
Pored uobičajneih poslova koje će novi "pripadnik" Karabinjera obavljati ubrajaju se prevoz krvi i organa za transplantaciju i pratnja državnih zvaničnika. GTi-jeva već dokazana agilnost i okretnost će doprinjeti lakšem obavljanju zadataka. Prilagođena kraoserija sa rotacijom na krovu, prednjem grilu i vratima prtljažnika, presvučena je u karakteristične plavo crvene nijanse karabinjerske uniforme.



U blago prilagođenoj unutrašnjosti se, između prednjih sjedišta, nalaze dvije baterijeske lampe, dok se iznad centralnog ekrana se nalaze uređaji za komunikaciju. Na nebu vozila postavljene su kontrole za upravljanje svjetlosnom i zvučnom signalizacijom.




Novu krabinjersku jurilicu pokreće 1.6 litarski THP blok sa 270 konjskih snaga, uparen sa novom generacijom šestostepenog automatskog mjenjača oznake EAT6 koji guraju GTi do elektornski ograničenih 250 km/h. Svih 270 konjskih snaga se prenosi na točkove uz pomoć Torsen diferencijala i Michelin Pilot pneumatika dimenzija 235/35 koje su postavljene na felne od 19 inča. Za zasutavlanje zaduženi su diskovi promjera 380mm.
Odabrani karabinjeri, koji će upravljati novim "pripadnikom" njihovih snaga, za koje se svakako može reći da su srećnici, proći će posebnu obuku na stazi u Misanu pod nadzorom Paola Aderucci-a, devetostrukog osvajača Italijanskog reli šampionata.
Fotografije preuzete sa: https://theautomobilist.fr/actualite/pe ... ens-170337
Tekst preveo i prilagodio: Vladimir Stanković