



POMAGAJTE

Za pocetak,promjeni mehanicara,samo lud bi isao na gusce ulje,u jutro i u hladnim danima bi jos teze saltao.Ja bih krenuo od sitni stvari,promjeniti kao sto kolega kaze ulje ili provjeriti stanje ulja,mozda ga fali (iscurilo na semering neki),onda bih detaljno pregledao polugice mjenjaca,sipke/plastike znaju dotrajati,usput vidjeti i kuciste rucice mjenjaca da nisu lezista i gumice,onda bih provjerio cilindre kvacila,glavni,sporedni pa tek onda set kvacila,na kraju,mozda je neki sinhron otisao od neke brzine ma da sumnjam na toj kilometrazi,i da,nije to uopste skupo toliko,ljudi kod nas repariraju mjenjac za 150 km,50 skidanje vracanje.Uglavnom,vjeruj,iz iskustva,danas je rijetkost naci majstora pravog,za to kazem nista napamet raditi i bacati novac bezveze,peugeot je prava marka samo dobar mehanicar i gascrankshaft je napisao/la:Imam Peugeot 308 1.6 HDi 66 kw presao je 168 000 km. Imam problem sa mjenjacem, naime zapinje kada se ubacuje u trecu i cetvrtu brzinu. U cetvrtu brzinu zapne rucica da ne moze dalje, ne grebe nista samo nece i moram izbaciti iz brzine pa ponovo ubaciti nekad moram vise puta ponoviti da ubacim, tako isto i u trecu brzinu kad prebacujem nebitno iz druge u trecu ili iz cetvrte u trecu,stim da se nekad zna cuti kao da nije kvacilo pretisnuto do kraja pa strugne. Lamela odvaja malo iznad polovice. Ne znam sta bi moglo biti,majstor mi kaze da su vjerovatno sinhroni i da bi bilo najpametnije baci polovan mjenjac i zamjeniti,ako se rasklopi kaze da se popravlja to unutra bice skuplja pita nego tepsijaPredlozio mi je da probamo za pocetak promjeniti gusce ulje u mjenjac pa vidjeti rezultat. Ako ima iko iskustva sa ovim da mi da kakav dobar prijedlog, svaki savjet je dobro dosao, heh ovaj moj Pug je postao kao Alfa Romeo vazda nesto kod mehanicara
![]()
![]()
![]()
POMAGAJTE