

Nakon duuuuge duuuge pauze na forumu zbog zbilion nekih privatnih razloga vraćam se lagano ovdje, pa bih želio sve da vas pozdravim.
Naime, kao što u naslovu rekoh, 'em se vraćam, 'em sam uzeo onu 206.
Ispade na našem prostoru (koliko sam dosad vidio) dosta rijetko auto koje sam uzeo. Radi se o 206, 2005. godina, 3 vrata, crne boje, GTi oprema i optika uz GT prednji branik, 1.6 HDi motor 80 kw snage, na satu pređenih 153k tad, trenutno 159k (nisam provjeravao, nekako se bojim pa se tješim ovako), i u biti to je to. Koliko sam dosad primijetio, nema ih u ovoj kombinaciji godine, motora i opreme. Ako griješim neka me neko ispravi

Helem nejse, da ne vazim puno, slike kačim u sljedećem postu koji ću nadam se sutra uspjeti napraviti. Auto sam kupio u Zenici, tj. zamijenio za staru 307, prošle godine u julu. Od tad urađeno sljedeće (osim registracije neizbježne koja mi je najmrže ulaganje u historiji):
- kupljeni polovni angel eyes farovi, i pokušalo se nešto prepakovati s originalnim facelift kristalnima, mada nije ispalo najbolje (to ću uz vašu pomoć, prvenstveno Arminovu nadam se uspjeti ispraviti);
- zamijenjeno ulje i filteri standardno;
- krepana pumpa i regulator pritiska goriva zamijenjena;
- ukinut DPF softverski i fizički;
- ukinut EGR ventil softverski;
- kupljene Ouragan felge za ljetne sezone;
- kupljene neke originalne Peugeot 14" alu felge (mislim da su sa 405, biće slike) za zime;
- kupljene nove patosnice u crnoj boji;
I čini mi se da je to to. Ako se čega sjetim biće edit.
Eh sad, u planu je sljedeće:
Prvo redovno održavanje, što znači veliki servis, reparacija turbine koja je već dobila malo aksijalnog lufta (neka 2mm ide naprijed nazad usisni dio). Usput ću pokušati napraviti nešto s farovima jer su trenutno odron kako je momak, koji mi je obećavao zlato i drago kamenje da će na njima napraviti, zapravo napravio jedno veliko njesra i ne da mi se uopšte ganjati ga da bi to on ispravljao. U planu mi je da umjesto originalnih prstenova provučem drl ili cob led traku, zavisi koliki bude budžet, s tim da se dvoumim da li AKO stavim drl da kopčam žmigavce na prstenove ili ne. Afterwards nekad dolazi na red set kvačila, pa tu imam mnogo veliku dilemu šta ugraditi! Već sam se na nekoliko mjesta raspitao, u dosta radnji su mi rekli da za ovu verziju ne postoji set kvačila sa fiksnim zamajcem kao zamjenski dio za plivajući, a na par drugih mjesta sam dobio ponudu za fiksni set, pa sad ne znam šta da radim. Kvačilo još nije za mijenjati, opruge se u zamajcu već čuju mada vuče ko voz i nije tvrdo tako da još ne diram.
Dvoumim se još za nešto: trenutno je na autu GT prednji branik, zadnji nažalost nije tu kao ni maska iz prednjeg branika. Da li kupiti masku i ganjati zadnji branik (veoma rijetko i skupo) ili staviti OEM gti branik s maskom i mozda lip od lagune?
Nekad uskoro bi trebao zamijeniti tapacirunge i presvuci sjedista jer nisu u nekom posebno dobrom stanju, a tapaciri su odron, slomljena plastika po duzini i platno se pocelo malo vec guliti

Od jednog od članova foruma sam kupio i tempomat, koji nažalost još uvijek nisam uspio da aktiviram. Prošao sam sito i rešeto pregleda i sve predispozicije imam za ugradnju kao i ostavljeno mjesto iza volana, dijagnostikom postignemo veliko ništa. Probao sam ga aktivirati u mjestu i u vožnji (na prevaru), ali nije uspjelo. Konfiguacija postoji u 3 vrste prije aktivacije, na sve 3 konfiguracije u bsi-u kada se vratimo u ecu da se prebaci iz neaktivnog u aktivan, ne postoji padajući meni kao na ostalim opcijama, već je samo "neaktivan". Jedina opcija mi je preko mape da to radim, čovjek mi je rekao da je to moguće uraditi pa čekam financijsku potporu

Neće se nešto puno raditi preko toga ako auto ostane kod mene, možda ako naletim na malo veći intercooler nakon reparacije turbine i velikog servisa nekad budem remapirao ecu, čisto da dostigne GTi ime i snagu, tih nekih 25-30 hp ako ne mogne više da dobaci.
Kao što rekoh ranije, slike sutra aBd.
Valjda vas nisam smorio

