Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
Dino, totalno si me zbunio sada. Zar nije uloga EGR-a da vraća ispušne gasove u motor da bi se smanjilo zagađivanje i samim time prlja motor? I kako onda nije korisno da se skroz eliminiše? I kako se hladi zrak preko EGR-a kada vraća ispušne gasove koji su vreli?
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
U pravu si za recirkulaciju, EGR vraća sagorjeli gas na ponovno sagorijevanje. Samo od njega prema usisu ima komora za vodeno hlađenje tih vrelih gasova (slika br1 u postu, elemenat br.14). Kompjuter sabira zrak usisa MAF-a +zrak EGR-a, i to je količina ukupnog zraka. Ako nema EGR-a tada sav zrak ide iz usisa preko MAF-a. Ja mislim da bi ta količina zraka malo zbunila komp. jer sam probavao sa zatvorenim EGR-om, i kada ubrzavam neka klapna zatitra oko 1800 o/min. i tada povuče. Vjerovatno kada bi ga odjavio na komp. možda bi se drugačije ponašao. Kod engleza sam čitao neki su blankirali EGR. Ja ne bi dirao dok ispravno radi, može se očistiti u 5 godina. 

______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
OK, hvala na pojašnjenju. Ja kada bih se odlučio da ga blokiram, sigurno bi i softverski to odradio, jer samo fizička blokada kod novijih auta nema smisla.
- Miki 307
- Aktivan član
- Postovi: 145
- Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
- Lokacija: Tešanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
Je li istina da kod blindiranog Egr-a potrošnja je zapravo veća jer tad motor više troši jer dobiva sav svjež zrak preko Maf-a koji je čistiji od onoga iz Egr-a ima više kiseonika i tako sagorijeva više goriva-nafte kod istog režima vožnje. Nešto sam čitao o tome na stranim forumima da je ekonomija tad manja ako se blindira Egr.
Ja sam kod svoga isto blindirao softwerski zatvoren 100% i opazijo kako motor vuče več puno ranije kod nižih obrtaja, potrošnja manja nije ako nije čak i malo veča a motor treba sad više vremena da se ugrije dok je leden.
Ja sam kod svoga isto blindirao softwerski zatvoren 100% i opazijo kako motor vuče več puno ranije kod nižih obrtaja, potrošnja manja nije ako nije čak i malo veča a motor treba sad više vremena da se ugrije dok je leden.
- suad83
- Aktivan član
- Postovi: 82
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:50
- Lokacija: Zivinice
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
A sta je kod tebe bio problem pa se odlucio na EGR da cistis koji su simtomi
Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
- Miki 307
- Aktivan član
- Postovi: 145
- Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
- Lokacija: Tešanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
Ja imam čipovan 2.0 hdi i blindiran Egr, ali idem ove nedelje da mi sve vrati nazad na fabričko. Koliko sam u ovih 6 hiljada km uspeo videti je to, da se motor teže grije dok je hladan, motor radi brže jer je čipovan, potrošnja je nekoliko veča, pogotovo kad zahtjevi za snagu nisu veliki ( gradska vožnja ) jer tad zbog blindiranog Egr-a sagorijeva više nafte jer dobiva sav svjež zrak preko Maf-a. Tako da ipak sam mišljenja da taj Egr na neki način štedi gorivom (kad papučicu za plin ne pritiskamo ili pritiskamo malo, tad je otvoren i dovodi u usis izgorjele gasove, tako da to smanjuje sagorevanje nafte u motoru i time štedi gorivom.)
Druga stvar što mi smetala kod čipovanog motora jeste, da več jako rano kod nizkih obrtaja razvije snagu i onda dovodi do efekta da ga moraš stalno da šaltaš u višu brzinu, da ne bi bijo prebučan. Znam da prije čipovanja nije bilo tih problema.
Druga stvar što mi smetala kod čipovanog motora jeste, da več jako rano kod nizkih obrtaja razvije snagu i onda dovodi do efekta da ga moraš stalno da šaltaš u višu brzinu, da ne bi bijo prebučan. Znam da prije čipovanja nije bilo tih problema.
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
^ +1
poslato s Jadrana
poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Miki 307
- Aktivan član
- Postovi: 145
- Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
- Lokacija: Tešanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
Evo danas smo stavili nazad staru tvorničku original mapu i da kažem da se auto opet perfektno vozi. Moja negativna ocjena ide najviše ka zatvorenom Egr-u jer sam uočijo jednu veliku razliku kod rada motora. A sad neka to neko pametan stručno prokomentariše ako zna.
Znači kod normalno otvorenog Egr-a kad oduzmem gas u vožnji, auto ide dalje preostalom silom i dostižem sa tom silom maksimalni domet napred koja se prenosi preko točkova. A sa zatvorenim Egr-om kad u vožnji oduzmem gas, tad počinje i motor naglije da koči i pravim manji domet sa silom koja se prenosi na točkove u vožnji napred. E sad zašto je to tako ? Kod zatvorenog Egr-a i motor počinje da više koči kad oduzmemo gas pedalu.
Pronašao sam stručno obrazloženje tog pojava ali ču prvo saćekati da vidim kaki pametan komentar na tu razliku.
Znači kod normalno otvorenog Egr-a kad oduzmem gas u vožnji, auto ide dalje preostalom silom i dostižem sa tom silom maksimalni domet napred koja se prenosi preko točkova. A sa zatvorenim Egr-om kad u vožnji oduzmem gas, tad počinje i motor naglije da koči i pravim manji domet sa silom koja se prenosi na točkove u vožnji napred. E sad zašto je to tako ? Kod zatvorenog Egr-a i motor počinje da više koči kad oduzmemo gas pedalu.
Pronašao sam stručno obrazloženje tog pojava ali ču prvo saćekati da vidim kaki pametan komentar na tu razliku.
Zadnja izmjena: Miki 307, dana/u 08. srp 2017, 07:15, ukupno mijenjano 1 put.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
Vjerovatno koči naglije jer motor guše gasovi iz EGR-a, a dok ti je bio zatvoren, dobijao si samo čist vazduh.
- Miki 307
- Aktivan član
- Postovi: 145
- Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
- Lokacija: Tešanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
Ne, upravo govorim, dok je bijo zatvoren Egr kočijo je naglije, dok sam oduzeo papučicu gasa i sad pitanje zašto je tome tako ? A gasovi iz Egr-a idu u motor kad je taj u svojoj normalnoj funkciji i tad zanimljivo ništa ne koči motor kad oduzmeš gas papučicumara- je napisao/la:Vjerovatno koči naglije jer motor guše gasovi iz EGR-a, a dok ti je bio zatvoren, dobijao si samo čist vazduh.
Zadnja izmjena: Miki 307, dana/u 08. srp 2017, 07:18, ukupno mijenjano 2 puta.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
Pročitaj šta si napisao u prethodnoj poruci, pa će ti biti jasan moj odgovor. Dva puta govoriš "zatvorio" a objašnjavaš različite situacije.
Pitanje je da li je to uopšte do EGR ili do lošeg čipa što si imao.
Pitanje je da li je to uopšte do EGR ili do lošeg čipa što si imao.
- Miki 307
- Aktivan član
- Postovi: 145
- Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
- Lokacija: Tešanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS
Aha, hvala moja greška 2.posta nazad. Sad sam ispravijo i možemo dalje da raspravljamo o tom pojavu. Znači zašto dok je zatvoren Egr- motor naglije koči kad oduzmemo gas pedalu tokom vožnje, a kod normalno delujučeg Egr-a ne koči i dalje pravimo veči domet.