Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Odgovori
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2524
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 171 put
 pohvaljen: 319 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la mara- »

Dino, totalno si me zbunio sada. Zar nije uloga EGR-a da vraća ispušne gasove u motor da bi se smanjilo zagađivanje i samim time prlja motor? I kako onda nije korisno da se skroz eliminiše? I kako se hladi zrak preko EGR-a kada vraća ispušne gasove koji su vreli?
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la dino »

U pravu si za recirkulaciju, EGR vraća sagorjeli gas na ponovno sagorijevanje. Samo od njega prema usisu ima komora za vodeno hlađenje tih vrelih gasova (slika br1 u postu, elemenat br.14). Kompjuter sabira zrak usisa MAF-a +zrak EGR-a, i to je količina ukupnog zraka. Ako nema EGR-a tada sav zrak ide iz usisa preko MAF-a. Ja mislim da bi ta količina zraka malo zbunila komp. jer sam probavao sa zatvorenim EGR-om, i kada ubrzavam neka klapna zatitra oko 1800 o/min. i tada povuče. Vjerovatno kada bi ga odjavio na komp. možda bi se drugačije ponašao. Kod engleza sam čitao neki su blankirali EGR. Ja ne bi dirao dok ispravno radi, može se očistiti u 5 godina. :biciklo:
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2524
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 171 put
 pohvaljen: 319 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la mara- »

OK, hvala na pojašnjenju. Ja kada bih se odlučio da ga blokiram, sigurno bi i softverski to odradio, jer samo fizička blokada kod novijih auta nema smisla.
Avatar
Miki 307
Aktivan član
Postovi: 145
Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
Lokacija: Tešanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 3 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la Miki 307 »

Je li istina da kod blindiranog Egr-a potrošnja je zapravo veća jer tad motor više troši jer dobiva sav svjež zrak preko Maf-a koji je čistiji od onoga iz Egr-a ima više kiseonika i tako sagorijeva više goriva-nafte kod istog režima vožnje. Nešto sam čitao o tome na stranim forumima da je ekonomija tad manja ako se blindira Egr.
Ja sam kod svoga isto blindirao softwerski zatvoren 100% i opazijo kako motor vuče več puno ranije kod nižih obrtaja, potrošnja manja nije ako nije čak i malo veča a motor treba sad više vremena da se ugrije dok je leden.
Avatar
suad83
Aktivan član
Postovi: 82
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:50
Lokacija: Zivinice
Vozim: peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la suad83 »

A sta je kod tebe bio problem pa se odlucio na EGR da cistis koji su simtomi

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
Avatar
Miki 307
Aktivan član
Postovi: 145
Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
Lokacija: Tešanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 3 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la Miki 307 »

samo da ga blindiram zbog veče snage
Avatar
Miki 307
Aktivan član
Postovi: 145
Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
Lokacija: Tešanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 3 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la Miki 307 »

Ja imam čipovan 2.0 hdi i blindiran Egr, ali idem ove nedelje da mi sve vrati nazad na fabričko. Koliko sam u ovih 6 hiljada km uspeo videti je to, da se motor teže grije dok je hladan, motor radi brže jer je čipovan, potrošnja je nekoliko veča, pogotovo kad zahtjevi za snagu nisu veliki ( gradska vožnja ) jer tad zbog blindiranog Egr-a sagorijeva više nafte jer dobiva sav svjež zrak preko Maf-a. Tako da ipak sam mišljenja da taj Egr na neki način štedi gorivom (kad papučicu za plin ne pritiskamo ili pritiskamo malo, tad je otvoren i dovodi u usis izgorjele gasove, tako da to smanjuje sagorevanje nafte u motoru i time štedi gorivom.)
Druga stvar što mi smetala kod čipovanog motora jeste, da več jako rano kod nizkih obrtaja razvije snagu i onda dovodi do efekta da ga moraš stalno da šaltaš u višu brzinu, da ne bi bijo prebučan. Znam da prije čipovanja nije bilo tih problema.
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2524
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 171 put
 pohvaljen: 319 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la mara- »

Tebi to nije dobro čipovano, zato ti i ne valja.
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2380
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 241 put
 pohvaljen: 482 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la Tom »

^ +1

poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Avatar
Miki 307
Aktivan član
Postovi: 145
Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
Lokacija: Tešanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 3 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la Miki 307 »

Evo danas smo stavili nazad staru tvorničku original mapu i da kažem da se auto opet perfektno vozi. Moja negativna ocjena ide najviše ka zatvorenom Egr-u jer sam uočijo jednu veliku razliku kod rada motora. A sad neka to neko pametan stručno prokomentariše ako zna.
Znači kod normalno otvorenog Egr-a kad oduzmem gas u vožnji, auto ide dalje preostalom silom i dostižem sa tom silom maksimalni domet napred koja se prenosi preko točkova. A sa zatvorenim Egr-om kad u vožnji oduzmem gas, tad počinje i motor naglije da koči i pravim manji domet sa silom koja se prenosi na točkove u vožnji napred. E sad zašto je to tako ? Kod zatvorenog Egr-a i motor počinje da više koči kad oduzmemo gas pedalu.
Pronašao sam stručno obrazloženje tog pojava ali ču prvo saćekati da vidim kaki pametan komentar na tu razliku.
Zadnja izmjena: Miki 307, dana/u 08. srp 2017, 07:15, ukupno mijenjano 1 put.
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2524
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 171 put
 pohvaljen: 319 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la mara- »

Vjerovatno koči naglije jer motor guše gasovi iz EGR-a, a dok ti je bio zatvoren, dobijao si samo čist vazduh.
Avatar
Miki 307
Aktivan član
Postovi: 145
Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
Lokacija: Tešanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 3 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la Miki 307 »

mara- je napisao/la:Vjerovatno koči naglije jer motor guše gasovi iz EGR-a, a dok ti je bio zatvoren, dobijao si samo čist vazduh.
Ne, upravo govorim, dok je bijo zatvoren Egr kočijo je naglije, dok sam oduzeo papučicu gasa i sad pitanje zašto je tome tako ? A gasovi iz Egr-a idu u motor kad je taj u svojoj normalnoj funkciji i tad zanimljivo ništa ne koči motor kad oduzmeš gas papučicu
Zadnja izmjena: Miki 307, dana/u 08. srp 2017, 07:18, ukupno mijenjano 2 puta.
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2524
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 171 put
 pohvaljen: 319 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la mara- »

Pročitaj šta si napisao u prethodnoj poruci, pa će ti biti jasan moj odgovor. Dva puta govoriš "zatvorio" a objašnjavaš različite situacije.

Pitanje je da li je to uopšte do EGR ili do lošeg čipa što si imao.
Avatar
Miki 307
Aktivan član
Postovi: 145
Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
Lokacija: Tešanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 3 puta
garage

Re: Skidanje EGR-a na 307; 2,0; 110kS

Post Postao/la Miki 307 »

Aha, hvala moja greška 2.posta nazad. Sad sam ispravijo i možemo dalje da raspravljamo o tom pojavu. Znači zašto dok je zatvoren Egr- motor naglije koči kad oduzmemo gas pedalu tokom vožnje, a kod normalno delujučeg Egr-a ne koči i dalje pravimo veči domet.
Odgovori

Natrag na “DIY”