Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
E, nije dugo bilo niceg al se pojavilo. Vracao se auto putem kad na tempomatu osetim da auto nekako neravnomenrno daje/oduzima gas sebi, onako blago stuca. Uzmem manuelno da dam gas, nece da povlaci, kao da imam 50ps ali kad nabijem gas do kraja cujem neko sistanje.... pomislio sam turbina, zapravo ne znam jos sta je. Ali stao sam posle nekog vremena, proverio ulje i tu je. Kasnije se cuo sa drugarom i rece da je moguce EGR. Vozio sam tako 400km, maximalno 130, nije uspeo to da predje ali opet ok i dosao kuci. Usput, mi je upalio nesto kao "Rizik od zapusivanja particel filtera" a kasnije mi je i upalio gresku auto, nesto "Depollution system faulty".
**Inace, auto nije dimio, posle nekog vremena vozlje nije ni stucao, pa sam mogao da vozim koliko toliko ravnomerno.
Videcu veceras da ga nakacim na komp da vidimo da li ce pokazivati tacno sta je greska, a probacu da ocistim EGR za sad (ako mi komp ne javi nesto drugo)
Hocu. Cudi me malo da nije bilo naznake nikakve oko zacepljenja. A logicno mi je da mi prvo javi "rizik od zacepljenja" a ne nakon sto mi motor vise nije vuk'o kako treba. I zar se zacepi odjednom?
Na određenom procentu začepljenja on upozorava, iako to nije kritično. On samo da obavijest i može se voziti uz tzv "safe mod" koji ne dozvoljava maximalno opterećenje motora. Kada pređe taj prag tada će ti napraviti blokadu motora, a do toga se možeš navozati još dosta kilometara. Ne mora biti da je do FAP-a, jer tu imaš i tzv. diferencijalnu sondu pritiska prema kojoj idu dva crijeva i mjere pritisak ispred i iza filtera. Takođe imaš i termosondu na samom filteru, pa rezervoar i pumpicu aditiva. Sve ovo može uzrokovati grešku, instalacije, crijeva, ...tako da treba detaljno pregledati a ne letiti na filter.
Avicii je napisao/la: ↑01. sij 2018, 21:03
Odlicna masina, bas utegnuto izgleda, oprema odlicna. Ja bi mu za pocetak lajsne u boju auta ofarbao
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Nisam skontao kad si pisao na koje lajsne si mislio. Mislio sam da mislis na sve, i na ovu sjajnu, a zapravo kontam da ti je ideja bila samo crnu plastiku da prefarbam a sivu lajsnu ostavim, sto inace izgleda odlicno.
Pa da, na lajsne sam mislio, to kazem za svaku 407cu. I naravno, chrome lajsnu ne diras.
IgorRadovanovic je napisao/la:
Avicii je napisao/la: ↑01. sij 2018, 21:03
Odlicna masina, bas utegnuto izgleda, oprema odlicna. Ja bi mu za pocetak lajsne u boju auta ofarbao
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Nisam skontao kad si pisao na koje lajsne si mislio. Mislio sam da mislis na sve, i na ovu sjajnu, a zapravo kontam da ti je ideja bila samo crnu plastiku da prefarbam a sivu lajsnu ostavim, sto inace izgleda odlicno.
Nadjosmo da je puklo crevo za TURBO (koje ide iz intercooler-a) tako da nije imalo NISTA izgleda sa EGRom. Cekam da stigne crevo pa da vidimo.
Nasao sam crevo na netu, proizvodjac SASIC (francuska) za 20e + 10e dostava medjutim ubedili me da uzmem "ORIGINALNI" iz peugeot-a 60e. Pitam se ko pravi njima al ajd... tako da to mu je to. Videcemo da li ce to resiti problem.
Zamenjeno crevo i sad je ponovo ok :) Malo mi secka na manjim obrtajima, sto bih sad povezao sa novim EGR-om i mozda sa tim da nije mogao da se isprogramira kako treba, s obzirom da je crevo bilo puklo, ali ne znam sad da ne ucinim gore ako "reprogramiram" ga sam
Zamenjeni i prednji amortizeri, uskoro i zadnji, cekam ABS senzor.