
Ima li jos neko sa ovim motorom, jeste zadovoljni sa snagom i potrosnjom ?
nisam ni dobacio do 3., ne ide mi onaj Z potez nikakozulleee je napisao/la:Anele i sta jesi sada naucio prebacit dalje od 3 brzine
Jos ako malo gdje vidi brda, ne spusta ispod 10lGrga je napisao/la:Ja sam isao u MOstar kada je dizel bio 2.40KM, sa za 60KM otisao i vratio se, ravno 500km
Po mojoj racunici oko 5.5-6l mi trosi, 66kw dizel--
Njemu i ne treba više od druge brzine, sa Kobilje, kroz Sarajevo, pa na Vratnik, Vraca, Cicin, Sokbunar,...zulleee je napisao/la:Anele i sta jesi sada naucio prebacit dalje od 3 brzine
Skroz se slazem stobom da dosta zavisi od toga koliko ga stiskas, i mislim da ces se sloziti sa mnom da se ovaj motor boji uzbrdice pa i one najmanje, a potrosnja skoci do nebaSead_307 je napisao/la:307 SW, 2.0 66kw
Misljenja sam da trosi "noga", koliko pritisnes toliko i trosi.Kod mene trenutno bord kaze prosjek 8,9 litara. To me ne brine jer gdje god da krenem iz Kladnja poslije 1 km voznje pocinje "planinarenje". Uspio sam potrosnju skinuti najmanje na 5,2 ali je to bila lagana voznja u obilasku Posavine. Poslije te ekskurzije nisam vise opterecen potrosnjom jer sam dosao do zakljucka da mnogo stvari utice na potrosnju a najmanje auto. Jedan moj prijatelj kaze da je najbolje sluzbeno vozilo jer drugi tenkuje, drugi popravlja, drugi registruje...Ne slazem se jer u firmi koristim tri vozila razlicitog proizvodjaca ali je moj pezoic naj zato sto je peugeot i sto u njemu, bez imalo pretjerivanja, uzivam u voznji. Tako da malo vecu potrosnju od sluzbenog auta ja posmatram "cejf nije skup".
Kod mene je ista stvar sa petom brzinom. Do skora mi je petu drzao na 65 km/h sada vec na 75 trza. Nadam se da ce se to rijesiti kada rijesim kvar koji sam opisao na ovom forumu.