Proguta knedlu i poleti...

Odgovori
Avatar
maher33
Početnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 30. stu 2015, 00:30
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Pug 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la maher33 »

Ima jednu situaciju koja mi bas i ne smeta, ali bih volio znati zbog cega se desava...

Auto na 1400-1500 obrta kao da proguta knedlu i procepi i dobije snagu... To se desava samo kada je hladan motor na pocetku, poslije prestane.
Negdje sam procitao da je to zbog EGR ventila; da vruc motor manje "osjeti" promjenu zatvaranja EGR-a, kada pocne da dobija samo cisti zrak, (umjesto kombinacije cistog zraka i zraka sa izduva koji EGR vraca na ponovno sagorjevanje.
Zanima me jeli se to jos nekom desava i da li je istrazivao o tome ?
2.0 hdi, 79kw.

Ako nekog zanima dole je snimak sa forsirane regeneracije FAP filtera. Temperatura je bila tolika da je przilo na 2 metra od auspuha... Varnicenje na pocetku je bilo i vece. Ali i poslije toga dijagnostika kaze FAP djelimicno zacepljen :( Nivo aditiva je 52g.

https://vid.me/tsBe
Pug 307, 2.0hdi, 79kw
Avatar
klol
VIP Član
Postovi: 226
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:05
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Peugeot 307 SW
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la klol »

Ja koliko se sjećam ne smije da varniči ???
Kod mene je jednom regeneraciju radio prije nego sam ukinuo DPF filter, ali je samo dimilo crno pa sivo i onda čist zrak bio. Sad ne znam je li to ispravno ili kako već, uglavnom toliko mu je i aditiva bilo za tu zadnju regeneraciju i to je uradio kod mene na putu prema Bugojnu da mu se ukine filter.
Helem što se te "knedle tiče" i kod mene se slično dešava, ali mislim da je baš to - to, dok se zagrije bude bolje. Šta ti kaže za EGR ventil na dijagnostici? Možda je i njemu potrebno čišćenje...
Avatar
maher33
Početnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 30. stu 2015, 00:30
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Pug 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la maher33 »

Cudno je to sto je prema dijagnostici i prije dvije regeneracije bilo 52g aditiva, kao i sada. Kao da ga nije koristio za regeneraciju. Nekad, ali ne uvijek javi gresku na dijagnostici "P1435 Sustav aditiva - greska senzora poklopca punjaca goriva". Negdje sam procitao da to nekad javi kada je aditiv na minimumu. Ako budem kupovao aditiv, gdje da gledam, moram li onu najskuplju varijantu iz servisa ?

Takodjer tek kada sam prvi put isao na dijagnostiku bila je greska "P0402 EGR ventil - pozitivno odstupanje". Ali skoro kada sam isao na dijagnostiku nije bilo te greske. Inace na dijagnostici u leru je otvoren 97%, a pod gasom na samo 4% ...
 ! Poruka od: Avicii
Nema potrebe citirati post iznad.
Pug 307, 2.0hdi, 79kw
Sasa D
VIP Član
Postovi: 863
Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
Lokacija: Brcko
Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
Motor: 2.0hdi 110kw
Ima zahvala: 31 put
 pohvaljen: 139 puta
garage

Re: Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la Sasa D »

Kod Ade u Gradaccu 100km po l.
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la dino »

Evo da i ovde napišem. To cimanje i kočenje na 1.500 o/min. može biti do FAP-a, EGR-a, turbine i sistema vakuma koji upravlja ovim izvršnim elementima. To su prvi elementi koje bi ja pogledao, pa onda dalje tražiti problem na ubrizgavanju goriva i usisu čistog zraka. Aditiva imaš dosta, oko 1 litar, i ne troši se on kao gorivo. Prisilne ili forsirane regeneracije nisu preporučljive, jer štete motoru. Najbolje je uraditi u vožnji na autoputu kada se ugrije motor, do 3.000 o/min, to traje oko 5 min. i ne primijeti se. Time upravlja komp. i mi ne trebamo voditi brigu kada će uraditi. Prema ovim varnicama, nešto nije dobro i treba ga skinuti i dobro oprati, a poslije dobro osušiti, pa čak i u "pecaru -rernu" ubaciti na sušenje da ne strada senzor dif. pritiska od vlage iz filtera. Aditiva ima dvije vrste DPX42 i DPX176 koji su različiti i za modele, mislim do 2004 i preko 2004 god, ne znam tačno.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
maher33
Početnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 30. stu 2015, 00:30
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Pug 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la maher33 »

...nesto definitivno nevalja, jer i poslije te prisilne regeneracije sa varnicama (na 4000 obrtaja 7-8minuta) i izlaska na autoput, poceo izbacivati "Unblock diesel filter", ali ne gubi jos snagu.
Dino procitao sam da si sa svojim prijateljem majstorom cistio usisnu granu, jel bi mogao i ovaj lavic proci taj tretman ? Ne dzabe naravno. Jos uz to kada bi mogli oprati kompresorom ovaj filter, tim bolje.
Pug 307, 2.0hdi, 79kw
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la dino »

Zar nemaš nikoga u Sa., izgubit ćeš na gorivu i putarini. Idi u Bare u prijašnji servis, fini su momci i znaju posao, bar se informiši, a ako ne javim ti na PP.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
nace
Aktivan član
Postovi: 123
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
Lokacija: Tesanj
Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
Ima zahvala: 19 puta
 pohvaljen: 15 puta
Kontakt:
garage

Re: Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la nace »

pozzz ,
ja imam nesto slicno , i na istom broju obrtaja , s tim da nemam DPF filtera . na dijagnostici pokaze ( povremena greska na EGRu , sto se iskljuci .
sta raditi , jer kad se vozi hladan , na tom broju obrtaja zvuci kao da dajes gas a ustvari drzis na istom nivou samo , kao da on sam sebi daje ( isprekidano ) kad se zagrije , nema niakao+ko ( mozda se malo osjeti , ali samo dobro uho cuje :-) )
Avatar
micija
VIP Član
Postovi: 714
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
Lokacija: Modriča
Vozim: Peugeot 5008
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 27 puta
Kontakt:
garage

Re: Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la micija »

Neka dizna zeza. Sipaj litar atf ulja na 25-30 l nafte kad budes imao duzu relaciju i malo ga sprzi.

Diagbox 7.57,forumasima gratis.
Avatar
nace
Aktivan član
Postovi: 123
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
Lokacija: Tesanj
Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
Ima zahvala: 19 puta
 pohvaljen: 15 puta
Kontakt:
garage

Re: Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la nace »

kupio sam Liqui Moly aditiv ,
na njemu pise na 75 litara .
smijem li ga usuti na 35-40 litara i uputiti se npr. Zagreb , i nazad

pozzzz
Avatar
bojan2906
Iskusan član
Postovi: 406
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:32
Lokacija: I. Sarajevo
Vozim: Peugeot 307sw 1,6 HDI
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 7 puta
garage

Re: Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la bojan2906 »

Ja sam sipao na pola rezervoara jedan taj i nisam imao nikakvih problema, tako da ne vidim zašto ne bi smio. :)
Avatar
nace
Aktivan član
Postovi: 123
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
Lokacija: Tesanj
Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
Ima zahvala: 19 puta
 pohvaljen: 15 puta
Kontakt:
garage

Re: Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la nace »

super hvala ti ,
pozzzzz
Avatar
micija
VIP Član
Postovi: 714
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
Lokacija: Modriča
Vozim: Peugeot 5008
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 27 puta
Kontakt:
garage

Re: Proguta knedlu i poleti...

Post Postao/la micija »

Ma ja ne bih preporucio aditiv.
Meni je aditiv ocistio cio sistem i nabio sve u dizne i naravno ih zapusio,covo kad je skinuo,bas se cudio kaki izgledaju i koliko su zapusene.

Diagbox 7.57,forumasima gratis.
Odgovori

Natrag na “Općenito”