Još jedan 307
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Još jedan 307
Izgleda da ti nisam pohvalio auto, neka ga , lijepa boja, da te dugo služi u ispravnom stanju.
To ćeš izgleda imati problema sa začepljenim FAP-om.

To ćeš izgleda imati problema sa začepljenim FAP-om.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Hvala, valjda neće biti većih problema. 
Nema FAP, kod mene je 66 kW motor.
Je li moguće da je samo EGR zaprljan od vožnje po gradu, nisam skoro išao na malo duže relacije?

Nema FAP, kod mene je 66 kW motor.
Je li moguće da je samo EGR zaprljan od vožnje po gradu, nisam skoro išao na malo duže relacije?
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Stigle naručene sitnice za žutog.
Kopčice za kojekakve plastike za koje mi je bilo previše plaćati pola marke po komadu kod nas u gradu. Izuzetno jake, 50 komada jedva dva dolara.

Ukrasne kapice za šarafe, osrednji kvalitet. Malo su manje od starih prečnikom šešira i malo tijesne pa se teže skidaju, ali prolazna ocjena.

Na kraju stigle i opruge za kočiona kliješta, ali da ne bude sve potaman kinez poslao obe desne. Sad opet čekati da pošalje jednu lijevu ili da pokušam nekako nabudžiti ovu.

Kopčice za kojekakve plastike za koje mi je bilo previše plaćati pola marke po komadu kod nas u gradu. Izuzetno jake, 50 komada jedva dva dolara.

Ukrasne kapice za šarafe, osrednji kvalitet. Malo su manje od starih prečnikom šešira i malo tijesne pa se teže skidaju, ali prolazna ocjena.

Na kraju stigle i opruge za kočiona kliješta, ali da ne bude sve potaman kinez poslao obe desne. Sad opet čekati da pošalje jednu lijevu ili da pokušam nekako nabudžiti ovu.


- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Evo link, ali ni ovaj više ne šalje u BiH.
Pokušaj pod istim nazivom naći nekoga ko hoće da pošalje ili naručiti sa aliexpressa.
https://www.ebay.com/itm/50x-6mm-BMW-Pu ... 2156016536

https://www.ebay.com/itm/50x-6mm-BMW-Pu ... 2156016536
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Opet mi se pojavila ona greška P0400 pa sam išao kod kolege mehaničara. Nema dijagnostiku za PSA grupu pa moram sutra ići kod nekog drugog da povrdi, ali on na osnovu zvuka i simptoma kad se pojavljuje greška misli da je 90% do začepljenog katalizatora. Uvijek se javlja kad prilikom brže vožnje niz brdo naglo zakočim, a već par dana sam primijetio i da povremeno proguta knedlu prilikom kretanja dok ne povuče kako treba.
Ukoliko bude do njega šta se preporučuje? Za nov nisam sad finansijski nikako spreman, koji problemi mogu nastati ako se ukloni skroz ili samo izvadi sadržaj istog?
Ukoliko bude do njega šta se preporučuje? Za nov nisam sad finansijski nikako spreman, koji problemi mogu nastati ako se ukloni skroz ili samo izvadi sadržaj istog?
- aladins
- Početnik
- Postovi: 47
- Pridružen/a: 02. tra 2017, 00:55
- Lokacija: sarajevo
- Vozim: 207 sw
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 0
-
Re: Još jedan 307
Zagrijanim autom pa na autoput provozaj malo na višim obrtajima bar 20-30 km, pa možda pročepi uguši ga grad. I kod mene je uglavnom gradska vožnja a imam i dpf, svaki mjesec provozam se autoputem da ga pročepim inače počne se palti upozorenje za filter, poslije tretmana bude ko drugo auto. To ti najjeftinije što trenutno možeš uraditi, a to bi i inače trebao raditi imao filter ili ne, dizel je. Ako skineš katalizator ništa se spektakularno ne bi desilo evetualno bi više dimio i možda bolje vukao ali svakako prije toga provjeri da li je do njega.
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Vozio na dijagnostiku u petak, majstor očistio protokomjer i obrisao grešku.
Auto se ponaša bolje (mada ni prije nije bilo prevelikih problema), ali nakon pedesetak km se opet javila ista greška.
Odem opet danas, sumnja da je problem do protokomjera ili elektro ventila koji kontroliše egr, ali bi morao uzeti nove dijelove i probati pa ako prođe prođe.
Pošto ne mogu ostavljati auto, a i ne sviđa mi se taj pristup da se mijenja sve dok ja plaćam sad moram tražiti nekog trećeg majstora koji ima dijagnostiku za pežoa i volju da pregleda sve parametre i vidi gdje šta odstupa i koliko.
Auto se ponaša bolje (mada ni prije nije bilo prevelikih problema), ali nakon pedesetak km se opet javila ista greška.
Odem opet danas, sumnja da je problem do protokomjera ili elektro ventila koji kontroliše egr, ali bi morao uzeti nove dijelove i probati pa ako prođe prođe.
Pošto ne mogu ostavljati auto, a i ne sviđa mi se taj pristup da se mijenja sve dok ja plaćam sad moram tražiti nekog trećeg majstora koji ima dijagnostiku za pežoa i volju da pregleda sve parametre i vidi gdje šta odstupa i koliko.
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Zaboravio sam pisati u vezi ovog problema. Počelo malo više zezati, pored P0400 javi i P0402 (prevelik protok na egr-u), nemiran rad kad se tek upali, na izduvu baci jedva malo dima koliko god da se vrti, a lonac katalizatora vreo dok se cijev iza može držati rukom. Lonac nije prazan jer ne zveči, svi simptomi da je otkazao poslušnost/začepljen i odlučim da ga capnem da provjerim stanje. Odem kod majstora, udari jedan rez po onom fabričkom varu, kad ono međutim, saće je već razbijeno i izvučeno, a na suženju prema izlazu postavljen čep. Parče lima sa petnaestak rupica od 3 mm, ne kontam nikako kako je onako dobro radio prije toga uz takvo suženje. Brat bratu, ništa veće rupe od onih na auspuhu kosilice za dvorište sa cijelih 148 kubika.
Razbijemo i to što smeta, istresemo gomilu čađi (koja se brinula da ne zveči kad se udari spolja) i za sad nakon malo gaženja je bez problema. Pratim stanje, ali se nadam da je problem riješen jer su se i parametri motora doveli u red kad može normalno disati.
Planirao sam da skinem i očistim egr i usisnu granu jer se sigurno nakupilo svakakvog smeća, ali mi se nikako neda nakaniti da ono sve raskopavam koliko je zavučeno.
Razbijemo i to što smeta, istresemo gomilu čađi (koja se brinula da ne zveči kad se udari spolja) i za sad nakon malo gaženja je bez problema. Pratim stanje, ali se nadam da je problem riješen jer su se i parametri motora doveli u red kad može normalno disati.
Planirao sam da skinem i očistim egr i usisnu granu jer se sigurno nakupilo svakakvog smeća, ali mi se nikako neda nakaniti da ono sve raskopavam koliko je zavučeno.

- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Još jedan 307
Juče sam sređivao jednu sitnicu koja me mnogo nervirala, a ne zahtijeva skoro nikakav trošak.
Onaj mehanizam što drži vrata kad se otvore se malo razletio pa uvijek odu do kraja koliko šarke dozvoljavaju, a na parkingu ili u garaži do prve prepreke.

Krivac je čivijica sa slike sa pripadajućim osiguračem pošto je bila nabijena odozdo i zbog vibracija je ispala zajedno sa valjčićem. Srećom, čitav mehanizam je zaštićen gumenom kapom, pa sav višak dijelova ne ode daleko.

Sav trošak mi je bio nekoliko polomljenih žabica na unutrašnjem panelu, a uz malo umijeća i to se izbjegne.
Za skidanje panela sam koristio ovo uputstvo, to nisam ništa slikao jer je čovjek već sve vrhunski opisao.
Ono spužvasto ljepilo kojim je unutrašnja zaštita zalijepljena za lim (8:10 na snimku) samo treba lagano povući i skalperom isjeći po sredini koliko treba da se odvoji zaštita. Kad se završi posao samo spojiti i pritisnuti dok se ne poveže kao prije, nema potrebe za novim ljepilom.
Još sam se malo igrao dijagnostikom, pa sam aktivirao dnevna svjetla jer po gradu često zaboravim da ih upalim u žurbi kad idem na nekoliko lokacija redom. U kombinaciji sa automatskim paljenjem preko senzora rade bez greške. Prilikom paljenja motora se upale kratka i pozicije nazad, a kad padne mrak ili uđem u garažu/tunel pali se osvjetljenje instrumenata i oslabi osvjetljenje displeja (kao kad se inače upale svjetla preko prekidača). Još nekoliko sitnica i biće mi skroz po mjeri.
Onaj mehanizam što drži vrata kad se otvore se malo razletio pa uvijek odu do kraja koliko šarke dozvoljavaju, a na parkingu ili u garaži do prve prepreke.

Krivac je čivijica sa slike sa pripadajućim osiguračem pošto je bila nabijena odozdo i zbog vibracija je ispala zajedno sa valjčićem. Srećom, čitav mehanizam je zaštićen gumenom kapom, pa sav višak dijelova ne ode daleko.


Sav trošak mi je bio nekoliko polomljenih žabica na unutrašnjem panelu, a uz malo umijeća i to se izbjegne.

Za skidanje panela sam koristio ovo uputstvo, to nisam ništa slikao jer je čovjek već sve vrhunski opisao.
Ono spužvasto ljepilo kojim je unutrašnja zaštita zalijepljena za lim (8:10 na snimku) samo treba lagano povući i skalperom isjeći po sredini koliko treba da se odvoji zaštita. Kad se završi posao samo spojiti i pritisnuti dok se ne poveže kao prije, nema potrebe za novim ljepilom.
Još sam se malo igrao dijagnostikom, pa sam aktivirao dnevna svjetla jer po gradu često zaboravim da ih upalim u žurbi kad idem na nekoliko lokacija redom. U kombinaciji sa automatskim paljenjem preko senzora rade bez greške. Prilikom paljenja motora se upale kratka i pozicije nazad, a kad padne mrak ili uđem u garažu/tunel pali se osvjetljenje instrumenata i oslabi osvjetljenje displeja (kao kad se inače upale svjetla preko prekidača). Još nekoliko sitnica i biće mi skroz po mjeri.

- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Još jedan 307
Fin posao, ja ću morati na vozačevim vratima ovaj mehanizam malo da sredim kao da se graničnik pojeo.
za svjetla.

Clapton is God!
- slobo2712
- Napredan član
- Postovi: 209
- Pridružen/a: 09. ožu 2018, 17:35
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: Peugeot 307 1.6 hdi 80KW
- Ima zahvala: 35 puta
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Još jedan 307
Ekstra uputsvo,kod mene su ta dnevna svijetla vec bila aktivirana ali je problem u tome dok ih ne upalim na prekidacu desni zmigavac odradi samo dva puta i ugasi se,dok kad su upaljena na prekidacu radi normalno.
- arnes_sa
- VIP Član
- Postovi: 127
- Pridružen/a: 20. sij 2018, 16:21
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 308 1.6 eHDI 82kW 2013.god.
- Ima zahvala: 9 puta
- pohvaljen: 19 puta
-
Re: Još jedan 307
Moze li pomoc oko aktiviranja dnevnih svjetala... Kako se to podesi, ima li neki tutorial??
Poslano sa mog MI MAX 2 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog MI MAX 2 koristeći Tapatalk