Evo opet malo da napišem koju riječ, a biće i neka slika dok operem Pugišu...
Između ostalog, prešlo se još 10.000km, bilo je nekih zamjena dijelova.
Ispostavilo se da su španeri na PK remenu ipak za zamjenu iako su na velikom servisu 15.000km ranije rekli da su OK i ispravni, i usput sam zamijenio i remen, koji je istina izgledao kao nov ali kad se već mijenja neka ide u setu. Hvala kolegi Saša D za informacije oko dijelova. Zamjenu sam odradio u ovlaštenom servisu u Brčkom, španere sam uzeo SKF a remen je originalni. Olakšali su me za 260KM sa rukama.
Nekidan me i akumulator izdao, iako je pregurao čitavu zimu ovo zadnje zahlađenje mu nije prijalo, a i ja sam baš tih dana nekako imao vožnje od po maksimalno 3 minuta dva-tri dana zaredom, nisam vozio ništa duže.
Došlo vrijeme da se ide kući sa posla, otključam auto, sjednem, kontakt, sve OK. Da zaverglam, on ništa, ni da čuje!
Spojim na kablove sa kolegom i upali jelte od prve laganini (još je i toplo bilo).
Napunio se malo u vožnji od 50km, stavio ga ja na punjač kući da se dopuni dok ne nađem novi i vozio sam ga još oko dvije sedmice.
Pošto je auto sa start stop sistemom ne ide "obični" akumulator nego ide kvalitetniji AGM. Našao sam svega i svačega, FIAMM, Topla/TAB, Varta, Energizer, Duracell a odluka je po preporuci pala na FIAMM. Garancija standardno 2 godine. Juče ugrađen pa ćemo vidjeti dokle će.
Eto, to je to za sada. U planu je još da ubrzo popravim/prefarbam prednji branik (ogulila se farba zimus kad sam neki snijeg razgrtao

) i poliranje/sređivanje kod kolege Armina.
