Odluka je došla nakon što je gospođa položila pravosudni ispit u martu 2019. godine i nakon što sam umalo kupio jednu 308 u BL, da ipak otvorimo svoju advokatsku kancelariju, što je zahtjevalo određena novčana ulaganja, te se odustalo od kupovine novijeg automobila. Za to vrijeme nam Honda sh 150 odlično završava posao po gradu i na izletima oko grada, ali avaj dolazi zima i od decembra motor ide u garažu, a mi se vraćamo čarima gradskog prevoza.
Odlučujemo se da ipak auto kupimo u Srbiji, a ne u BiH, te kreće potraga po oglasima. Odluka je pala na C3 1.4 HDi ph2 iz razloga što u prodici imamo jednog "običnog", a kojeg smo često koristili i bili smo jako zadovoljni.
Sam C3 je u klasi 206 ali je dosta prostraniji tako da je to bio presudan arugment koji je prevagnuo u njegovu korist.
Prije nove godine je u uži izbor ušlo tri automobila i pao je dogovor da se pogledaju poslije praznika. Radilo se o C3 u Exclusive paketu opreme, a u odabiru je pomagao porodični mehaničar Vlada, koji nam održava svih pet francuza koji su u prodici.
10.1.2020. godine krećemo za Novi Sad da pogledamo uži izbor, za koji se ispotavlja uživo da su budi bog sa nama ili ti spolja gladac a unutra jadac. Inače dotični gospodin mehaničar mi je poslao oglas Debelog ali se meni nije nešto dojmio, tražio sam klasičan C3, te uopšte nije došao u uži izbor. Kako mi se već smučilo da idemo neki drugi dan da gledamo ponovo automobile, pristajem da pogledamo Debelog.
Kako smo došli do prodavca Jelena se momentalno zaljubila u Debelog i nije skidala pogled sa njega, dok sam ja kao bio ravnodušan.

Nakon što ga je Vlada pregledao i izmaltretirao na licu mjesta, tek klimnuo glavom da može da se pređe u pregore, prešli smo na cijenkanje i pogodili cijenu od 2.500,00 evra.
Dok smo čekali da faktura bude gotva, otišli smo do servisa da se na već forumašima poznatom 308 kojeg sam spomenu u kategori "Vozili ste" uradi servis, i naravno pomjeranju dupeta meni od strane Vlade kako sam ja više želio neku klasiku, koje se nastavila u narednim danaima.
Debeli je u večernjim satima plaćen i pomoću štapa i kanapa (čitaj bez probnih tablica police ) prebačen do servisa.
Sada malo o automobilu.

Citroën C3 XTR PH2
Godina proiuvodnje: 2007
Motor: 1.4 HDi
Snaga: 68KS
Mjenjač: 5 brzina manuelni
Kilometraža: 158412 km
Od opreme ima: tempomat, limitator, manuelnu klimu, grijanje prednjih sjedišta, zadnje parking senzor, ugrađene krvone nosače.
Na Debelom je odrađeno sledeće:
Mail i veliki servis, zadnje kočnice, semerinzi na poluosovinama, zamjenjeno ulje u mjenjaču, novi antifriz, nova kočiona tečnost, prednji stabilizatori, šolje amortizera sa ležajevima, brdo sijalica i reglaža trapa.
Kupljene su četiri zimske gume Riken Snow aka Tigar Winter i četiri čelične felne, dobro su se pokazale po Jahorini, jedino su tu snijeg vidjele.
Debeli se ponaša dobro za ovih 4000 km koliko je kod nas, nije pravio nikakve probleme, uglavno se kretao (čitaj prva druga) po gradu te je prosječna potrošnja 5.2 L/100km, po aplikaciji Drivvo, dok je po bordu 4.6 l/100.
U planu je presvlačenje volan pošto je ispcala koža na jednom djelu, alu pedale, zamjena spužve u naslonima za ruke i nova kožica mjenjača.
Evo koja fotka (konačno)
Kupovina i registracija:


Voskiranje i obnavljanje plastika:




Poslije završenih radova:




Ljetni set sa Daytona Turing 2 gumama:

Genijalna stvar kod XTR-a je to što su nosači na krovu, modularni, te se iz njih izvlače porečni nosači koji se lako postavljaju uz set koji dolazi uz auto, te ovako izgleda kada su rasklopljeni. Dotatak za skije sam samo nakačio.



Fotografije unutrašnjosti tek moram da napravim, ne znam kako me to mašilo.

P.S. Nadimak Debeli je dobio zato što pored običnog C3 igleda nekao nabudženo.
