvo ispitao grijace i akumulator , pa onda dalje
Nikakav zvuk niti upozorenje se ne pojavljuje!mara- je napisao/la:Ako je bilo potrebe za grijačima, tj. ako je gorila lampica grijača, nakon paljenja auta se čuje pisak ako neki nije ispravan. Mada opet postoji mogućnost da neki radi grijač ali da je oslabio.
Čini mi se sad ima vrlo malo mjehurića sitnih.Imam sad nov akumulator Varta 70 AH,ali nije bilo nekih minusa ovih dana pa ne znam.A za bravu pitam zato što ovaj osigurač 8 što iskače je također (anti teft -protuprovalni osigurač) pa sam mislio da se nešto nije pobrkalo pa da bsi ne može očitati ispravno kod ključa.Također sam primjetio sad mi se nekad desi pri paljenju da okrenem ključ za paljenje i ništa samo škljocne,vratim ključ nazad vrlo malo par milimetara te ponovno okrenem za paljenje upali odmah bez verglanja(zbog toga sam sumnjao na bravu ili je to ipak samo automat alnasera?)Avicii je napisao/la:Zavisi sta ode.. sama brava (njen mehanizam) ili ulozak brave![]()
U prvom slucaju, ako se pohaba mehanizam u samom kucistu brave, brava ne moze dovoljno da upre ili pokrene ulozak brave (koji inace pravi kontakt za paljenje auta) tako da najcesce kad okrenes kljucem ne mozes nikako zaverglati ili moras uprijeti kljucem u bravu da bi zaverglao.
Ulozak brave kada ode, to se mijenja, najcesce su zablindirani. Desava se da u njemu gubi kontakt, pa recimo nekad hoce da vergla auto, nekad ne ili preskace.. jbg, ima raznih simptoma.
Ako si rijesio ovaj problem sa zrakom, mozes li sada konkretno reci problem jutarnjeg paljenja, jel tesko verga ili opet izbacuje osigurac ili nesto trece? Ja bih u tom slucaju probao posuditi u nekoga veci akumulator na dan dva, pa da vidis kako ce ti sa njim verglati na minusu. Osim toga, ocistiti i podmazati kontakte na alanseru, kleme na akumulatru, provjeriti negdje na dijagnostici da nije neki grijac otisao.. pa vidjeti onda kako ce se ponasati.