
Osovina je bukvalno "zakovala" u deklu i tada se pristupa ovom poslu na "Sve ili ništa" !
Uzrok ovog problema je kad se zadnji brisač dugo ne koristi i onda dođe do oxidacije aluminijuma (dekla reduktora) kroz koji prolazi glavna osovina brisača !
Ja sam par dana razmišljao dali uopšte da ga i popravljam, ali moram da vam priznam da mi je zadnji kraj auta toliko monoton bez tog jeb...g brisača i kad sam vidio da se polovan kreće od 30-40 eura .... onda riješim da ga popravim !

Bilo je dosta muke oko razrađivanja glavne osovine, držao sam je čitavu noć potopljenu u benzinu i tek tada je malo popustila !

Par drugova mi reče : "Ma' jebeš zadnji brisač - koji će ti" ! Jbg. lijepo ga je imati ispravnog, a naročito na ovom modelu 106 - gdje je zadnja šajbna veoma sklona prljanju i mislim da će biti od velike koristiti !

Meni je ovo treći zadnji brisač kojeg sam vadio iz mrtvih, tako da imam iskustva oko toga i odmah sam znao šta da radim !

Radio sam na Fiat - Marea, tu je bio HAOS, zarđala osovina i zakovala ! Na mojoj 106-ici osovina nije zarđala, ali je zato aluminijum pustio opiljke oxidacije - nalik pijesku (bukvalno)


Pošto sam već sve rasturio, usput sam odradio rotor i četkice - čisto da bude sve "Cakum-pakum" lol
Nadam se da će vam ova tema biti od neke pomoći, jer zašto da kupujete polovan po veoma paprenoj cijeni, kad možete uz malo muke srediti svoj za džabe.... i naravno - da bude kao NOV !

Evo malo slika, pa pogledajte o čemu se radi :

(Otvoren reduktor)

(Zupčanici i manjak tovatne masti)

(Izbijanje osovine .... čekićem)

(Izbijena osovina - nakon veće muke)

(Izvađeno sve)

(Izgled osovine i mjesto gdje je zakovala)

(Potopljen u benzin glavni zupčanik na osovini)

(Plastični dihtung na deklu reduktora)

(Morala je i stega da prileti u pomoć)

(Sve je povađeno iz reduktora)

(Četkice)

(Stator & rotor)

(I Kolektori su bili malo zreli za čišćenje)

(Gumeni čep koji sam stavio na rupu šajbne - bio je od velike pomoći)

(Svi dijelovi ove skalamerije očišćeni i spremni za sklapanje)

(Kolektori osvježeni)

(Glavna osovina išlajfana i ispolirana)

(Kućište očišćeno i spremno za sklapanje)

(Sve vraćeno na svoje mjesto i podmazano sa specijalnom masti)

(Motorić postavljen na svoje mjesto)
To je to drage moje kolege, ako bude kakvih nejasnoća - pitajte !
Mogu vam reći da sada radi kao da je nov, a čak sam mu postavio i veću zaštitu da nebi ulazila voda kraj osovine u deklo ... i da napravi opet isto sra....e !
Pozdrav društvo !

