Pratimo da jos neko sta napise.
508 iskustva
-
- Napredan član
- Postovi: 359
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:37
- Lokacija: Kladanj
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 40 puta
- pohvaljen: 35 puta
-
Re: 508 iskustva
Nije ovaj neki brzac, taj mu moze dati ruku. Znam de je tezak auto. I meni na 2.0 103 kw nekad pri preticanju treba snage. A ovaj ja mislim nece ni preticati,
.
Pratimo da jos neko sta napise.
Pratimo da jos neko sta napise.
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 1000
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: 508 iskustva
Normalna pojava da bolje osjetiš snagu sa manelnim mjenjačem.Prebacuješ u brzine kada ti hoćeš.Automatik samim tim bolje čuva mjenjač.Sasa_GTLine je napisao/la: ↑18. tra 2021, 16:59 1.6 ? To slabo za 508 pogotovo jos automatik
Rođak ima 508 onu prvu seriju 2.0 163ks automatik i bolje ide moj od 150ks manuelni
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: 508 iskustva
Neka provjeri, ali koliko znam sa tim motorima su isli robotizovani automatici koji i nisu bas pohvaljeni.
Zavisno od godista, u 1.6 su se ugradjivala 2 automatska mjenjaca. Stariji je bio robotizovani, a noviji posle 2014g EAT6 koji je pravi automatik.
Sto se tice snage, za neku normalnu/opustenu voznju ima je dovoljno jer auto nije pretezak, a bilo bi jos bolje ako bi uzeo 1.6hdi sa 88kw/120ks.
2.0 je naravno nesto agilniji ali pitanje sta covjek zeli i sta mu treba.
Zavisno od godista, u 1.6 su se ugradjivala 2 automatska mjenjaca. Stariji je bio robotizovani, a noviji posle 2014g EAT6 koji je pravi automatik.
Sto se tice snage, za neku normalnu/opustenu voznju ima je dovoljno jer auto nije pretezak, a bilo bi jos bolje ako bi uzeo 1.6hdi sa 88kw/120ks.
2.0 je naravno nesto agilniji ali pitanje sta covjek zeli i sta mu treba.
- Struja
- VIP Član
- Postovi: 1123
- Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Vozim: 508 RXH
- Motor: 2.0 135kw
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 45 puta
-
Re: 508 iskustva
Danas primjetim da se pojavio jedan klik nakon sto prebacim iz P moda u R,kao da klik neki u plastici bude i to samo iz p u R .
Ima neko slicno iskustvo?
Sve ostalo ok bez tog klik zvuka kad rucica automatika hoda iz n u d i sve ostalo.
Samo iz P u R iz R u P sve uredno
Ima neko slicno iskustvo?
Sve ostalo ok bez tog klik zvuka kad rucica automatika hoda iz n u d i sve ostalo.
Samo iz P u R iz R u P sve uredno
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: 508 iskustva
Da nije ipak klik kad pritisneš kočnicu a nalazi se u P? To ti je otključavanje ručice mjenjača.
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 520
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 43 puta
- pohvaljen: 252 puta
-
- 508gt2013
- Početnik
- Postovi: 3
- Pridružen/a: 15. tra 2024, 17:59
- Lokacija: Zagreb
- Vozim: 508
- Motor: 2.2 Autom 203KS
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 0
-
Re: 508 iskustva
Imam djelimicno jako slican problem kao Struja. Znači 2.2 Autom 508sw sa 170000km, veliki servis odradjen.
Pocelo mi se dogadjati kada prebacim iz R u D nesto kao kick/udarac. Kada je hladan motor nema udarca ali nakon npr. 10min kada parkiram i prebacujem iz R —> D . Tokom voznje šalta perfektno da ne kažem savršeno.
Mijenjao sam “ulje u mjenjacu-djelomicno cca 3-4 litre” jer mi majstor nema stroj za ispiranje mjenjaca.
Ujutro idem kod drugog majstora specijaliste za automatske mjenjace ali mi je preko telefona vec rekao, da ce napraviti ispiranje mjenjaca usuti kompletno novo ulje i kalibraciju.
Ako niti to ne pomogne, ide novi mjenjač. Molim za savjet i vaša iskustva.
Najcudnije mi je to što na hladno nema trzaja a nakon 10 min ima, i sve ostalo radi perfektno u voznji kao i iz D u bilo koju drugu P , R , N… Hvala
Pocelo mi se dogadjati kada prebacim iz R u D nesto kao kick/udarac. Kada je hladan motor nema udarca ali nakon npr. 10min kada parkiram i prebacujem iz R —> D . Tokom voznje šalta perfektno da ne kažem savršeno.
Mijenjao sam “ulje u mjenjacu-djelomicno cca 3-4 litre” jer mi majstor nema stroj za ispiranje mjenjaca.
Ujutro idem kod drugog majstora specijaliste za automatske mjenjace ali mi je preko telefona vec rekao, da ce napraviti ispiranje mjenjaca usuti kompletno novo ulje i kalibraciju.
Ako niti to ne pomogne, ide novi mjenjač. Molim za savjet i vaša iskustva.
Najcudnije mi je to što na hladno nema trzaja a nakon 10 min ima, i sve ostalo radi perfektno u voznji kao i iz D u bilo koju drugu P , R , N… Hvala
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: 508 iskustva
Moguće je da se mjenja viskoznost ulja sa temperaturom. Problem je najveći to što kažu ne treba mjenjati ulje, džaba sad kad je već kasno. Nekad može pomoći, ali rijetko.
- 508gt2013
- Početnik
- Postovi: 3
- Pridružen/a: 15. tra 2024, 17:59
- Lokacija: Zagreb
- Vozim: 508
- Motor: 2.2 Autom 203KS
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 0
-
Re: 508 iskustva
Vidjet cu i javiti dali je pomoglo ili ne.. nadam se da hoce. Jos sam negdje cuo na stranom portalu da je netko promijenio nosac , lezaj izmedju mjenjaca i motora ali u mojem slucaju onda bi trzalo odmah i na hladno.
Ja mislim da ovo ima veze sa viskoznosti ulja.
Mozda da odem u sluzbeni Peugeot servis da vidim sta strucnjaci kazu ?!
Ali opet me buni to sto se taj kick dogadja iskljucivo kada se mjenjac prebaci u D , nakon sto se auto tj. ulje zagrije
Ja mislim da ovo ima veze sa viskoznosti ulja.
Mozda da odem u sluzbeni Peugeot servis da vidim sta strucnjaci kazu ?!
Ali opet me buni to sto se taj kick dogadja iskljucivo kada se mjenjac prebaci u D , nakon sto se auto tj. ulje zagrije
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: 508 iskustva
Pa zato što se promjenila viskoznost ulja, zato se tek dešava kad se ugrije. A Peugeot servis zaboravi, oni ti samo mogu staviti drugi mjenjač, pojma oni nemaju, išao sam ja malo da se raspitujem. Oni će ti prvi reći da se to ulje nikad ne mjenja, što je van svake pameti.
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 520
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 43 puta
- pohvaljen: 252 puta
-
Re: 508 iskustva
Upravo tako, Verano ovlasteni servis u Bl isto rekao da se ulje u mjenjacu nikad ne mijenja...a i za ostale stvari nemaju pojma...ljudi su bukvalno montazeri dijelova..
Odeš da pregledaju trap, kaže to je sve odlično rijetko kad odlazi trap na P508
Odem kod kolege majstora, nadje 2 popucala selena na lafetama..
Odeš da pregledaju trap, kaže to je sve odlično rijetko kad odlazi trap na P508
Odem kod kolege majstora, nadje 2 popucala selena na lafetama..