Problemi s vasim autom
- denisamila
- Početnik
- Postovi: 4
- Pridružen/a: 28. pro 2016, 08:16
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: peugeot 407 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Problemi s vasim autom
Zdravo. Imam jedan problemčić pa da li neko ima neki savjet na osnovu sličnog ili istog iskustva. Pojavio mi se na displeju upozorenje depolution system falty i na komp. kod svog majstora pokazuje da je problem sa papučicom gasa( čini mi se 1231 greška-nisam siguran). Uglavnom auto se gasi kad je leru i kad mu ne dajem gas, normalno vuče i ne pravi nikakve druge zezancije osim kad ga palim zavergla jedno 5-6 puta. Prije je palio na prvu. Majstor mi poništi prikazanu grešku i nakon toga vozim 24h normalno kao da se nikad ništa nije desilo i nema gašenja u leru. Sljedeći dan upalim auto i opet mi se pokaze ista greška, verglanje prilikom paljenja i ako ne dajem gas auto se gasi. Majstor mi savjetuje da odem i do električara, mozda se mora instalirati noviji softver. Totalno sam zbunjen. Hvala unaprijed na pomoći.
- denisamila
- Početnik
- Postovi: 4
- Pridružen/a: 28. pro 2016, 08:16
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: peugeot 407 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Problemi s vasim autom
Nisam siguran koja je tačno ali mislim da je univerzalna a za sutra sam se najavio u ovlasteni servis pa da vidim da li će njihova dijagnostika pokazati istu grešku. Najsmjesnije je kad mi se softverski ukine greška taj cijeli dan vozim bez ikakvih problema a tek sutra po paljenju auta se upali se dep.sis.falty i auto se počne gasiti kad ne dajem gas.
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Problemi s vasim autom
Dobro je sto si se narucio u ovlasteni jer sa univ. dijagnostikom se tesko moze utvrditi pravi uzrok kvara, greske se mogu izbrisati ali ce se vratiti ako kvar nije otklonjen sto se kod tebe i desava.
- denisamila
- Početnik
- Postovi: 4
- Pridružen/a: 28. pro 2016, 08:16
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: peugeot 407 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
- Don Ahmed
- Aktivan član
- Postovi: 74
- Pridružen/a: 21. ožu 2016, 15:09
- Lokacija: Breza
- Vozim: Peugeot 206 Sporrt
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 6 puta
-
Re: Problemi s vasim autom
Sve top auto je kod mene 3 godinu 1 veliki servis i 2 mala servisa eh sad sam imao kvar otisla ona velika remenica radilice ona je oko 120-130 km. Eh taman to zavrsio vozim ja prema Vogosci samo poce da auto skici cudni zvukovi odvucem majstoru poli ljudina vodom remen odmah stade cviljene zamjenjim rolnicu 70 km i to je to od problema sto je bilo.
Eh imam sada jedno pitanje prije nekoliko dana ablender me pocne handrit ja dam desni zmigavac ugase se stopovi i pozicije a kad ga barnem vrati se sve u normalu i sve dok ne zmigavac ne korstim.Jutros normalno sve radi i sa zmigavcima i sve ne zeza vise sta bi to moglo biti dal da ablnder vadim stavljam novi ili se moze to kako rijesiti.
sto se tice sad na proljece diskove i disk plocice zamijenit kugle i rahat toci i vozi ahaha
Eh imam sada jedno pitanje prije nekoliko dana ablender me pocne handrit ja dam desni zmigavac ugase se stopovi i pozicije a kad ga barnem vrati se sve u normalu i sve dok ne zmigavac ne korstim.Jutros normalno sve radi i sa zmigavcima i sve ne zeza vise sta bi to moglo biti dal da ablnder vadim stavljam novi ili se moze to kako rijesiti.
sto se tice sad na proljece diskove i disk plocice zamijenit kugle i rahat toci i vozi ahaha
- Struja
- VIP Član
- Postovi: 1123
- Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Vozim: 508 RXH
- Motor: 2.0 135kw
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 45 puta
-
Re: Problemi s vasim autom
Prvi francuz koji sam imao bio je kao sto sam ranije pisao citroen C3 1.6 16v 110ks,znaci kupljen u julu 2008-me na satu imao 127000km,taman pred moje vjencanje i bracno putovanje autic prokuha,odem do ovlastenog servisa ABC na ciglanama i utvrde da je crkla prva brzina ventilatora te da je lud i da se mora mijenjati,kako on to govori ja sabiram u glavi,a sav se oduzimam bukvalno,al eto za 550km rijesim problem,zatim se poceo guliti lak sa obje strane i po gepeku te odem kod Zule i za 1100KM ga prelakiram,sve osim krova i haube i tu upali opet neku gresku,odem na pregled,kazu sreca spao neki kabal i sve u redu,ali eto kaze potisna ti losa i fakar nakon 2 mjeseca zviz novi set kvacila 450km u ovlastenom,ajde nekako dogurali do zime,vise ja njega gurao :) kad prilikom zakljucavanja poce nesto da vristi,zadnja desna brava prilikom zakljucavanja pred izdisajem bila i pocne indikator ulja da ludi i nakon svega pukne mi film i odem u Blok i zamijenim ga za nov Peugeot 207 1.4 benzin 75ks.
Moram priznati prelijep je osjecaj bio voziti od nule i prvi prnuti u sjediste
,ali i tu je krenuo show.
Naime,nakon 112km autic nije htio da upali i dodje slep sluzba odbaci me u Blok utvrde da je umro akumulator,stave novi,ja krenem zamislim se i prodjem kroz dva crvena svjetla tj prelaz preko sina dva semafora jedan za drugim,naravno policija kao da se padobranom spustila,jer nemam blage gdje su bili pocese da prave spisak,konto sam ni karla del ponte me nece izvuci,ali kad sam ja poceo da kukam ljudi htjeli da mi daju 20KM,i fakat puste me bez kazne,kolege ovo ono...
A onda mi na proljece pukne desni bocni dio sjedista i odem opet na garanciju kazu to je 500km,ali pod garancijom i to zamijene,zatim mi pregori sirena nakon naseg plasmana u baraz,ja malo svirao s rajom po gradu,otisao u servis kazu odsviro si je i zamjene pod garancijom.
Nakon garancije pocinje show,prvo je procurio semering radilice na stranji mjenaca,semering 20km,ruke 250 :) ,zatim pocinje curiti antifriz i prvo su mislili crijevo,a zatim se ispostavilo da je neka plastika na vodenoj pumpi,naravno oboje zamije neno,a prilikom ozrake zeznu neki saraf i to sam cekao 7 dana da dodje,ali bilo je o njihovom trosku...Mene oko 200km doslo sve to...
Zatim je propisao ulje na strani zupcastog remena tj probalio na dihtungu,nakon 2 godine kad je doslo vrijeme velikog servisa sve zajedno kod njih uradim za 1000km...
Da napomenem zamijenio sam i nekih 147 sijalica,mogao sam ko Coca Cola kamion da svijetlim sta sam ih kupio i jedan stabilizator :)
Bilo je jos nekih momenata,ali eto mislim da je dosta...
Sad je 5008 tu vec 1godinu i 2 mjeseca pa cemo da vidimo...
Poslano sa mog EVA-L19 koristeći Tapatalk
Moram priznati prelijep je osjecaj bio voziti od nule i prvi prnuti u sjediste

Naime,nakon 112km autic nije htio da upali i dodje slep sluzba odbaci me u Blok utvrde da je umro akumulator,stave novi,ja krenem zamislim se i prodjem kroz dva crvena svjetla tj prelaz preko sina dva semafora jedan za drugim,naravno policija kao da se padobranom spustila,jer nemam blage gdje su bili pocese da prave spisak,konto sam ni karla del ponte me nece izvuci,ali kad sam ja poceo da kukam ljudi htjeli da mi daju 20KM,i fakat puste me bez kazne,kolege ovo ono...
A onda mi na proljece pukne desni bocni dio sjedista i odem opet na garanciju kazu to je 500km,ali pod garancijom i to zamijene,zatim mi pregori sirena nakon naseg plasmana u baraz,ja malo svirao s rajom po gradu,otisao u servis kazu odsviro si je i zamjene pod garancijom.
Nakon garancije pocinje show,prvo je procurio semering radilice na stranji mjenaca,semering 20km,ruke 250 :) ,zatim pocinje curiti antifriz i prvo su mislili crijevo,a zatim se ispostavilo da je neka plastika na vodenoj pumpi,naravno oboje zamije neno,a prilikom ozrake zeznu neki saraf i to sam cekao 7 dana da dodje,ali bilo je o njihovom trosku...Mene oko 200km doslo sve to...
Zatim je propisao ulje na strani zupcastog remena tj probalio na dihtungu,nakon 2 godine kad je doslo vrijeme velikog servisa sve zajedno kod njih uradim za 1000km...
Da napomenem zamijenio sam i nekih 147 sijalica,mogao sam ko Coca Cola kamion da svijetlim sta sam ih kupio i jedan stabilizator :)
Bilo je jos nekih momenata,ali eto mislim da je dosta...
Sad je 5008 tu vec 1godinu i 2 mjeseca pa cemo da vidimo...
Poslano sa mog EVA-L19 koristeći Tapatalk
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Problemi s vasim autom
207 1.4 hdi - tei godine kod mene. Odradjen veliki servis (i ako nije bilo potrebe, ispostavlja se) mali servoso redovno. Ostali kvarovi se svode na crkavanje ova štopa jer je na dzeku izgoreo pin mase, ispostavlja se slaba tačka kod 207(popravka 12 euro centi, za 4 el. žavice)
Drugi neplanirani izdatak hladnjak klime, 60€ nov, jer je postavljen nisko i kroz resetku branika trpi udarce kamencica s puta.
Toliko!
poslato s Jadrana
Drugi neplanirani izdatak hladnjak klime, 60€ nov, jer je postavljen nisko i kroz resetku branika trpi udarce kamencica s puta.
Toliko!
poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6096
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Problemi s vasim autom
Hahahah.. brate, kakav tekstStruja je napisao/la:Prvi francuz koji sam imao bio je kao sto sam ranije pisao citroen C3 1.6 16v 110ks,znaci kupljen u julu 2008-me na satu imao 127000km,taman pred moje vjencanje i bracno putovanje autic prokuha,odem do ovlastenog servisa ABC na ciglanama i utvrde da je crkla prva brzina ventilatora te da je lud i da se mora mijenjati,kako on to govori ja sabiram u glavi,a sav se oduzimam bukvalno,al eto za 550km rijesim problem,zatim se poceo guliti lak sa obje strane i po gepeku te odem kod Zule i za 1100KM ga prelakiram,sve osim krova i haube i tu upali opet neku gresku,odem na pregled,kazu sreca spao neki kabal i sve u redu,ali eto kaze potisna ti losa i fakar nakon 2 mjeseca zviz novi set kvacila 450km u ovlastenom,ajde nekako dogurali do zime,vise ja njega gurao :) kad prilikom zakljucavanja poce nesto da vristi,zadnja desna brava prilikom zakljucavanja pred izdisajem bila i pocne indikator ulja da ludi i nakon svega pukne mi film i odem u Blok i zamijenim ga za nov Peugeot 207 1.4 benzin 75ks.
Moram priznati prelijep je osjecaj bio voziti od nule i prvi prnuti u sjediste,ali i tu je krenuo show.
Naime,nakon 112km autic nije htio da upali i dodje slep sluzba odbaci me u Blok utvrde da je umro akumulator,stave novi,ja krenem zamislim se i prodjem kroz dva crvena svjetla tj prelaz preko sina dva semafora jedan za drugim,naravno policija kao da se padobranom spustila,jer nemam blage gdje su bili pocese da prave spisak,konto sam ni karla del ponte me nece izvuci,ali kad sam ja poceo da kukam ljudi htjeli da mi daju 20KM,i fakat puste me bez kazne,kolege ovo ono...
A onda mi na proljece pukne desni bocni dio sjedista i odem opet na garanciju kazu to je 500km,ali pod garancijom i to zamijene,zatim mi pregori sirena nakon naseg plasmana u baraz,ja malo svirao s rajom po gradu,otisao u servis kazu odsviro si je i zamjene pod garancijom.
Nakon garancije pocinje show,prvo je procurio semering radilice na stranji mjenaca,semering 20km,ruke 250 :) ,zatim pocinje curiti antifriz i prvo su mislili crijevo,a zatim se ispostavilo da je neka plastika na vodenoj pumpi,naravno oboje zamije neno,a prilikom ozrake zeznu neki saraf i to sam cekao 7 dana da dodje,ali bilo je o njihovom trosku...Mene oko 200km doslo sve to...
Zatim je propisao ulje na strani zupcastog remena tj probalio na dihtungu,nakon 2 godine kad je doslo vrijeme velikog servisa sve zajedno kod njih uradim za 1000km...
Da napomenem zamijenio sam i nekih 147 sijalica,mogao sam ko Coca Cola kamion da svijetlim sta sam ih kupio i jedan stabilizator :)
Bilo je jos nekih momenata,ali eto mislim da je dosta...
Sad je 5008 tu vec 1godinu i 2 mjeseca pa cemo da vidimo...
Poslano sa mog EVA-L19 koristeći Tapatalk

Mogao bi slobodno neki blog da pises za stranicu bonce
- antagonist
- Početnik
- Postovi: 33
- Pridružen/a: 07. pro 2016, 23:51
- Lokacija: srb
- Vozim: Peugeot 308 1.6 vti
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
- noke77
- Početnik
- Postovi: 4
- Pridružen/a: 04. stu 2016, 11:12
- Lokacija: Jablanica
- Vozim: peugeot 308
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Problemi s vasim autom
Pozdrav raja..308-cu vozim tacno godinu dana,1.6 HDI,2011 god,FL,82KW..uradio prije mjesec dana mali i veliki servis,posto mi nije radio start-stop sistem promjenim akumulator u gumaM u mostaru (330KM sa popustom od 25%) Radio start-stop sistem 5 dana i odjednom nece da bi sinoc tesko upalio i kad upali pocne štekčat i mjenjat zvuk svakih 10 sek i sve tako i na kraju se ugasi..pri paljenju (dobro vergla) se treska kao kad auto povuce zrak..sad parkiran blejim u njega,nit ga mogu vozit majstoru u servis nit imam ikoga pri ruci da ga napravi..
- Worf
- VIP Član
- Postovi: 215
- Pridružen/a: 26. ruj 2016, 00:00
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 T9 2.0 110kw
- Motor: 2.0 BlueHdi 110kw
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 5 puta
-
Re: Problemi s vasim autom
Sa trenutnim lavom nisam imao nekih problema, ali sa proslim sam svasta prosao, u pitanju je bio 206.
-Imao sam problem sa nekim zvukom koji se cuo prilikom stiskanja i pustanja gasa, ko neko lupkanje. Mijenjao nosac motora, lafetu, jos par stvari, na kraju mi je moj trenutni majstor nesto zamijenio, ne sjecam se sta i rijesio problem.
-Cuo se jedno vrijeme neki cudan zvuk kad dajem gas, kao neko grebanje. I tu je bilo promjena raznih stvari, na kraju je taj zvuk prestao kada mi je preskocio zupcasti i kad sam morao raditi motor, ja pretpostavljam da se cuo upravo zupcasti ili spaner, pa kad je zamijenjen da je proslo.
-Bar tri puta sam imao problema sa zadnjom torzijom, radio reparaciju svaki put.
-Jednom sam imao problem sa curenjem servo ulja. Prvo mi je majstor rekao da je do pumpe koju sam zamijenio, ali se ponovo pocelo desavati. Rekao je da ne valja ni ta pumpa, pa sam uzeo drugu i opet problem. Onda sam zamijenio letvu volana, i opet se isto desavalo. Na kraju je skontao da je problem neka selna koju je zamijenio i nije vise bilo problema. Dzaba bacio dvije ispravne pumpe i letvu volana. lol lol
Znam da bi mnogi poslali majstora u neku stvar, ali je osim toga stvarno dobar majstor, ne znam sta mu je bilo sa tim. Uvijek mi izadje u susret, dodje kad imam problem, i cesto zna rijesiti problem na jeftiniji nacin.
-Imao sam problem sa prednjim lezajem, koji je cesto odlazio. Vec pomenuti majstor, nakon sto su mi drugi majstori par puta smao mijenjali lezajeve, je skontao da je problem u nekoj glavcini, i da nju treba zamijeniti, da od nje odlazi lezaj. Posto nije bilo da se kupi tad, on je probao sam popraviti, i rekao da ne garantuje koliko ce izdrzati. Stvarno nije dugo, za par mjeseci je ponovo otisao lezaj i tad sam stavio drugu glavcinu, i od tad vise stvarno nije bilo problema.
-Jedna od stvari koja me je najvise nervirala, iako nije bilo konkretnih problema zbog toga, je neki problem sa elektronikom.
Nekad se jednostavno desi da brzinomjer prestane raditi, dok je pbrtomjer pokazivao normalno obraje. U tom trenuntku kad on padne, auto malo trzne, i nakon toga sve vrijeme kad pritisnem ili pustim gas je imao neki trzaj, nije onako mekano kretao i pustao gas kao inace. Za to vrijeme mi nije pokazivao realnu potrosnju, bar ja mislim da nije, vec je kao stalno rasla. Kad to prestane, ponovo se vrati brzinomjer i prestane trzati.
Nije bilo nikakve logike u tome, kad i zasto se desi, nkeda cim upalim, nekad malo kasnije, nekad traje par sekundi a nekad je znalo i par sati, pa nekad i par dana da se ne vrati, dok se nekad znalo desiti danima da se ne desava.
Isao sam jednom elektricaru koji je na dijagnostici nasao neku gresku i obrisao je, ali se isti problem ponovo desavao. Neki su mi govorili kako treba zamjeniti board computer, ali to mi je bilo rizicno, jer mi niko nije djelovao kad da stvarno zna sta je problem. Na kraju sam ga prodao sa tim problemom, a prije toga iskreno rekao covjeku da se to nekad zna desavati.
-Sa trenutnim lavom sam imao jedan malo problemcic, poceo malo da skace motor i ugasi se. Upalim ga i on opet, i nece vise da upali. Slep sluzba do majstora, koji mi onda pokaze neku pumpicu ispod haube, i kaze da je negdje povukao zrak, da ako se to desi samo malo tu pumpicu napumpam i da ne bi trebalo biti problema. Nakon par dana, ponovo ja krenem i opet se isto desi. Pokusam sa tom pumpicom, kad vidim da curi gorivo. Dodje on i nesto na licu mjesta malo zacepi, cisto da mogu dovesti auto do njega, i ovaj put trajno rijesi problem, neka sitnica je bila, nije htio cak ni naplatiti.
-Imao sam problem sa nekim zvukom koji se cuo prilikom stiskanja i pustanja gasa, ko neko lupkanje. Mijenjao nosac motora, lafetu, jos par stvari, na kraju mi je moj trenutni majstor nesto zamijenio, ne sjecam se sta i rijesio problem.

-Cuo se jedno vrijeme neki cudan zvuk kad dajem gas, kao neko grebanje. I tu je bilo promjena raznih stvari, na kraju je taj zvuk prestao kada mi je preskocio zupcasti i kad sam morao raditi motor, ja pretpostavljam da se cuo upravo zupcasti ili spaner, pa kad je zamijenjen da je proslo.
-Bar tri puta sam imao problema sa zadnjom torzijom, radio reparaciju svaki put.
-Jednom sam imao problem sa curenjem servo ulja. Prvo mi je majstor rekao da je do pumpe koju sam zamijenio, ali se ponovo pocelo desavati. Rekao je da ne valja ni ta pumpa, pa sam uzeo drugu i opet problem. Onda sam zamijenio letvu volana, i opet se isto desavalo. Na kraju je skontao da je problem neka selna koju je zamijenio i nije vise bilo problema. Dzaba bacio dvije ispravne pumpe i letvu volana. lol lol
Znam da bi mnogi poslali majstora u neku stvar, ali je osim toga stvarno dobar majstor, ne znam sta mu je bilo sa tim. Uvijek mi izadje u susret, dodje kad imam problem, i cesto zna rijesiti problem na jeftiniji nacin.
-Imao sam problem sa prednjim lezajem, koji je cesto odlazio. Vec pomenuti majstor, nakon sto su mi drugi majstori par puta smao mijenjali lezajeve, je skontao da je problem u nekoj glavcini, i da nju treba zamijeniti, da od nje odlazi lezaj. Posto nije bilo da se kupi tad, on je probao sam popraviti, i rekao da ne garantuje koliko ce izdrzati. Stvarno nije dugo, za par mjeseci je ponovo otisao lezaj i tad sam stavio drugu glavcinu, i od tad vise stvarno nije bilo problema.
-Jedna od stvari koja me je najvise nervirala, iako nije bilo konkretnih problema zbog toga, je neki problem sa elektronikom.
Nekad se jednostavno desi da brzinomjer prestane raditi, dok je pbrtomjer pokazivao normalno obraje. U tom trenuntku kad on padne, auto malo trzne, i nakon toga sve vrijeme kad pritisnem ili pustim gas je imao neki trzaj, nije onako mekano kretao i pustao gas kao inace. Za to vrijeme mi nije pokazivao realnu potrosnju, bar ja mislim da nije, vec je kao stalno rasla. Kad to prestane, ponovo se vrati brzinomjer i prestane trzati.
Nije bilo nikakve logike u tome, kad i zasto se desi, nkeda cim upalim, nekad malo kasnije, nekad traje par sekundi a nekad je znalo i par sati, pa nekad i par dana da se ne vrati, dok se nekad znalo desiti danima da se ne desava.
Isao sam jednom elektricaru koji je na dijagnostici nasao neku gresku i obrisao je, ali se isti problem ponovo desavao. Neki su mi govorili kako treba zamjeniti board computer, ali to mi je bilo rizicno, jer mi niko nije djelovao kad da stvarno zna sta je problem. Na kraju sam ga prodao sa tim problemom, a prije toga iskreno rekao covjeku da se to nekad zna desavati.
-Sa trenutnim lavom sam imao jedan malo problemcic, poceo malo da skace motor i ugasi se. Upalim ga i on opet, i nece vise da upali. Slep sluzba do majstora, koji mi onda pokaze neku pumpicu ispod haube, i kaze da je negdje povukao zrak, da ako se to desi samo malo tu pumpicu napumpam i da ne bi trebalo biti problema. Nakon par dana, ponovo ja krenem i opet se isto desi. Pokusam sa tom pumpicom, kad vidim da curi gorivo. Dodje on i nesto na licu mjesta malo zacepi, cisto da mogu dovesti auto do njega, i ovaj put trajno rijesi problem, neka sitnica je bila, nije htio cak ni naplatiti.
- kreha2
- VIP Član
- Postovi: 644
- Pridružen/a: 10. ruj 2016, 13:53
- Lokacija: Stolac
- Vozim: 206
- Motor: 1.4i 55kw
- Ima zahvala: 93 puta
- pohvaljen: 48 puta
-
Re: Problemi s vasim autom
Mi sa svojim da se pohvalim nismo imali puno problema.
Radi se o 206-ici kupljena nova u BiH 2006g. sa 1.4 benziskim motorom prešao oko 250k kilometara
Osim redovnih servisa nikakvih većih problema osim sa osjetljivim prednjim ovjesom. Na cca 150k kilometara našom krivicom je pukao zupčasti (zaboravljen veliki servis) te je urađena polu generalka ujedno. Jednom zamjenjen set kvačila, 2 akumulatora, i oko prednjeg ovjesa je bilo malo vise posla ne sjećam se točno šta je i koliko je sve mjenjano (oko 3-4 puta lafete i takvi djelovi xD), prije pola godine zamjenjeni amortizeri, lafete, kočnice i neke sitnice, te pumpa od goriva u 9om mjesecu i zadnji lonac nekad davno. I uglavnom to je to
, te sad je došlo vrijeme da se prvi put sredi torzija
Još sto je jednom bio udaren ali nije to za ovog tema, ali eto da kažem, zamjenjena: -Prednja desna vrata, -desni blatobran, -hauba, -prednji branik i -Volan(od 307 modela stavljen
), te nije stavljen od suvozača zračni jastuk nažalost (pa to ja mislim sad zamjeniti i malo utegnuti lim kako je sad ulgavnom moj
).
Iako inače vozamo njemce svi obiteljski ovaj ih je mali Lav sve posramio
, te bez obzira na sve priče iz prve ruke znam da je Peugeot odličan auto.
:: 

Radi se o 206-ici kupljena nova u BiH 2006g. sa 1.4 benziskim motorom prešao oko 250k kilometara
Osim redovnih servisa nikakvih većih problema osim sa osjetljivim prednjim ovjesom. Na cca 150k kilometara našom krivicom je pukao zupčasti (zaboravljen veliki servis) te je urađena polu generalka ujedno. Jednom zamjenjen set kvačila, 2 akumulatora, i oko prednjeg ovjesa je bilo malo vise posla ne sjećam se točno šta je i koliko je sve mjenjano (oko 3-4 puta lafete i takvi djelovi xD), prije pola godine zamjenjeni amortizeri, lafete, kočnice i neke sitnice, te pumpa od goriva u 9om mjesecu i zadnji lonac nekad davno. I uglavnom to je to


Još sto je jednom bio udaren ali nije to za ovog tema, ali eto da kažem, zamjenjena: -Prednja desna vrata, -desni blatobran, -hauba, -prednji branik i -Volan(od 307 modela stavljen


Iako inače vozamo njemce svi obiteljski ovaj ih je mali Lav sve posramio


