
Još jedan 307
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Zaboravio sam okačiti screenshot. Vide se koraci sa lijeve strane kud treba klikati, na kraju samo ovo "Running lights" prebaciti sa "absent" na "present" i sačuvati promjene. Automatska svjetla normalno pališ na lijevoj ručici (kontakt na prvu poziciju i držiš ono dugme dok ne javi da su uključena).


- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: Još jedan 307
a na autima koja nemaju senzor osvjetljenja kao ni dugme za automatska svjetla ako se ovako podesi kao na slici na kontakt ce se paliti kratka i biti upaljena cijelo vrijeme dok auto radi
- arnes_sa
- VIP Član
- Postovi: 127
- Pridružen/a: 20. sij 2018, 16:21
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 308 1.6 eHDI 82kW 2013.god.
- Ima zahvala: 9 puta
- pohvaljen: 19 puta
-
Re: Još jedan 307
Kod mene ima senzor osvjetljenja i imam na rucici polozaj auto... Sta ce se desiti kad ovako podesim??
Edit:
Predpostavljam da ce se preko dana paliti naprijed kratka i pozicije, a nazad pozicije. Kad padne mrak ce se upaliti i osvjetljenje table...
Poslano sa mog MI MAX 2 koristeći Tapatalk
Edit:
Predpostavljam da ce se preko dana paliti naprijed kratka i pozicije, a nazad pozicije. Kad padne mrak ce se upaliti i osvjetljenje table...
Poslano sa mog MI MAX 2 koristeći Tapatalk
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Upravo to. Prednost je što su preko dana oba displeja maksimalno osvjetljena, a i ne brinem više za policiju da sam nekad zaboravio upaliti kratka.
Neki kažu da ovako podešeno utiče na radni vijek sijalica, ali mi inače ne pregorijevaju češće nego kod drugih vozila što sam imao pa valjda neće ni sad.
[mention]anel007[/mention] Zar nemaju sve 307-ce senzor za svjetlo? Neke na šajbi zajedno sa senzorom za kišu, a druge na instrument tabli kod centralnog displeja?
Neki kažu da ovako podešeno utiče na radni vijek sijalica, ali mi inače ne pregorijevaju češće nego kod drugih vozila što sam imao pa valjda neće ni sad.
[mention]anel007[/mention] Zar nemaju sve 307-ce senzor za svjetlo? Neke na šajbi zajedno sa senzorom za kišu, a druge na instrument tabli kod centralnog displeja?
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: Još jedan 307
Koliko ja znam nemaju, mada meni ta opcija paljenja kratkih ionako ne odgovara pa nisam ni cackao previse. Kod mene su na mjesto maglenki postavljene ledice koje koristim po danu a navece samo palim kratka.
Sent from my Huawei Honor 8 using Tapatalk
Sent from my Huawei Honor 8 using Tapatalk
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Prošli izbori, završeni radovi sa prekopavanjem ulice pa sam žutog (a i sebe ) počastio sa zadnjim amortizerima. U odnosu na stare record koji su dali svoje, sa novim bilstein se ponaša k'o po šinama. Drže taman kako treba, a nisu previše tvrdi da trpe putnici. 

Jedan problem riješen i dok sam usisavao skontam da je malo vlažan pod ispod vozačevih nogu, a pod rukom djeluje kao antifriz. Tražeći šta je i odakle par dana bez uspjeha (ne vidi se nikakav trag) zaprašim gipsom plastični poklopac i koji se podvlači ispod i nađem problem. Tek malo slini na često pominjanim gumicama malog hladnjaka, ali dovoljno da se od grijanja osuši i da nema traga kud curi.
Rashladne tečnosti fali tek možda 3-4 mm pa bi to da saniram na vrijeme, ali mi sad treba pomoć i savjeti onijh koji su već radili. Znam da se mora ispustiti rashladna tečnost iz sitema, ali mi djeluje da će tamo ostati neka količina koja će vjerovatno praviti problem? Kako najlakše to srediti da ne namočim pod još više i sa koliko šarafa se kod vas drži spoj onih cijevi i malog hladnjaka gdje dođu gumice? Imaju mjesta za tri, ali kod mene kao da je fabrički zavrnut samo prvi (nema tragova da su druga dva bili prisutni).
Usput bi zamijenio i rashladnu tečnost kad sve radim pa koju da kupim? Sad je neka žuta/narandžasta unutra kakvu nigdje drugo nisam vidio, obično je ili zelenkasta ili roza.


Jedan problem riješen i dok sam usisavao skontam da je malo vlažan pod ispod vozačevih nogu, a pod rukom djeluje kao antifriz. Tražeći šta je i odakle par dana bez uspjeha (ne vidi se nikakav trag) zaprašim gipsom plastični poklopac i koji se podvlači ispod i nađem problem. Tek malo slini na često pominjanim gumicama malog hladnjaka, ali dovoljno da se od grijanja osuši i da nema traga kud curi.
Rashladne tečnosti fali tek možda 3-4 mm pa bi to da saniram na vrijeme, ali mi sad treba pomoć i savjeti onijh koji su već radili. Znam da se mora ispustiti rashladna tečnost iz sitema, ali mi djeluje da će tamo ostati neka količina koja će vjerovatno praviti problem? Kako najlakše to srediti da ne namočim pod još više i sa koliko šarafa se kod vas drži spoj onih cijevi i malog hladnjaka gdje dođu gumice? Imaju mjesta za tri, ali kod mene kao da je fabrički zavrnut samo prvi (nema tragova da su druga dva bili prisutni).
Usput bi zamijenio i rashladnu tečnost kad sve radim pa koju da kupim? Sad je neka žuta/narandžasta unutra kakvu nigdje drugo nisam vidio, obično je ili zelenkasta ili roza.
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: Još jedan 307
ne moras je ispustati koliko se ja sjecam, ja kad sam to sebi radio nije je puno iscurilo iako je bio pun sistem
a za tecnost ti je bitno samo da kupis onu koja je sad unutra i to je to
a za tecnost ti je bitno samo da kupis onu koja je sad unutra i to je to
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Odlično ako ne mora.
Najgore što nemam pojma kakva je tečnost sem boje koja je ni tamo ni ovamo, a ni prethodni vlasnik ne zna proizvođača/tip.
Najgore što nemam pojma kakva je tečnost sem boje koja je ni tamo ni ovamo, a ni prethodni vlasnik ne zna proizvođača/tip.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 743 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Još jedan 307
Pretrazi malo po forumu, ima tema o tome.. ima zelenkasnto-zuta rashladna tecnost koju najcesce stavljaju u francuze, ne sjecam se sad oznake.
Evo teme: viewtopic.php?f=56&t=681&hilit=rashladna+tecnost
A evo i slike, ova skroz desno boca:

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Evo teme: viewtopic.php?f=56&t=681&hilit=rashladna+tecnost
A evo i slike, ova skroz desno boca:

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- oggy.berenji
- Napredan član
- Postovi: 220
- Pridružen/a: 20. lis 2017, 20:08
- Ima zahvala: 11 puta
- pohvaljen: 43 puta
-
Re: Još jedan 307
Posto su amortizeri i gdje si ih uzimao?Philby je napisao/la:Prošli izbori, završeni radovi sa prekopavanjem ulice pa sam žutog (a i sebe ) počastio sa zadnjim amortizerima. U odnosu na stare record koji su dali svoje, sa novim bilstein se ponaša k'o po šinama. Drže taman kako treba, a nisu previše tvrdi da trpe putnici.
Jedan problem riješen i dok sam usisavao skontam da je malo vlažan pod ispod vozačevih nogu, a pod rukom djeluje kao antifriz. Tražeći šta je i odakle par dana bez uspjeha (ne vidi se nikakav trag) zaprašim gipsom plastični poklopac i koji se podvlači ispod i nađem problem. Tek malo slini na često pominjanim gumicama malog hladnjaka, ali dovoljno da se od grijanja osuši i da nema traga kud curi.
Rashladne tečnosti fali tek možda 3-4 mm pa bi to da saniram na vrijeme, ali mi sad treba pomoć i savjeti onijh koji su već radili. Znam da se mora ispustiti rashladna tečnost iz sitema, ali mi djeluje da će tamo ostati neka količina koja će vjerovatno praviti problem? Kako najlakše to srediti da ne namočim pod još više i sa koliko šarafa se kod vas drži spoj onih cijevi i malog hladnjaka gdje dođu gumice? Imaju mjesta za tri, ali kod mene kao da je fabrički zavrnut samo prvi (nema tragova da su druga dva bili prisutni).
Usput bi zamijenio i rashladnu tečnost kad sve radim pa koju da kupim? Sad je neka žuta/narandžasta unutra kakvu nigdje drugo nisam vidio, obično je ili zelenkasta ili roza.
307 - 1.6 - 16V

307SW - 2.0 - 103kW

- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
144 marke sa popustom za članove ams u prodavnici pit stop. Redovna cijena je 170 za par.
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 97 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Ima li za prednje tockove kojim slucajem
trazim podesive ali za 206 pa ne znam da li ima razlike velike.

- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Danas ugrabio slobodnog vremena, a da ne pada kiša da zamijenim one gumice na malom hladnjaku. Koliko posla zbog sitnice od 30 pfeninga 
Kad sam stavio nove gumice 20x3 mm nije se spojilo kako treba dok nisam stavio šarafe sa svih strana pa sad drže tri komada kako su konstruktori predvidjeli.
Htio sam da ispustim svu rashladnu tečnost, ali koliko vidim nema načina da se ispusti tečnost iz bloka osim skidanja pumpe za vodu? Kako ste vi radili?
Kad se otkači crijevo sa hladnjaka iscuri četiri-pet litara i još malo u malom hladnjaku kad sam već skidao izvukao i njega. Probao sam izduvati kroz prelivnu posudu (stavio crijevo na usisivač da izduvava i zalijepio trakom da dihtuje umjesto čepa), ali nije tu izašlo mnogo. Sve đuture bilo manje od šest litara, a po svim podacima koje sam našao ide preko osam.

Kad sam stavio nove gumice 20x3 mm nije se spojilo kako treba dok nisam stavio šarafe sa svih strana pa sad drže tri komada kako su konstruktori predvidjeli.
Htio sam da ispustim svu rashladnu tečnost, ali koliko vidim nema načina da se ispusti tečnost iz bloka osim skidanja pumpe za vodu? Kako ste vi radili?
Kad se otkači crijevo sa hladnjaka iscuri četiri-pet litara i još malo u malom hladnjaku kad sam već skidao izvukao i njega. Probao sam izduvati kroz prelivnu posudu (stavio crijevo na usisivač da izduvava i zalijepio trakom da dihtuje umjesto čepa), ali nije tu izašlo mnogo. Sve đuture bilo manje od šest litara, a po svim podacima koje sam našao ide preko osam.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 743 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Još jedan 307
Ne moras pumpu, raskaci sve od crijeva i termostat (ako je pristupacan, ne sjecam se sad gdje dodje na tvom motoru) i stavi kakvo crijevo sa vodom, pod pritiskom bi sve trebalo da izadje. Ostace voda u bloku i malom hladnjaku eventualno.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Isprao sam običnom, a onda napunio destilovanom vodom i vozio dok se nije zagrijao pa opet ispustio koliko može. Dodao sam malo jaču mješavinu antifriza jer je unutra već bilo vode pa opet zagrijao da sve izmješa, ali mi malo bezveze da nisu napravili da se može baš sve ispustiti. Kad bi sipao gotovu mješavinu umjesto da sam mućkam koncentrat sa vodom na ovaj način bi dobio ili dobro oslabljenu rashladnu tečnost ili mješavinu sa starim antifrizom.
Vjerovatno ispadam paranoičan, ali sam navikao da sve uradim detaljno pa me ovo malo nervira.
Vjerovatno ispadam paranoičan, ali sam navikao da sve uradim detaljno pa me ovo malo nervira.
