Mali servis 308 16 hdi
- nidjam
- Aktivan član
- Postovi: 53
- Pridružen/a: 26. stu 2016, 21:24
- Lokacija: jablanica
- Vozim: peugeot 308
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Mali servis 308 16 hdi
Ide mali servis za nejih 1500 km pa kao neiskusnog vlasnika interesuje me sta sve tacno da se mjenja tu pored ulja... Koje ulje vi koristite za 16 hdi 66kw sa fapom... Koje filtere mjenjate i sta jos? Koje proizvodjace birate i slicno
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Mali servis 308 16 hdi
Ulje Total 5w40 bi trebalo da ide, filter ulja, filter zraka, ako nije mjenjan ili ne znaš kada je mjenjan filter kilme.
Clapton is God!
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Mali servis 308 16 hdi
Koje je godište 308? 1.6 je u prvim verzijama imao onaj poznati problem za sitom ulja kod turbine, pa se preporucivala zamjena ulja na 10k, i obavezna provjera tog sita, da nije zaprljano.
Ja lično mijenjam ulje(mada na 1.4hdi), filer ulja, vazduha, klime i goriva na svaki servis, dok neki preporucuju gorivo na svaki drugi, vazduha na III...i slično.
Rashod mi bude 20€ veći, ali mi Lav prede kao mala maca...
Ulje kod tebe za naznakom proizvođača ZA FAP motore. Peugeot preporučuje Total kao oficijelno.
poslato s Jadrana
Ja lično mijenjam ulje(mada na 1.4hdi), filer ulja, vazduha, klime i goriva na svaki servis, dok neki preporucuju gorivo na svaki drugi, vazduha na III...i slično.
Rashod mi bude 20€ veći, ali mi Lav prede kao mala maca...
Ulje kod tebe za naznakom proizvođača ZA FAP motore. Peugeot preporučuje Total kao oficijelno.
poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: Mali servis 308 16 hdi
Za 308 sa FAP-om ide Total INEO ECS 5w30 koje je Total posebno razvio i napravio za HDi motore sa fap-om od PSA grupacije.
Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk
- nidjam
- Aktivan član
- Postovi: 53
- Pridružen/a: 26. stu 2016, 21:24
- Lokacija: jablanica
- Vozim: peugeot 308
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Re: Mali servis 308 16 hdi
Godiste je 2008... Koliko u ovlastenom uzimaju za servis ... Jel ko radio..Tom je napisao/la:Koje je godište 308? 1.6 je u prvim verzijama imao onaj poznati problem za sitom ulja kod turbine, pa se preporucivala zamjena ulja na 10k, i obavezna provjera tog sita, da nije zaprljano.
Ja lično mijenjam ulje(mada na 1.4hdi), filer ulja, vazduha, klime i goriva na svaki servis, dok neki preporucuju gorivo na svaki drugi, vazduha na III...i slično.
Rashod mi bude 20€ veći, ali mi Lav prede kao mala maca...
Ulje kod tebe za naznakom proizvođača ZA FAP motore. Peugeot preporučuje Total kao oficijelno.
poslato s Jadrana
- anel90
- Početnik
- Postovi: 30
- Pridružen/a: 18. vel 2016, 21:55
- Lokacija: Mostar
- Vozim: Peugeot 308
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Mali servis 308 16 hdi
Ja sam radio u ovlastenom promjenu ulja i filtera ulja .Ulje je total 5w30 gore su tu ljudi tacno napisali i upravu su to je preporuka PSA za vozila sa FAP filterom i hdi motorima.Mislim da su 4 ili 4 i po litra isla u motor s tim da su mi litar naplacivali oko 20 km.zajedno sa filterom je bilo do 100km.Moj ti je savjet da sam kupis ulje i to ako nadjes onaj bidon od 5 L tako te jeftinije izadje i filter i odvezes se kod majstora.Vecina ti nudi da ako kod njih kupis ulje i filter gratis dobijes izmjenu.Ti planiras i filter zraka goriva i klime i obavezno zatrazi da ti provjere sitku da se nije zaprljala previse jer ona ti filtrira ulje koje podmazuje medjuostalom i turbinu koja je itekako osjetljiva na necistoce.
-
- VIP Član
- Postovi: 863
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 31 put
- pohvaljen: 139 puta
-
Re: Mali servis 308 16 hdi
Ulje total ineo ecs 5w-40 4l 50-80km
Filter ulja -svaka zamjena
Filter vazduha -svaka zamjena
Filter kabine-jednom godisnje
Filter goriva-30000-400000km
Posloska na karteru-svaki put
Od proizvodjaca filtera purflux i meca filter su ti najbolji i njih preporucuju za peugeot vozila.
Ako nemas servisnu knjigu ili karticu od predhodnog malog servisa,onda zamjeni sve i miran si.
Filter ulja -svaka zamjena
Filter vazduha -svaka zamjena
Filter kabine-jednom godisnje
Filter goriva-30000-400000km
Posloska na karteru-svaki put
Od proizvodjaca filtera purflux i meca filter su ti najbolji i njih preporucuju za peugeot vozila.
Ako nemas servisnu knjigu ili karticu od predhodnog malog servisa,onda zamjeni sve i miran si.
- anel90
- Početnik
- Postovi: 30
- Pridružen/a: 18. vel 2016, 21:55
- Lokacija: Mostar
- Vozim: Peugeot 308
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Mali servis 308 16 hdi
Odradi li servis, meni je krajem februara to na dnevnom redu nisam presao 10k al prodje godina dana.AKo si odradio de napisi gdje st asi mjenajo i kolko te izaslo.Ja se dvoumim da li da radim u ovlastenom ili negdje drugo, razlika u cijeni je poprilicna.Ulje kod njih kosta 1L 19KM a ja mogu kupiti 5l za 60km istog ulja sa besplatnom dostavom.nidjam je napisao/la:Ide mali servis za nejih 1500 km pa kao neiskusnog vlasnika interesuje me sta sve tacno da se mjenja tu pored ulja... Koje ulje vi koristite za 16 hdi 66kw sa fapom... Koje filtere mjenjate i sta jos? Koje proizvodjace birate i slicno
FIlteri zraka i klime 12km a kod njih 22KM
Filter goriva 50km a kod njih 90KM.
FIlter ulja 8 km kod njih 18 KM.
Bog za kolko bi i ruke jos naplatili isod 50 KM teškoo
Mjenjao bih i sitku na pumpi od ulja al nezz cijenu ni u ovlastenom ni u drugim.Zna li neko kolika je cijena i kako to funkcionise da li se moze sama promjeniti bez da vuce i pumpu i sta ja znam....
-
- VIP Član
- Postovi: 863
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 31 put
- pohvaljen: 139 puta
-
Re: Mali servis 308 16 hdi
Sitka na pumpi ulja se moze i oprati i izduvati,ona nije kriticna.Inace nova kosta 35-40km.Problem je sitka holendera crijeva dovoda ulja turbine.Nju trebas da izbacis.
Najjeftinije ulje Total ineo ecs 5w-30 imate u Lav Autu kosta 1L-8.80km.
Za filtere si vec pisao i kupi ih gdje su jeftinini,a zamjenu možeš uraditi kod bilo koga i kostace te 10-20km.
Izbacivanje sitke holendera ce sigurno kostati 50km,jer se mora skidati turbina.
Najjeftinije ulje Total ineo ecs 5w-30 imate u Lav Autu kosta 1L-8.80km.
Za filtere si vec pisao i kupi ih gdje su jeftinini,a zamjenu možeš uraditi kod bilo koga i kostace te 10-20km.
Izbacivanje sitke holendera ce sigurno kostati 50km,jer se mora skidati turbina.
- anel90
- Početnik
- Postovi: 30
- Pridružen/a: 18. vel 2016, 21:55
- Lokacija: Mostar
- Vozim: Peugeot 308
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Mali servis 308 16 hdi
Sto se tice filtera tako ce i biti, njih cu poslije rijesiti.A sto se tice te sitke ja sam na par mjesta citao da se radi o sitki(mrežici) na pumpi od ulja:Sasa D je napisao/la:Sitka na pumpi ulja se moze i oprati i izduvati,ona nije kriticna.Inace nova kosta 35-40km.Problem je sitka holendera crijeva dovoda ulja turbine.Nju trebas da izbacis.
Najjeftinije ulje Total ineo ecs 5w-30 imate u Lav Autu kosta 1L-8.80km.
Za filtere si vec pisao i kupi ih gdje su jeftinini,a zamjenu možeš uraditi kod bilo koga i kostace te 10-20km.
Izbacivanje sitke holendera ce sigurno kostati 50km,jer se mora skidati turbina.
http://proauto.ba/odrzavanje-polovnog-p ... 2008-2012/
Ovo sto si ti napisao prvi put cujem jer nisam se nikad ni zanimao dok nisam peugeot nabavio(sa turbinom).Ne znam da li je uopste i imam tj mozda je bivsi vlasnik dao izvaditi??Citam dosta o tim stvarima i vecina ih preporucuje ciscenje sitke ili zamjenu jer filtrira ulje koje podmazuje turbinu, sad mene zanima malo vise o tome sto si ti napisao:
1.Zašto skidati tu sitku koju si ti naveo ako je fabricki tu.(pretpostavljam da zabaga i ne propusta ulje i rikne turbina)
2.ako je skinem moze li se desiti neka necistoca u ulju i opet cao turbina i eto me na istom.
3.Moze li se ta sitka promjeniti novom?
4.Ne bi volio niti bi se usudio sada nekome dozvoliti da skida i stavlja turbinu koja radi bez problema, samo ce mi nesto zeznut.
5.Koje je tvoje misljenje i imas li neka iskustva ??Ako imas podjeli da saznam sta i kako. inace sto se tice te sitke na pumi od ulja o kojoj sam ja govorio ako se ne varam to je ona dole na slici br.1?
6.Pod kojim brojem se nalazi sitka holendera crijeva na slici 2.?
7.Naknadno sam na nekim forumima citao tvoje postove oko ovoga pa sam neke stvari i doznao al opet bih volio vise znati.


- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Mali servis 308 16 hdi
Da dodam pitanje, zar nije ta sitka u metalnoj cijevi koja dovodi ulje u turbinu? Ako jeste, što onda skidati turbinu kad se to crijevo može skinuti bez skidanja turbine?
-
- VIP Član
- Postovi: 863
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 31 put
- pohvaljen: 139 puta
-
Re: Mali servis 308 16 hdi
Na slici 1. sitka uljne pumpe je broj 2.
Na slici 2 se ne nalazi ta cijev za podmazivanje turbine gdje se nalaze ta dva holendera,a donji ima sitku u sebi.
Ako je predhodni vlasnik skidao turbinu sigurno je izvadio tu sitku.
Sitka u kartetu je pozeljna da se ocisti ili zamjeni,ali ona nece dozvoliti da nesto zezne turbinu kad se izvadi ta mala sitka iz holendera,a upravo ona je problem crkavanja turbine jer je izuzetno mala i ona se prva zacepi.Gerrett inace preporucuje kod ugradnje nove turbine da se stavi holender bez sitke.
Kod mene je izvadjena mala sitka jer je vec mijenjana turbina,a i kod svih koji su imali taj problem,a ima ih jako puno.
Koliko sam ja vidio i znam bas taj donji holender u kome se nalazi sitka se srafi u blok motora,a nalazi se zavuceno iza turbine i ne moze se prici da bi se odvrnuo pa zato treba skidati turbinu.
Ako grijesim neka me neko ispravi.

Evo slike gdje se vidi ta cijev i holender u kome se nalazi sitka pod brojem.5.
Na slici 2 se ne nalazi ta cijev za podmazivanje turbine gdje se nalaze ta dva holendera,a donji ima sitku u sebi.
Ako je predhodni vlasnik skidao turbinu sigurno je izvadio tu sitku.
Sitka u kartetu je pozeljna da se ocisti ili zamjeni,ali ona nece dozvoliti da nesto zezne turbinu kad se izvadi ta mala sitka iz holendera,a upravo ona je problem crkavanja turbine jer je izuzetno mala i ona se prva zacepi.Gerrett inace preporucuje kod ugradnje nove turbine da se stavi holender bez sitke.
Kod mene je izvadjena mala sitka jer je vec mijenjana turbina,a i kod svih koji su imali taj problem,a ima ih jako puno.
Koliko sam ja vidio i znam bas taj donji holender u kome se nalazi sitka se srafi u blok motora,a nalazi se zavuceno iza turbine i ne moze se prici da bi se odvrnuo pa zato treba skidati turbinu.
Ako grijesim neka me neko ispravi.

Evo slike gdje se vidi ta cijev i holender u kome se nalazi sitka pod brojem.5.