pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Odgovori
Avatar
tigar1982
VIP Član
Postovi: 363
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:45
Lokacija: BiH Živinice
Vozim: peuget 307 sw
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 2 puta
garage

pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la tigar1982 »

neznam kako dolazi hladnije vrijeme pug tesko pali dugo vergla akumulator dobar alnaser dobar grijaci ispitani rade gorivo sipam na energo petrolu kazu da je dobro e sada sta je u pitanju bog sami zna.Jedan majstor mladji ali se dosta razumije oko auta kaze da ima na bos pumpi neki senzor pa da zbog toga nece da pali obecao mi je donijeti on svoj neki polovan pa da probam postaviti.Sta vi mislite zelim i vase misljenje o do cega bi moglo biti
Sloba
VIP Član
Postovi: 151
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:02
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la Sloba »

Na pumpi visokog pritiska se nalazi regulator pritiska a na common rail grani je senzor pritiska (samo malo da razjasnim :D )
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4674
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 297 puta
garage

Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la kula »

A relej grijaca ?
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6094
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 743 puta
 pohvaljen: 386 puta
garage

Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la Avicii »

Ne bih da lupam bzvz kad ne znam o cemu se radi, ali i ja bih krenuo od nekih jednostavnih (citaj najjeftinijih) varijanti, kao sto rece Kula.. relej grijaca provjeriti, pa eto i taj senzor ili regulator sto ce ti donijeti taj majstor, pa onda isto provjeri onu klapnu od usisa.. ima i sa tim neka fora, ako ostane zastopan pa ne zatvara, sta li, ne sjecam se sad.. ali znam da sam i tako nesto citao negdje po forumima..
Nadam se da ce ti to rijesiti taj majstor. Javi sta je bilo ;)

Evo pitanje jedno, cisto da ne otvaram novu temu. Kod mene na autu se ne pali lampica od grijaca nikako, znaci samo nepun sekund kad dam kontakt i to je to. Isao sam par dana na posao kad je bilo bas hladno i ja sacekam kao da ima lampica grijaca, i on sastavi bez problema. Do cega moze biti pa mi ne pali tu lampicu nikako?
Sloba
VIP Član
Postovi: 151
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:02
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la Sloba »

HDI ima tkz. brze grejace i oni se pale tek ispod -5c tako da opusteno sve je kako treba :D
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4674
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 297 puta
garage

Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la kula »

Tebi dole i ne trebaju grijaci :D
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6094
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 743 puta
 pohvaljen: 386 puta
garage

Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la Avicii »

A to je tooo.. aha. Hvala na info ;)
Onda ce se to meni bas rijetko kad upaliti :D
Avatar
tigar1982
VIP Član
Postovi: 363
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:45
Lokacija: BiH Živinice
Vozim: peuget 307 sw
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 2 puta
garage

Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la tigar1982 »

kula je napisao/la:A relej grijaca ?
ali kula druze zar ne bi trebao nikako paliti ako je rele grijca on kada strada mislim da bi stalno imao problema
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4674
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 297 puta
garage

Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la kula »

Procitaj Slobin post iznad kada se grijaci pale.
Ne bi imao problema stalno i ja sam jedno vrijeme vozao sa neispravnim relejom , a nove grijace stavio.
Palio je al tesko , doduse bilo je i hladnjije nego sada. Tako sam vozio dok mi relej nije stigao iz Sarajeva. Poslije toga je palio samo tako. Al opet kazem bilo je dosta , dosta hladnije, podosta u minusu.
Avatar
tigar1982
VIP Član
Postovi: 363
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:45
Lokacija: BiH Živinice
Vozim: peuget 307 sw
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 2 puta
garage

Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la tigar1982 »

evo mene opet sa istim problemom od prosle zime sve isto sad citam gore odgovore jeli moze netko da objasni gdje dodje taj regulator pritiska i senzor pritiska i taj rele grijaca ali neka slika ako je moguce
hvala
Sasa D
VIP Član
Postovi: 863
Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
Lokacija: Brcko
Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
Motor: 2.0hdi 110kw
Ima zahvala: 31 put
 pohvaljen: 139 puta
garage

Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la Sasa D »

Regulator pritiska se nalazi na pumpi viskog pritiska,senzor na rampi napajanja dizni,a relej grijaca ces naci prateci kabal koji ide na grijace.
Samo moras znati koji ti je sistem ubrizgavanja na motoru :Simens ili Bosch.Ako ne znas,ostavi broj sasije da pogledam u servisboxu,pa cu ti slikati te dijelove gdje se nalaze.
Avatar
tigar1982
VIP Član
Postovi: 363
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:45
Lokacija: BiH Živinice
Vozim: peuget 307 sw
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 2 puta
garage

Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la tigar1982 »

Sasa D je napisao/la:Regulator pritiska se nalazi na pumpi viskog pritiska,senzor na rampi napajanja dizni,a relej grijaca ces naci prateci kabal koji ide na grijace.
Samo moras znati koji ti je sistem ubrizgavanja na motoru :Simens ili Bosch.Ako ne znas,ostavi broj sasije da pogledam u servisboxu,pa cu ti slikati te dijelove gdje se nalaze.
evo drug broj sasije VF33HRHYB82985587
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: pezo 307 tesko pali cim je malo hladnije jutro

Post Postao/la dino »

@ tigre: nećeš ti moći ništa uraditi sa pumpom i regulatorom pritiska. Da je on problem imao bi tokom cijele godine indicije, možda griješim. Ono što možeš, provjeri struju potezanja akumulatora, alnaser skini i zamijeni četkice i piksne (ležajeve) i pregledaj taj relej grijača.
Relej grijača ti je napred na lijevom blatobranu ispred kutije osigurača, vidljiv je i u crnoj kutiji je iz koje izlaze žice.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”