Radi se o Skoda Fabiji koja je zivot pocela ko kloc 1.4MPI benzin od zastrasujucih 68ks i 120Nm okretnog. Sad da pisem sve izmjene na Fabiji u zadnjih 14 godina nema smisla, pa cu samo navesti par vecih sitnica i slikica.
Prva slika kao razliku prije/poslije

Uzeta zatim Ibiza Sport ( kasnije poznata kao FR jel ) i u njoj zdravo srce od 96kW oznake ASZ sa FJW najduzim sestobrzinskim mjenjacem

Govno od MPI-a izbaceno uz tople pozdrave

Novo srce ubaceno

Instalacija je bila Bože. Prelazak sa benzina na turbodizel kao da nije komplikovan dovoljno nego jok, ajmo još ubaciti Climatronic klimu koja Fabia nikad nije imala...

Nakon 7 dana sve upakovano i napakovano kao da je dosla sa TDI-em iz fabrike

Normalno svi support mod-ovi ubaceni da iznese novu snagu kao i BBK

Onda normalno sto bi se stalo tu, straight pipe fi60, turbo, FMIC, hardpipe kit itd itd...

Zbog kvacila morao sam se zaustaviti na solidnih 1.55bar sto odgovara cifri 185bhp i limitiranih 400Nm

I citave 2 godine to mi je bilo dovoljno

Do ovoga ljeta, kontam e dosad si me je*o al' ne'š više. Da leti ili da se razleti !
SMF kit pojacan kvacila

Novi hardpipe sloziti

I onaj najbitniji dio

GTB2060VKLR ball bearing turbo, vodom hladjeni, sposoban da prdne na 2.7 bar. Pa cemo da vidimo ko kosi a ko vodu nosi
