Voda u kabini - mali hladnjak?
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Voda u kabini - mali hladnjak?
Drugari, sinoć ostavim auto u garažu sve normalno, ali jutros kada sam došao vidim pod kod vozača mokar, pogledam podnica suva, a i nije se moglo toliko unjeti za jedan dan, a nije ništa ni prosuto. Zvao sam poslovođu u servisu i on reče da je nešto u vezi sa malim hladnjakom. Kula mi je rješio problem po običaju i potvrdio ovlašteni servis, "vjerovatno je popustio dihtung na hladnjaku ".
Clapton is God!
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Voda u kabini - mali hladnjak?
Ovo su te gumice na koje ja sumnjam

A nalaze ti se na ovom spoju oznacenom vecom strelicom


A nalaze ti se na ovom spoju oznacenom vecom strelicom

- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Voda u kabini - mali hladnjak?
Hvala Kula, sad sam došao iz servisa, i oni su mislili da pušta na spoju, međutim hladnjak je procurio, nov je 189,80 km i stiže za najviše deset dana.
Clapton is God!
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Voda u kabini - mali hladnjak?
A sta ces sada sta je tu je
Nego, malo mi je taj poskup , jesi li pokusao negdje potraziti zamjenski,tipa valeo i slicno

Nego, malo mi je taj poskup , jesi li pokusao negdje potraziti zamjenski,tipa valeo i slicno

- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
- zulleee
- Iskusan član
- Postovi: 1209
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Re: Voda u kabini - mali hladnjak?
Ukucaj na piku mali hladnjak peugeot 206 izbaci par hladnjaka cijena oko 40 km
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Voda u kabini - mali hladnjak?
Iskreno ne znam baš polovan da uzme, može se desiti da duže traje od ovog, a može sutra da procuri. Problem je što ne znam dal odgovara, ove što sam zvao nemaju taj model.
Clapton is God!
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Voda u kabini - mali hladnjak?
Probaj nazvati Velas Sarajevo , ASD neku najblizu poslovnicu,itd
A probaj kontaktirati i Svjetlost Tuzla , ako hoces dati cu ti ja broj od ovog voditelja prodaje da ga nazoves , dobiti ces i popust brate mili pa ipak su sponzori
A probaj kontaktirati i Svjetlost Tuzla , ako hoces dati cu ti ja broj od ovog voditelja prodaje da ga nazoves , dobiti ces i popust brate mili pa ipak su sponzori

- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Voda u kabini - mali hladnjak?
Gotovo je sad uzeo sam već hladnjak, rekli su mi i ovi dati neki popust, a sledeć put zovem Svjetlost, ali iskreno se nadam da mi neće biti potrebno.
Clapton is God!
- prijatelj.mario
- Početnik
- Postovi: 6
- Pridružen/a: 04. lip 2016, 16:53
- Lokacija: Laktasi
- Vozim: peugeot 307 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Voda u kabini - mali hladnjak?
samo da se zahvalim na savetu jer sam dns imao slican problem 3 dana za redom malo hvali vode i jutros skontam da mi je mokar pod vec sam kontao ici kupovati hladnjak mali a strim da sam vidio sta je u pitanju kada sam skinuo vidio sam da pusta na sastavu tom i stavio sam gumice nove sad cemo da vidimo sta i kako..
-
- Početnik
- Postovi: 40
- Pridružen/a: 06. vel 2016, 09:31
- Lokacija: Doboj
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Voda u kabini - mali hladnjak?
Izgleda je bas mana na 206 mali hladnjak
i kod mene je od skora pocela da curi rasladna tecnost u kabinu. Skinuo sam zastitu koja je bila na sastavu cijevi-mali hladnjak, svo vrijeme nadajuci ce da je do gumica.... na svu srecu, pusta tacno na tom mjestu. Tako da ovih dana moram da zamijenim gumice. Gumice necu kupovati u radnji auto dijelova, nego cu ih skinuti pa otici u radnju koja ima sve vrste gumica i po uzorku sa skinutim uzeti nove.

-
- Početnik
- Postovi: 40
- Pridružen/a: 06. vel 2016, 09:31
- Lokacija: Doboj
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Voda u kabini - mali hladnjak?
Jučer sam iskoristio ovo povećanje vanjske temperature za malo čačkanje i popravku kvara
. Odlučio sam da sve slikam, postavim u ovu temu, pa možda nekome bude od koristi. U suštini, pošto sam primijetio da mi pušta rashladnu tečnost tačno na spoju malog hladnjaka i dovodno/odvodnih cijevi, jedino imaju gumice koje mogu stvarati problem. E 'vako lol
Prvo je potrebno ispustiti rashlanu tečnost iz sistema. Najjednostavnije je isjeći plastični četvrtasti kanister, jer je lakše kasnije nasuti tečnost ponovo u sistem. Ko nema plastični četvrtasti kanister, bolje da ne počinje posao lol
Ja sam izvadio i vozačevo sjedište da bih imao više prostora za rad. Sjedišta su pričvršćena sa 4 torx šarafa T-40.
Nakon odvrtanja šarafa, sjedište nageti na zadnju klupu/sjedište i odpojiti kablove od airabag-a, pojasa..
Nakon toga, sjedište je slobodno i leti vani
. Radi više prostora, a i mogućnosti odvrtanja šarafa, sledeće na redu je skidanje plastike okolo ručice za ručnu kočnicu i mjenjača. Tu su 3 šarafa torx T-20 i jedan okasti 10 (ispod prekidača za stakla i retrovizore). Prvo ide dio iza ručice ručne kočnice, tu se nalazi jedan šaraf. Zatim ide skidanje džekova prekidača prozora, retrovizora, upaljača. Tu se nalazi jedna matica, ključ 10. Skidanje kože okolo ručice mjenjača, vađenje pepeljare, sijalice za osvjetljenje pepeljare i dva torx šarafa T-20 ispred pepeljare. Kada je ovo sve urađeno, plastika je slobodna.
Plastika se mora povući pored ručice ručne kočnice, jer drugačije se ne može skinuti.
Sledeće što treba uraditi (a može se uraditi i odmah po ispuštanju rashladne tečnosti) je uklanjanje dovodno/odvodnog crijeva. Gornje crijevo na kojem se nalazi ozraka je odvodno ili povratno, a donje je dovodno crijevo. Prvo je potrebno skinuti kutiju sa filterom zraka, zatim skinuti šelne sa crijeva i sama crijeva.
Nakon skidanja crijeva, potrebno je odvrnuti jedan torx šaraf T-20 koji se nalazi na podlošci izmedju crijeva. I potrebno je ukloniti limenu i gumenu podlošku, kako bi plastične cijevi bile oslobođene.
Sa ovim je završen posao u predjelu motora. Sada slijedi ono glavno, dolazak do samoga problema. Potrebno je odvrnuti još ova dva torx šarafa T-20 i sa tim je posao završen tj.može se odvojiti mali hladnjak od plastičnih cijevi.
Ja sam ispod svega postavio najlon, zaštitio tepih, jer će se prosuti rashladne tečnosti koja je ostala u cijevima. Takođe je potrebna i krpa sa kojom će se obrisati sva prosuta rashladna tečnost. Nakon izvlačenja cijevi iz malog hladnjaka, gumice se mogu odmah promijeniti i staviti nove, nema potrebe da se plastične cijevi vade potpuno vani. Mali hladnjak, bar kod mene, drže 3 plastične žabice. Mali hladnjak je potrebno izvući vani, toliko da se plastične cijevi mogu izvući iz malog hladnjaka. U mome slučaju, mali hladnjak sam izvukao 3-4cm max, jer nisam imao više prostora, pa sam lagano ravnim odvijačem, sistem poluge
izvukao plastične cijevi van malog hladnjaka. Gumice koje sam ja stavio su 20x2,5mm. Unutrašnji prečnik je 20mm, a debljina je 2,5mm. Inače kesica od 10komada ovih gumica košta 1KM
. E sad, da li je potrebno staviti neke originalne gumice, neznam.. Ja sam za svaki slučaj poduplao lol , stavio sam po dvije gumice za svaki slučaj 
U suštini, sa ovim je posao završen, sada je potrebno sve odraditi obrnutim redoslijedom. Mali hladnjak se vraća na svoje mjesto, plastične cijevi se pričvrćuju, vraćaju se sva crijeva u predjelu motora, sipa se rashladna tečnost, ozračuje se sistem. Sistem se može ozračiti i po postavljanju tj.vraćanju svih dijelova koji su skinuti. Jer ozraka je plastični navoj koji se prstima steže, ne treba prejako stegnuti jer je ipak to plastika. Prilikom ozračivanja, otvoriti čep od boce sa rashladnom tečnošću a zatim ozračiti sistem na ozraci.. Provozati se malo da temperatura poraste, da se otvori termostat... provjeriti količinu rashladne tečnosti u boci, provjeriti da li grije dobro, ako ne...ozračiti ga opet... i to je to
Ja sam odmah ozračio sistem, prije startovanja motora i grijanje je počelo prije nego je dostignuta temperatura od 70 stepeni. Sad samo pratiti povremeno da li pušta na spoju cijevi-mali hladnjak..ako nepušta..vratiti zaštitu koja se nalazi tu i prst u uvo
. Popravak čiji su dijelovi koštali 0,20KM
i par sati posla.

Prvo je potrebno ispustiti rashlanu tečnost iz sistema. Najjednostavnije je isjeći plastični četvrtasti kanister, jer je lakše kasnije nasuti tečnost ponovo u sistem. Ko nema plastični četvrtasti kanister, bolje da ne počinje posao lol
Ja sam izvadio i vozačevo sjedište da bih imao više prostora za rad. Sjedišta su pričvršćena sa 4 torx šarafa T-40.
Nakon odvrtanja šarafa, sjedište nageti na zadnju klupu/sjedište i odpojiti kablove od airabag-a, pojasa..
Nakon toga, sjedište je slobodno i leti vani

Plastika se mora povući pored ručice ručne kočnice, jer drugačije se ne može skinuti.
Sledeće što treba uraditi (a može se uraditi i odmah po ispuštanju rashladne tečnosti) je uklanjanje dovodno/odvodnog crijeva. Gornje crijevo na kojem se nalazi ozraka je odvodno ili povratno, a donje je dovodno crijevo. Prvo je potrebno skinuti kutiju sa filterom zraka, zatim skinuti šelne sa crijeva i sama crijeva.
Nakon skidanja crijeva, potrebno je odvrnuti jedan torx šaraf T-20 koji se nalazi na podlošci izmedju crijeva. I potrebno je ukloniti limenu i gumenu podlošku, kako bi plastične cijevi bile oslobođene.
Sa ovim je završen posao u predjelu motora. Sada slijedi ono glavno, dolazak do samoga problema. Potrebno je odvrnuti još ova dva torx šarafa T-20 i sa tim je posao završen tj.može se odvojiti mali hladnjak od plastičnih cijevi.
Ja sam ispod svega postavio najlon, zaštitio tepih, jer će se prosuti rashladne tečnosti koja je ostala u cijevima. Takođe je potrebna i krpa sa kojom će se obrisati sva prosuta rashladna tečnost. Nakon izvlačenja cijevi iz malog hladnjaka, gumice se mogu odmah promijeniti i staviti nove, nema potrebe da se plastične cijevi vade potpuno vani. Mali hladnjak, bar kod mene, drže 3 plastične žabice. Mali hladnjak je potrebno izvući vani, toliko da se plastične cijevi mogu izvući iz malog hladnjaka. U mome slučaju, mali hladnjak sam izvukao 3-4cm max, jer nisam imao više prostora, pa sam lagano ravnim odvijačem, sistem poluge



U suštini, sa ovim je posao završen, sada je potrebno sve odraditi obrnutim redoslijedom. Mali hladnjak se vraća na svoje mjesto, plastične cijevi se pričvrćuju, vraćaju se sva crijeva u predjelu motora, sipa se rashladna tečnost, ozračuje se sistem. Sistem se može ozračiti i po postavljanju tj.vraćanju svih dijelova koji su skinuti. Jer ozraka je plastični navoj koji se prstima steže, ne treba prejako stegnuti jer je ipak to plastika. Prilikom ozračivanja, otvoriti čep od boce sa rashladnom tečnošću a zatim ozračiti sistem na ozraci.. Provozati se malo da temperatura poraste, da se otvori termostat... provjeriti količinu rashladne tečnosti u boci, provjeriti da li grije dobro, ako ne...ozračiti ga opet... i to je to



- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-