pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro
- tigar1982
- VIP Član
- Postovi: 363
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:45
- Lokacija: BiH Živinice
- Vozim: peuget 307 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
-
pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro
neznam kako dolazi hladnije vrijeme pug tesko pali dugo vergla akumulator dobar alnaser dobar grijaci ispitani rade gorivo sipam na energo petrolu kazu da je dobro e sada sta je u pitanju bog sami zna.Jedan majstor mladji ali se dosta razumije oko auta kaze da ima na bos pumpi neki senzor pa da zbog toga nece da pali obecao mi je donijeti on svoj neki polovan pa da probam postaviti.Sta vi mislite zelim i vase misljenje o do cega bi moglo biti
Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro
Na pumpi visokog pritiska se nalazi regulator pritiska a na common rail grani je senzor pritiska (samo malo da razjasnim
)

- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 743 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro
Ne bih da lupam bzvz kad ne znam o cemu se radi, ali i ja bih krenuo od nekih jednostavnih (citaj najjeftinijih) varijanti, kao sto rece Kula.. relej grijaca provjeriti, pa eto i taj senzor ili regulator sto ce ti donijeti taj majstor, pa onda isto provjeri onu klapnu od usisa.. ima i sa tim neka fora, ako ostane zastopan pa ne zatvara, sta li, ne sjecam se sad.. ali znam da sam i tako nesto citao negdje po forumima..
Nadam se da ce ti to rijesiti taj majstor. Javi sta je bilo
Evo pitanje jedno, cisto da ne otvaram novu temu. Kod mene na autu se ne pali lampica od grijaca nikako, znaci samo nepun sekund kad dam kontakt i to je to. Isao sam par dana na posao kad je bilo bas hladno i ja sacekam kao da ima lampica grijaca, i on sastavi bez problema. Do cega moze biti pa mi ne pali tu lampicu nikako?
Nadam se da ce ti to rijesiti taj majstor. Javi sta je bilo

Evo pitanje jedno, cisto da ne otvaram novu temu. Kod mene na autu se ne pali lampica od grijaca nikako, znaci samo nepun sekund kad dam kontakt i to je to. Isao sam par dana na posao kad je bilo bas hladno i ja sacekam kao da ima lampica grijaca, i on sastavi bez problema. Do cega moze biti pa mi ne pali tu lampicu nikako?
Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro
HDI ima tkz. brze grejace i oni se pale tek ispod -5c tako da opusteno sve je kako treba 

- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 743 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro
A to je tooo.. aha. Hvala na info 
Onda ce se to meni bas rijetko kad upaliti

Onda ce se to meni bas rijetko kad upaliti

- tigar1982
- VIP Član
- Postovi: 363
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:45
- Lokacija: BiH Živinice
- Vozim: peuget 307 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
-
Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro
ali kula druze zar ne bi trebao nikako paliti ako je rele grijca on kada strada mislim da bi stalno imao problemakula je napisao/la:A relej grijaca ?
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro
Procitaj Slobin post iznad kada se grijaci pale.
Ne bi imao problema stalno i ja sam jedno vrijeme vozao sa neispravnim relejom , a nove grijace stavio.
Palio je al tesko , doduse bilo je i hladnjije nego sada. Tako sam vozio dok mi relej nije stigao iz Sarajeva. Poslije toga je palio samo tako. Al opet kazem bilo je dosta , dosta hladnije, podosta u minusu.
Ne bi imao problema stalno i ja sam jedno vrijeme vozao sa neispravnim relejom , a nove grijace stavio.
Palio je al tesko , doduse bilo je i hladnjije nego sada. Tako sam vozio dok mi relej nije stigao iz Sarajeva. Poslije toga je palio samo tako. Al opet kazem bilo je dosta , dosta hladnije, podosta u minusu.
- tigar1982
- VIP Član
- Postovi: 363
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:45
- Lokacija: BiH Živinice
- Vozim: peuget 307 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
-
Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro
evo mene opet sa istim problemom od prosle zime sve isto sad citam gore odgovore jeli moze netko da objasni gdje dodje taj regulator pritiska i senzor pritiska i taj rele grijaca ali neka slika ako je moguce
hvala
hvala
-
- VIP Član
- Postovi: 863
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 31 put
- pohvaljen: 139 puta
-
Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro
Regulator pritiska se nalazi na pumpi viskog pritiska,senzor na rampi napajanja dizni,a relej grijaca ces naci prateci kabal koji ide na grijace.
Samo moras znati koji ti je sistem ubrizgavanja na motoru :Simens ili Bosch.Ako ne znas,ostavi broj sasije da pogledam u servisboxu,pa cu ti slikati te dijelove gdje se nalaze.
Samo moras znati koji ti je sistem ubrizgavanja na motoru :Simens ili Bosch.Ako ne znas,ostavi broj sasije da pogledam u servisboxu,pa cu ti slikati te dijelove gdje se nalaze.
- tigar1982
- VIP Član
- Postovi: 363
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:45
- Lokacija: BiH Živinice
- Vozim: peuget 307 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 2 puta
-
Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro
evo drug broj sasije VF33HRHYB82985587Sasa D je napisao/la:Regulator pritiska se nalazi na pumpi viskog pritiska,senzor na rampi napajanja dizni,a relej grijaca ces naci prateci kabal koji ide na grijace.
Samo moras znati koji ti je sistem ubrizgavanja na motoru :Simens ili Bosch.Ako ne znas,ostavi broj sasije da pogledam u servisboxu,pa cu ti slikati te dijelove gdje se nalaze.
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro
@ tigre: nećeš ti moći ništa uraditi sa pumpom i regulatorom pritiska. Da je on problem imao bi tokom cijele godine indicije, možda griješim. Ono što možeš, provjeri struju potezanja akumulatora, alnaser skini i zamijeni četkice i piksne (ležajeve) i pregledaj taj relej grijača.
Relej grijača ti je napred na lijevom blatobranu ispred kutije osigurača, vidljiv je i u crnoj kutiji je iz koje izlaze žice.
Relej grijača ti je napred na lijevom blatobranu ispred kutije osigurača, vidljiv je i u crnoj kutiji je iz koje izlaze žice.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen