
Problem koji je trajao nešto duže od tri mjeseca napokon riješen, možda nekome pomogne

Sve je uslijedilo poslije mjenjanja ulja, i ostalih filtera (filter nafte).
Auto u vožnji ne reaguje na gas ili sam zada turažu i bez upaljene check engine lampice ugasi se. I onda uslijedi verglanje dok on ne skonta da treba upaliti. Pređem cca 5 - 10 km i ponovo ista priča dok nisam akumulator izverglao. BIHAMK dođe, dijagnostika neće da prepozna vozilo puzz akumulator dopuni, uzme sprej par puta poprska, auto upali. Kaže sistem goriva najvjerovatnije, ko ti je mjenjao idi i nek provjere.. Odem u servis, dijagnoza ništa ne pokazuje, auto zmaj


- P0342 - Camshaft Position Sensor "A" Circuit Low - senzor bregaste,
- P0118 - Engine Coolant Temperature Sensor Circuit High Input.
Senzor bregaste 100%, trči - kupi - mjenjaj, opet isto sr...


I nakon dugog ubjeđivanja da su bolji "servisi u garažama" nego ovlašteni, dogovorim pregled u BLOKu. Ostavim vozilicu i za dan me zovu, kažu auto su pregledali, našli su kvar, najbolje da dođem da mi izraze saučešće uživo





(Bosch - 298KM u radnjama..). (dijagnostiku, pregled nisu ništa naplatili puzz ) Krenem iz servisa nikakav a za mnom majstor izlazi, kaze drug, to su kvalitetni dijelovi, ne crkava to tek tako. Kad sam pregledavao auto vidio sam da ti je ulje curilo. Uzmeš sprej za čišćenje kontakata, svaki očisti ostavi da se osuši i riješio si problem puzz puzz
Zagrnem rukave, rastavim džekove, ulje se u katran pretvorilo

