
Prošlo je 50 godina, od pojavljivanja Peugeota 204 na tržištu, modela koji je pomogao u definisanju malog mid-size segmenta automobila. Tačnije, 23. aprila 1965. godine, Peugeot je predstavio model “204” na sajmu automobila u Parizu, a proizvodnja je trajala sve do 1976.
Kada se pojavio na tržištu smatran je za automobil koji je imao dobar dizajn, snaga se prenosila na prednje točkove što je ujedno i prvi Peugeot s prednjim pogonom, opremljen je bio i prednjim disk kočnicama, te nezavisnim ovjesom naprijed i nazad.


Peugeot 204, imao je poprečno postavljen pogonski agregat i poprečni mjenjač brzina ispod njega, što je stvorilo dovoljno prostora da model ima prednji pogon. Kada su u pitanju pogonski agregati, ispod haube se nalazio 1,1-litarski benzinac, a kasnije mu se pridružio 1,2-litarski dizel, koji je učinio da “204” postane jedan od najštedljivijih automobila tog vremena.

Kupci su mogli naručiti Peugeot 204 kao kabriolet s dvoje vrata, coupe sa troje vrata, karavan sa pet vrata, teretnu-van verziju sa troje vrata, te limuzinsku karoseriju sa četvero vrata koji je ujedno i model koji je prvobitno predstavljen.
