Problemi sa vucom

Odgovori
Avatar
HappyBoy
Početnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 24. svi 2016, 20:47
Lokacija: Doboj
Vozim: Peugeot 307 hatchback
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Problemi sa vucom

Post Postao/la HappyBoy »

Pozdrav svima
Peugeot 307 HDi 66 kW 2.0
Da li je imao neko nekada problem sa vucom i snagom-vise sa vucom nego sa snoagom ima snagu ali slabo poteze i tesko iznosi
kad zelim da obidjem nekoga na cesti mora nabit preko 3.000 obrtaja da se pokrene i desavalo se da moram doci blizu crvene oznake pa prebacit dalje u 4 stepen prijenosa lamela-kvacilo je u solidnom stanju skidana i nije poderana ima jos mesa na njoj
dok imam ford fokus karavan 1.8 66 kw dal 3 ili 4 samo gas ide ko hitna (nije pumpa-dizna nego obicna pumpa) prvom kad idem sa njim na 2-2500 obrataja u drugu kad prebacim obavezno da gume proklizu -slajfuju- dok ova 307 nece
neki savjet ili prijedlog sta da probam??
radjeni ulja i set svih filtera prije 10-12 dana ali to ne rjesava problem mislio sam da je do filtera jer nisu mijenjani odkad je kod mene stigao prije 10-11 mjeseci
unaprijed hvala
Avatar
Lipa
Aktivan član
Postovi: 78
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:53
Lokacija: Srebrenik
Vozim: 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la Lipa »

Skini dzek sa protokomjera zraka i probaj..tako je kod mene bilo.Ako bude promjene ocisti protokomjer zraka.Lp
Avatar
sale
Početnik
Postovi: 35
Pridružen/a: 12. pro 2015, 16:45
Lokacija: olovo
Vozim: 307 sw
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la sale »

pozzzz i kod mene se isto desavalo. Kupio sam kontakt sprej skinuo senzor protoka zraka nprskao ga (ni slučajno dirati rukama) i bio mi je slab kontakt na dzeku od vakum ventila koji se nalazi kod kompresora klime. Prekledaj i crijeva koja vode do turbine i EGR-a......
Avatar
HappyBoy
Početnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 24. svi 2016, 20:47
Lokacija: Doboj
Vozim: Peugeot 307 hatchback
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la HappyBoy »

Gdje se to nalazi taj protokomjer i sta je najbolje da se ocisti taj isti
Imal kakav namjenski sprej ili sa cime se cisti.
Hvala
Avatar
Lipa
Aktivan član
Postovi: 78
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:53
Lokacija: Srebrenik
Vozim: 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la Lipa »

Nalazi se na crijevu koje ide sa zracnog filtera prema notoru vidjeces kablo i dzek ne mozes pogrijesiti...iskljuci dzek rastavi crijevo i skini protokomjer i kupis u motorexu sprej likvi molibza ciscenje maf senzora i ocistis...samo sprejom cistis nista ne diras rukama niti bilo cime srugim..osusis i to je to.
Avatar
HappyBoy
Početnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 24. svi 2016, 20:47
Lokacija: Doboj
Vozim: Peugeot 307 hatchback
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la HappyBoy »

Jel iskljucim pa probam vozit da vidim ima li razlike ili kad iskljucim odmah pranje i sušenje bez voznje
Sasa D
VIP Član
Postovi: 863
Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
Lokacija: Brcko
Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
Motor: 2.0hdi 110kw
Ima zahvala: 31 put
 pohvaljen: 139 puta
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la Sasa D »

Prvo istekaj pa probaj,pa vidi ima li razlike.
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la dino »

Obavezno pregledaj sve konektore da nije šta oksidiralo, vakum ventile i njihova crijeva da nije koje lošeg stanja pa gubi vakum, crijeva zraka od filtera prema turbini.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
HappyBoy
Početnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 24. svi 2016, 20:47
Lokacija: Doboj
Vozim: Peugeot 307 hatchback
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la HappyBoy »

Iskljucivanjem senzora ne daje nikakvu razliku ni ciscenje istog
Savjet sta dalje radit??
Avatar
GazdaPaja
Iskusan član
Postovi: 435
Pridružen/a: 17. tra 2016, 01:26
Lokacija: Banja luka
Vozim: peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 3 puta
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la GazdaPaja »

A da nije vakum ventil?

Послато са HTC Desire 816 уз помоћ Тапатока
Avatar
casper
Početnik
Postovi: 36
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:41
Lokacija: Tuzla
Vozim: Peugeot 307 sw
Ima zahvala: 10 puta
 pohvaljen: 3 puta
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la casper »

imam sličan problem,auto teško prelazi 3000 obrtaja pokušao sam sa čišćenjem maf-a i skidanjem konektora kao da ima nekog poboljšanja ali i dalje od 2000-3000 kilavo ima li neko neki diy kako doći do egr ventila na 307-ci pošto je auto 90% u gradskoj vožnji i mislim da je zapušen
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6094
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 744 puta
 pohvaljen: 386 puta
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la Avicii »

Imas negdje u Seriji 3 DIY o ciscenju EGR-a.

I da, popuni podatke u profilu da bi se znalo koje auto i koji motor je u pitanju ;)
Avatar
crankshaft
Aktivan član
Postovi: 117
Pridružen/a: 27. sij 2016, 19:55
Lokacija: Banovici
Vozim: Peugeot 308 1.6 HDI
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la crankshaft »

i ja mislim da ti je do egr-a kod mene je tako bilo samo sto je cim predje 2000 obrtaja gasio auto i elektronika egr-a otkazala.Kod tebe se zagusuje pa probaj ocistiti EGR on se i zapusi od gradske voznje a imamo jako kvalitetno gorivo u BiH tako da nista nije iznenadjenje :D

Inace 307-ice hoce proklizati kod mene karavan pa kad puknem po gasu zna u trecoj nekad proklizati a u drugoj pogotovo kad pretices nekoga :D
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Problemi sa vucom

Post Postao/la dino »

Mislim da problem treba tražiti na drugom mjestu. EGR može biti problem samo ako je elektronički i ako je u kvaru, jer tada on zbunjuje komp auta i ima grešku. Vrlo mala količina zraka prolazi preko EGR-a, koji nije konstantno uključen (otvoren), nego samo u određenim situacijama. Tako npr. kada ubrzavamo i dodajemo naglo gas, EGR se zatvara, i još drugih situacija.
Uslovi rada EGR-a:
• Visoki EGR protok potreban je tokom vožnje i umjerenog ubrzanja, kada su temperature izgaranja obično vrlo visoke
• Nizak EGR protok je potreban u vrijeme niske brzine i uvjetima laganog opterećenja
• Zatvoren EGR protok, u uslovima kada bi EGR operacija mogla negativno utjecati na rad motora, efikasnost ili vozne osobine vozila (motor zagrijan, u stanju mirovanja, širom otvoren gas, itd)

Uloga EGR-a je da se smanji volatilnost odnosa zrak/gorivo, a time gubitak EGRa obično uzrokuje detonacije.
• Previše EGR protoka i / ili prekomjeran protok u toku vožnje može uzrokovati trzaje, oklijevanja, ... Jer EGR razrjeđuje odnos zrak/gorivo i previše EGR može uzrokovati nepravilan rad motora.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”