Peugeot 307 1.4 HDI gasio se u vožnji - problem riješen

Odgovori
Avatar
E.Gabela
Početnik
Postovi: 3
Pridružen/a: 30. tra 2018, 19:08
Lokacija: Mostar
Vozim: Peugeot 307 1.4 HDI
Ima zahvala: 1 put
 pohvaljen: 6 puta
garage

Peugeot 307 1.4 HDI gasio se u vožnji - problem riješen

Post Postao/la E.Gabela »

Poštovani drugari :mah:

Problem koji je trajao nešto duže od tri mjeseca napokon riješen, možda nekome pomogne ;)
Sve je uslijedilo poslije mjenjanja ulja, i ostalih filtera (filter nafte).
Auto u vožnji ne reaguje na gas ili sam zada turažu i bez upaljene check engine lampice ugasi se. I onda uslijedi verglanje dok on ne skonta da treba upaliti. Pređem cca 5 - 10 km i ponovo ista priča dok nisam akumulator izverglao. BIHAMK dođe, dijagnostika neće da prepozna vozilo puzz akumulator dopuni, uzme sprej par puta poprska, auto upali. Kaže sistem goriva najvjerovatnije, ko ti je mjenjao idi i nek provjere.. Odem u servis, dijagnoza ništa ne pokazuje, auto zmaj :D ali "fabrička greška" na filteru nafte puzz Ok, mjenjaj, sav sretan, to je to. Izađem na autoput, dva kilometra i opet isto sr... :angry: Šlepa do drugog servisa, dijagnostika:
- P0342 - Camshaft Position Sensor "A" Circuit Low - senzor bregaste,
- P0118 - Engine Coolant Temperature Sensor Circuit High Input.
Senzor bregaste 100%, trči - kupi - mjenjaj, opet isto sr... :shlag: dijagnoza ponovo P0342. Kaže pug hoće samo original dijelove, najbolje traži na otpadu. Isti scenarij, auto se gasi, ista greška.. Naručim dio u BLOKu po broju šasije, zamijenim, greška opet ista :omg:
I nakon dugog ubjeđivanja da su bolji "servisi u garažama" nego ovlašteni, dogovorim pregled u BLOKu. Ostavim vozilicu i za dan me zovu, kažu auto su pregledali, našli su kvar, najbolje da dođem da mi izraze saučešće uživo :D Ljudi ljubazni, lijepo me prime i kažu: auto je odlično, sve su detaljno ispitali - pregledali, problem sa senzorom pritiska goriva na rampi.. Definitivno??? Šta je sa ostalim greškama??? Senzor bregaste reaguje na prazan akumulator tako da si mjenjao ispravne dijelove :angry: :angry: :omg: a senzor pritiska ne poručuju više tako da ne mogu otkloniti kvar :facepalm:
(Bosch - 298KM u radnjama..). (dijagnostiku, pregled nisu ništa naplatili puzz ) Krenem iz servisa nikakav a za mnom majstor izlazi, kaze drug, to su kvalitetni dijelovi, ne crkava to tek tako. Kad sam pregledavao auto vidio sam da ti je ulje curilo. Uzmeš sprej za čišćenje kontakata, svaki očisti ostavi da se osuši i riješio si problem puzz puzz
Zagrnem rukave, rastavim džekove, ulje se u katran pretvorilo :omg: očistim, posušim, sastavim, auto na pola ključa pali :84: problem riješen. Od tada mjesec dana vožnje (oko 1000 km pređenih), bez problema..
Ovi su korisnici zahvalili autoru E.Gabela za post (ukupno 6):
IgorRadovanovicPhilbyshekydinodejcaliaar
Avatar
Philby
VIP Član
Postovi: 763
Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
Lokacija: Banja Luka
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi, 66 kW
Ima zahvala: 33 puta
 pohvaljen: 159 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.4 HDI gasio se u vožnji - problem riješen

Post Postao/la Philby »

Dobro za znati. Mnogi samo čitaju greške i sve što se pomene na izvještaju odma bi mijenjali, a neće da razmisle (ili ne znaju) šta bi drugo moglo uticati.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Philby za post:
E.Gabela
Avatar
kliker
Aktivan član
Postovi: 58
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:39
Lokacija: Mostar
Vozim: Peugeot 307 1.4 HDI
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Peugeot 307 1.4 HDI gasio se u vožnji - problem riješen

Post Postao/la kliker »

Sreca te pa imaš gdje pregledati. Sta ja da radim koji nema garaze i zivi u zgradi :( Sta mi kažu mjenjam ! Meni je se to dešavalo ali mi je zamjenio senzor bregaste i od tada nisam imao problem evo vise od godinu.

Mada imam drugi problem pravio sam i temu u vezi prvog verglanja, ni dan danas nisam rijesio, samo se ljeti javi. Dijagnostika ne pokazuje nista :D
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.4 HDI gasio se u vožnji - problem riješen

Post Postao/la dino »

Lijepo je imati povratnu informaciju nakon otklanjanja kvara i da se podijeli javno.
Najčešći problem je samo u šupljim cijevima zraka, zaprljanim klapnama koje regulišu a blokirane su i takođe kao u tebe slučaj, zaprljanim kontaktima na konektorima i senzorima. Sada je samo problem identifikovati na kojem dijelu je problem, a to malo naših majstora hoće. Da li što ne poznaju problem dijagnostike, ne žele razmišljati ili idu metodom slučajnih uzoraka pa ako ubodu.
U svakom slučaju za svaku pohvalu tebi. :ok:
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”