
Dosta posla uradjeno,mnogo opreme je proslo kroz njega,auto je radjen po mom gustu! Ljudi ce uvijek naci zamjerke,ali ja sam u njemu uzivao 24/7 !
Napisat cu par stvari koji se jos sjecam:
Motorni prostor:K&N filter,akku promjenjen,alternator od 607hdi,pojacana masa sa akku-a na sasiju,motor i provedeno do distribucije!
Interijer auta:presvuceni svi tapacirunzi u ekokozu,rucno izliveni paneli za 8" zvucnike i visokotonce,rucica mjenjaca kugla 8!
ICE sistem:Kutija za GZ NW 15",RF t20001bd i RF t3002,Alpine 9886r,soundstream 8" i bullet TW 3"
Felge:Celicne prosirene prenje 7,5" i 9" zadnje 14" sa VW cepovima (MORAO SAM NESTO ZBOG UROKA OSTAVIT NA PUG-u)
BBS RM 15" kompletne na sto sam izuzetno ponosan,dugo sam ih zelio provozat na svom autu,posrecilo mi se!
TO SU BILE NEKE SITNICE O STAROM peugeot 206 1.4i

Idemo sad par rijeci napisat o novom 206 GTi

Trazio sam auto za svaki dan,gledao sam dosta toga po Pik.ba,svega se moglo naci,ali ni bliu onog sto sam ja zelio i u sta sam se mogao novcano uklopit! Pa sam odlucio srecu svoju okoncati u malo normalnijem autu!
Posto nisam imao nesto previse novaca,a nisam htio da ganjam kredite,odlucim da pogledam par primjeraka 206 1.6i i 2.0i,benzinac mi je bio jedini izbor,jer su dizeli kod nas manje vise ubijeni ti koji se prodaju!
Poslije duge potrage,naletim na 206 iz komsiluka,auto je u losem stanju,vizuelno,mehanicki 165+++ na satu,po dolasku odmah odradjen veliki i mali servis,auto ima ugradjen plin,samo je to mnogo ruzno uradjeno,al na meni je da ispravim greske bivseg vlasnika!
Kao sto je do sad bilo,u bliskoj buducnosti bit ce radova,planirano je spustanje,vjerovatno gewinde,Challenger 17",farovi ce bit poslani Ligi u SA da ih malo modifikuje,zamjena stop svjetala od ph2 i lajsne iznad zadnje tablice te orginalnog spojlera na gepek!
Ukratko! Nadam se da vam nisam bio dosadan,al me opasno nostalgija uhvatila,nesto se stislo u grlu kad sam se poceo prisjecat starog projekta!

Pozz,prijatelji!