Pa eto ja znam za Simanića u Sarajevu, hvale ga da je dobar, vjerovatno ću kod njega ići.
Uklanjanje DPF-a i EGR-a
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 97 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
Javi kako ispadne, moram i ja uskoro

- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
javi ako odradis kod njega,koliko para i kako si zadovoljan, ako se odlucim (mislim cak i da mape radi)ukidati dpf i mapu kakvuDmrPhilip je napisao/la:duplo jeftiniji i cini se isto uredu, hvala

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
- DmrPhilip
- Aktivan član
- Postovi: 135
- Pridružen/a: 22. sij 2016, 07:38
- Lokacija: Ljubljana
- Vozim: 407
- Vozim: SW
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 72 puta
- pohvaljen: 56 puta
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
Svakako bit ces obavjesten karabaja !
Dogovorili smo vec za 2 sedmice idem jer trenutno nisam tu pa ne mogu prije. Ugl 350 kermi je rekao i optimum paket tj. +30 ks i gasenje egr i dpf-a s tim da ce ga jos izbusiti sad nezz sa cim i kako ugl da se to odradi
Jedino sto me brine je to da mi nebi sta na tehnickom pregledu sta komplicorali zbog tih rupa na filteru !?
Dogovorili smo vec za 2 sedmice idem jer trenutno nisam tu pa ne mogu prije. Ugl 350 kermi je rekao i optimum paket tj. +30 ks i gasenje egr i dpf-a s tim da ce ga jos izbusiti sad nezz sa cim i kako ugl da se to odradi

Jedino sto me brine je to da mi nebi sta na tehnickom pregledu sta komplicorali zbog tih rupa na filteru !?

Zadnja izmjena: DmrPhilip, dana/u 27. vel 2019, 21:03, ukupno mijenjano 1 put.
Be good to others, that will protect you against evil. 

- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
Mislim da nije pametno da ti bilo šta buši, nego da ga izbije i ubaci cijev unutra, da to izgleda kao da nije dirano, zbog tehničkog recimo.
- cdusan
- Napredan član
- Postovi: 313
- Pridružen/a: 17. vel 2019, 21:26
- Lokacija: Loznica
- Vozim: 307
- Vozim: Peugeot 307 2.0 hdi
- Motor: 2.0 hdi
- Ima zahvala: 346 puta
- pohvaljen: 112 puta
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
Nikakvo bušenje, što kaže mara-, ubaci se cev kad se izbije dpf, spolja sve izgleda kao da ništa nije dirano, najbolje je da ga odozgo otvori, da ovi na tehničkom ne provale da je uklonjen, tako je radjeno i na 407-ci kod brata, i kod mene na 307-ci
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 743 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
Ne kontam kako ce vam neko na tehnickom skontati da je FAP izbijen? S vana se vidi samo lonac, sta je unutra to niko ne zna dok se lonac ne skine i odvoji katalizator od FAPa. Tako je bar na 307, a mislim i na 407. Ja sam izbio skroz FAP na mom, malo se zvuk promjeni, ljepse se turbina cuje, meni cak i ljepsi zvuk ima. A druga opcija je izbiti samo centar FAPa, kao sto je neko sa foruma vec radio, moze i ta opcija. Nadjite temu o uklanjanju FAP filtera pa prelistajte.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
Na drugoj strani teme su slike kako se to kulturno izvede. Spolja i ako se šta siječe povari se i ispolira da nema nikakvih tragova.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 743 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
Eto vidis, u ovoj su temi slike, znam da negdje ima. Onako odraditi i vratiti nazad, nikakvo varenje ni nista, sa vana sve ostane original.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
ja koliko sam upoznat, borerom izbuse samo 3 rupe, normalno s ulazne tj izl cijevi, i to se vrati nazad, niti je rezan dpf, izvana izgleda sve ok kao tvornicko. Tako rade svi ovi majstori u bihacu i ljudi se ne zale vani, prolaze normalno tehnički. Ja sam se raspitao na više mjesta, svi to preporucuju da se uradi s dpf međutim, ako je egr ok, da se on ne dira, jer ima svoju ulogu u ocuvanju motora (grijanje, hlađenje-glave). Sad mi je trenutno 407 na servisu, kad se vrati, idem to sve raditi pa isto javim utiske...
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
Kod busenja tih rupa postoji velika mogucnost da se sace unutar fap-a krenu sasipati i mogu zacepiti fap skroz .
- DmrPhilip
- Aktivan član
- Postovi: 135
- Pridružen/a: 22. sij 2016, 07:38
- Lokacija: Ljubljana
- Vozim: 407
- Vozim: SW
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 72 puta
- pohvaljen: 56 puta
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
Ma jasta najbolje skinuti sve, odvojiti od katalizatora kao sto je to uradio Avici i lijepo pokazao... izvaditi sve iz dpf-a sklopiti nazad i auto lakse dise...te 3 rupe su nista s obzirom koliko je unutra pregrada u filteru i vrlo vjerovatno je i moguce da bude posljedica zacepljenja egr a pored toga i komplikacija na tehnickom pregledu.
Be good to others, that will protect you against evil. 

- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
Preporuka za Simanica, znam za par auta koja je radio i sve je OK, cini mi se da radi sa ATM Chip tuningom iz Holandije (mozda samo novija vozila), u svakom slucaju ima valjke pa je i to dodatni plus po meni...
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: Uklanjanje DPF-a i EGR-a
@mara
Sve zavisi gdje mjeris taj parametar i prije koliko je radio regeneraciju ali hajmo reci da je normalno 15,20mbar, sve oko 100 je bas zacepljeno i nece on sebe moci ocistiti ali najbolje probati uraditi regeneraciju pa onda gledati.
P.S. Kod dijagboxa mozes ga prikljuciti i izaci negdje na cestu gdje mozes malo brze voziti i imas prisilnu regeneraciju dok se auto vozi i on samo pokrene regeneraciju ti ga mozes i u 5.toj voziti i gledas dok radi.
A jesam par puta vec radio to, lagano je jako. Ides na popravak u diagboxu i onda u konfiguraciju ECUa i tu ces imati negdje DPF filter da ubacujes novi, ne znam tacno napamet nazive nase za to ali naci ces, kad tu sredis onda udji i posebno kompjuter DPFa ako ga ima jer zavisi od modela i resetuj tu, ali ne vjerujem da ce imati na 308.
Sve zavisi gdje mjeris taj parametar i prije koliko je radio regeneraciju ali hajmo reci da je normalno 15,20mbar, sve oko 100 je bas zacepljeno i nece on sebe moci ocistiti ali najbolje probati uraditi regeneraciju pa onda gledati.
P.S. Kod dijagboxa mozes ga prikljuciti i izaci negdje na cestu gdje mozes malo brze voziti i imas prisilnu regeneraciju dok se auto vozi i on samo pokrene regeneraciju ti ga mozes i u 5.toj voziti i gledas dok radi.
A jesam par puta vec radio to, lagano je jako. Ides na popravak u diagboxu i onda u konfiguraciju ECUa i tu ces imati negdje DPF filter da ubacujes novi, ne znam tacno napamet nazive nase za to ali naci ces, kad tu sredis onda udji i posebno kompjuter DPFa ako ga ima jer zavisi od modela i resetuj tu, ali ne vjerujem da ce imati na 308.