
E sad, ima posla, a sve je jako nepristupacno. Treba poskidati prvo filter od zraka, cijev sa protokomjerom, akumulator i sa njegovim nosacima (znaci sve ono na cemu stoji akumulator-ima oko 7 sarafa cini mi se). Radi bolje pristupacnosti, brisace, onu plastiku ispod njih, skinuti posudu od glicerina, raskaciti je sa gl kocionog cilindra.. i sad to izgleda otprilike ovako:

Na usisnoj cijevi sa gornje slike (br.14) nalaze se dvije klapne. Prva se odmah skine (dvije matice se samo odaviju), e onda se skida sama cijev (br.14) i ona uzivo izgleda ovako:

Pri njoj ostaje druga klapna. Sve je lako uocljivo kako se rastavlja, pa da ne objasnjavam bzvz. Vidite i sami koliko je zaprljano.


Druga klapna (br.16) - nije dobro zatvarala od zaprljanosti:

Pa kad se rastavi od usisne cijevi:


Rebrasta usisna cijev na glavi isto zastopana nenormalno:


E danas slikavam sve ocisceno i vracam nazad, pa da vidimo sta smo uradili.
