Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Pozdrav drustvo.Imam jedan problem koji nije nesto strasan ali me izbudali bio bih zahvalan ako bi mi neko pomogo ili je imao isti slucaj.Naime pre neki dan sam nasuo rezervoar do cepa ali mi kazaljka nije to pokazala sto se vidi na slici 1.Posto na slikama ima datum i kilometraza bit ce vam lakse da shvatite poentu.Otisao sam sa benziske kuci i auto je prenocilo.Sutra ujutru imam sta da vidim novo stanje kazaljke sto se vidi iz slike 2.Upalim odem do grada obavim sta sam imao.Sjedam u auto opet novi nivo goriva u prikazu slike 3.Jos da napomenem da nisam sipao gorivo sa upaljenim motorom ni sa kontaktom.Isao sam na dijagnostiku nema nikakve greske uradili testiranje instrumenata sve ok.Pozajmim od druga drugi plovak postavim ga opet ista prica.Jos da napomenem mozda je vazno auto je na siemens sistemu i ovo se ne desava non stop,desi se povremeno.kazaljka ne divlja u voznji nego se to desava izmedju paljanja.
Nisam imao sličnu situaciju ali znam da pokazivač goriva ne radi na starom, tradicionalnom principu plovka na jednoj strani i otpornika na drugoj, dje pri svakoj promjeni mjesta plovka, mijenja se i otpornost na otporniku, koji šalje info na analogni mjerač. Odje je zasnovano na CAN komunikaciji, tj čim daš kontakt, plovak koji je na jednoj strani nosača a otpronik na drugoj izmjeri koji je nivo goriva, pošalje info do ECU a ECU do mjerača na tabli i do gašenja ne uzima info iz rezervoara nego iz ECU a sve prema njegovim proračunima na osnovu ubrizgavanja, brzine, itd.. tako radi i kalkulisanje prosječne potrošnje, preostalog goriva. Zato ne može da se desi da npr kad je nagnuto auto da prikazuje manje ili više goriva kao kod starijih vozila dje je analogni prikaz.
Znam da nije nešto od pomoći ali eto da znaš da ne mora biti pumpa ili plovak, već da može biti nešto i do ECU ili same table..
Meni se jednom desilo da kazaljka pređe preko punog rezervoara(netočno -imao je 2/3 goriva)
ali sam prilicno siguran da je do akumulatora jer je bio pri kraju.Slab aku hoće poremetit dosta elektronike..
sheky je napisao/la: ↑18. lip 2020, 15:31
Meni se jednom desilo da kazaljka pređe preko punog rezervoara(netočno -imao je 2/3 goriva)
ali sam prilicno siguran da je do akumulatora jer je bio pri kraju.Slab aku hoće poremetit dosta elektronike..
Akumulator je star nekih 10 mjeseci spajao sam ga na punjac malo mu nedostaje da bude punog kapaciteta...
milos_je je napisao/la: ↑18. lip 2020, 13:48
Nisam imao sličnu situaciju ali znam da pokazivač goriva ne radi na starom, tradicionalnom principu plovka na jednoj strani i otpornika na drugoj, dje pri svakoj promjeni mjesta plovka, mijenja se i otpornost na otporniku, koji šalje info na analogni mjerač. Odje je zasnovano na CAN komunikaciji, tj čim daš kontakt, plovak koji je na jednoj strani nosača a otpronik na drugoj izmjeri koji je nivo goriva, pošalje info do ECU a ECU do mjerača na tabli i do gašenja ne uzima info iz rezervoara nego iz ECU a sve prema njegovim proračunima na osnovu ubrizgavanja, brzine, itd.. tako radi i kalkulisanje prosječne potrošnje, preostalog goriva. Zato ne može da se desi da npr kad je nagnuto auto da prikazuje manje ili više goriva kao kod starijih vozila dje je analogni prikaz.
Znam da nije nešto od pomoći ali eto da znaš da ne mora biti pumpa ili plovak, već da može biti nešto i do ECU ili same table..
Zbunjujuce je sto sam isao na dijagnostiku nisam imao nikavu gresku i od table ni od ecu.Uredno odradio test pokazivaca vise puta kazaljka ode do krajnjeg polozaja i vrati se.Nebi da mjenjam nista dok ne utvrdim sta je problem.Skidao sam klemu sa akumulatora na pola sata ali sam posle opet imao istu situaciju.ne znam dal se ecu moze resetovati i kako(bojim se da nebi napravio vece sranje) neznam sta je al me opasno nervira drugo ne znam ocel nekad izmjerit da je prazan pa da mi ne daj boze stane otkud vise znam .Ne ide mi se u ovlasteni nikako...