p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
Postovanje.
Imao sam provlem sa vakum na turbini na 1.6 hdi koji je zamjenjen, i posle zamjene vuce samo kad je hladno vrijeme.
CIm je vanjska temperatura preko 30 stepeni , ne pali turbinu.
Ovih par jutara na 15 stepeni ide kao lud.
Sva vakum crijeva su uredna, vakum ventil ispitan, tubina nova, sve ok.
Da li je neko imao slicno iskustvo, ili neko ima vise ideja sta bi moglo da bude.
Imao sam provlem sa vakum na turbini na 1.6 hdi koji je zamjenjen, i posle zamjene vuce samo kad je hladno vrijeme.
CIm je vanjska temperatura preko 30 stepeni , ne pali turbinu.
Ovih par jutara na 15 stepeni ide kao lud.
Sva vakum crijeva su uredna, vakum ventil ispitan, tubina nova, sve ok.
Da li je neko imao slicno iskustvo, ili neko ima vise ideja sta bi moglo da bude.
- Phantom
- Site Admin
- Postovi: 2613
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
- Lokacija: Teslic
- Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 90 puta
- Kontakt:
-
Re: p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
Ja sam imao slicno na 307. Npr zimi nijednom se desilo nije al ljeti tu i tamo, pogotovo kad su vrucine bile. Npr desi se kada krenem preticati i papucica do poda i turbo tek od 3.000 povuce a inace 1,700. Neko mi je objasnjavao da ima nekav senzor na turbu kada su vrucine pa ga tako baci (kao da se rashladi turbo). Inace da ga nema veoma brzo bi crkavale turbine
Motion & Emotion
Re: p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
na dijagnostici je bio problem prije zamjene vakuma na turbu, podpritisak.
trenutno ne ocitava ni jednu gresku
trenutno ne ocitava ni jednu gresku
Re: p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
imas li i dalje isti problem. meni je par puta tih 3000 moglo glave doci u preticanjuPhantom je napisao/la:Ja sam imao slicno na 307. Npr zimi nijednom se desilo nije al ljeti tu i tamo, pogotovo kad su vrucine bile. Npr desi se kada krenem preticati i papucica do poda i turbo tek od 3.000 povuce a inace 1,700. Neko mi je objasnjavao da ima nekav senzor na turbu kada su vrucine pa ga tako baci (kao da se rashladi turbo). Inace da ga nema veoma brzo bi crkavale turbine
- Phantom
- Site Admin
- Postovi: 2613
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
- Lokacija: Teslic
- Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 90 puta
- Kontakt:
-
Re: p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
Nisam primjetio, jako rijetko. Ako ti se desi, stisni kvacilo i gas, nabijes obrtaje vuce ko lud 

Motion & Emotion
Re: p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
Imam ja drugi sistem da povuce kao lud, pustim gas na 3,4 sekunde i onda u pod, tad bukvalno zaljepi, samo je problem kad vozim iza nekog i namjeravan da preteknem, nema vremena za te 3,4 sekunde, u realnom vremenu je to i preko 100 metara puta
jednostavno ga nesto muci.
jednostavno ga nesto muci.
- micija
- VIP Član
- Postovi: 714
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
- Lokacija: Modriča
- Vozim: Peugeot 5008
- Ima zahvala: 52 puta
- pohvaljen: 27 puta
- Kontakt:
-
Re: p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
Promjeni ti njemu filter nafte ako nisi odavno i pogledaj sta dizne kazu,kakve vrijednosti pokazuju
Re: p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
svi filteri i ulje zamjenjeni prije 2 mjeseca, na dijagnostici dizne uredne.
Jednostavno ne upali turbo, pustim gas i opet stisnem, onda upali, bas cudno
Jednostavno ne upali turbo, pustim gas i opet stisnem, onda upali, bas cudno
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
Ne znam da ima takav senzor na turbini, izuzev na izduvnoj grani. Trebao bi provjeriti mehaničku poluga koja okreće pera i usmjerava zrak prema turbini. Ili eventualno crijeva da se razgriju, gube vakum, i tada nema dovoljno vakuma da povuče polugu. Imaš negdje problem na tim elementima koje si mijenjao, koji moraš naći, jer je ta vožnja opasna. Takav problem nisam nikada imao, a vozio sam i na 36 C.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- daki30
- Aktivan član
- Postovi: 93
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:53
- Lokacija: Glamoč
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
Probaj i sa senzorom temperature ispušnih plinova,kod mene je znao gubiti spoj na kontaktu,pa sam tako imao gubitak boosta turbine ovisno kako naštimam konektor senzora,posebno se znalo dešavati pri toplom vremenu.To je sonda koja se nalazi na ulazu cijevi predkatalizatora

Ovako kod mene izgleda taj senzor ,nalazi se se u u gornjem desnom dijelu motora.
http://public.servicebox.peugeot.com/do ... ct=FCT0512,ovaj pod brojem 3.

Ovako kod mene izgleda taj senzor ,nalazi se se u u gornjem desnom dijelu motora.
http://public.servicebox.peugeot.com/do ... ct=FCT0512,ovaj pod brojem 3.
- daki30
- Aktivan član
- Postovi: 93
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:53
- Lokacija: Glamoč
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
Ako netko zna kako kopirati sliku sa service boxa neka to učini,ja ne znam kako puzz ,kod tebe je 1.6 pa je vjerojatno malo drugačije.


Re: p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
Provjerio sam i polugu.
I rezultat poluga ne radi kad je pregrijano.
Jos samo da konektor isprovjeravam.
Pitanje, mogu li zamjeniti crijeva sa drugim neorginalnim, posto zapremina crijeva nece bit ista kao na originalnom.
I rezultat poluga ne radi kad je pregrijano.
Jos samo da konektor isprovjeravam.
Pitanje, mogu li zamjeniti crijeva sa drugim neorginalnim, posto zapremina crijeva nece bit ista kao na originalnom.
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: p407 1.6 ne vuce kad je toplo vrijeme
Ako misliš na plastične cijevi koje vode vakum, ne bi trebao ići na puno veći promjer, jer vakum pumpa ima svoj kapacitet i sve preko će biti opterećena, neće moći napraviti odgovarajući podpritisak. Važne su ti gumene cijevi koje idu preko plastičnih i sama čvrstoća nalijeganja na elektro ventile. Bitno je da one čvrsto drže i ne puštaju vakum.
Oko poluge (fig. rečeno) na aktuatoru (pretpostavljam da je mehanička na vakum) bi trebao malo bolje da se zabaviš i analiziraš. Ona bi trebala konstantno da je pokretna, kako se gas dodaje i ubrzava ona treba da pomjera pera na turbini i usmjerava zrak na propeleru. Ako je nova turbina to su trebali provjeriti na ispitnom stolu jer u vožnji se ne može provjeriti izuzev dijagnostikom. U ovom slučaju ti je vjerovatno aktuator u defektu, a dobro bi bilo ponovo turbinu provjeriti.
Evo par slika:



Oko poluge (fig. rečeno) na aktuatoru (pretpostavljam da je mehanička na vakum) bi trebao malo bolje da se zabaviš i analiziraš. Ona bi trebala konstantno da je pokretna, kako se gas dodaje i ubrzava ona treba da pomjera pera na turbini i usmjerava zrak na propeleru. Ako je nova turbina to su trebali provjeriti na ispitnom stolu jer u vožnji se ne može provjeriti izuzev dijagnostikom. U ovom slučaju ti je vjerovatno aktuator u defektu, a dobro bi bilo ponovo turbinu provjeriti.
Evo par slika:



______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen