Niz kvarova na p 206 1.4
Niz kvarova na p 206 1.4
Rijec je o pezou 206 1.4b 55kw niz kvarova. Stoplampe prva pomisao je bila sijalice crkle kad sam provjerio sijalice i vidio da nije do njih onda sam pregledao osigurace br 11 i 12 vidio sam da su i osiguraci ispravni poslije toga prekidac na papucici kocinice i on je ok. Kasnije utvrdim da nema uopste struje na osiguracima 11 i 12 sad me zanima ima li neki osigurac jos ispod haube ? Drugi kvar bar ja tako mislim je u vezi temperature. Temperatura mi je uvjek 70C osim kad je bas velika guzva pa malo preko predje za debljinu kazaljke provjeravao sam termostat tako sto sam upalio hladno auto i drzao ruku na hladnjaku i hladnjak je bio hladan i onda najedanput vruc tad je otvorio otisao sam u auto temperatura je i dalje bila 70C auto je radio jos neko vrijeme i onda se upalio ventilator temperatura je bila malo preko 70C. Treci prevelika potrosnja kombinovano je trosio izmedju 12-14l majstor mi jer rekao da je do lambda sondi promjenio sam ih potrosnja se malo smanjila na nekih 10l ali mi je i to previse za kombinovanu potrosnju pa mislim da ova temperatura ima nekakve veze sa potrosnjom auto radi na 1500 pas se postepeno spustana 1200 i kad se ugrije na tu temperaturu od 70C varira izmedju 1000-1100. Pitao sam majstora i ove u pezo servisu kazu to je normalna temperatura ali ja i dalje mislim da bi trebala biti veca.
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Niz kvarova na p 206 1.4
Sto se stop svjetla tice provjeri osigurace pod brojem 20 i 21.
20 10A Stop svjetlo desno
21 15A Stop svjetlo lijevo - Treće stop svjetlo
Sto se tice osiguraca ispod haube nema nijedan vezan za svjetlo kocnice.
Pogledaj termostat sto se tice temperature , ako ga vec nisi mijenjao.
Auto pri 70 stepeni jos nije dostigao radnu temperaturu pa moze biti da zbog toga vise trosi.
Ako ti i nakon toga bude temperatura 70 moze biti da je do senzora temperature motora ili do same kazaljke na instrument tabli.
Sto se potrosnje tice evo ti tvornicki podaci
GRAD otvoreno kombinovano
1,4 litre Ručni K6D2 9,4 5,5 7
1,4 litre Ručni KFWF 8,4 5 6,3
KFWA 8,5 5,2 6,3
20 10A Stop svjetlo desno
21 15A Stop svjetlo lijevo - Treće stop svjetlo
Sto se tice osiguraca ispod haube nema nijedan vezan za svjetlo kocnice.
Pogledaj termostat sto se tice temperature , ako ga vec nisi mijenjao.
Auto pri 70 stepeni jos nije dostigao radnu temperaturu pa moze biti da zbog toga vise trosi.
Ako ti i nakon toga bude temperatura 70 moze biti da je do senzora temperature motora ili do same kazaljke na instrument tabli.
Sto se potrosnje tice evo ti tvornicki podaci
GRAD otvoreno kombinovano
1,4 litre Ručni K6D2 9,4 5,5 7
1,4 litre Ručni KFWF 8,4 5 6,3
KFWA 8,5 5,2 6,3
- zulleee
- Iskusan član
- Postovi: 1209
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Re: Niz kvarova na p 206 1.4
Vjerovatno uzrok svih problema (osim stopki) je jedna stvar,rekao si da si isao na dijagnostiku i nije pokazalo da imas kvar,sto se mene tice promijebi tog majstora i idi drugome jer dijagnostika ce da pokaze 99% da imas problem i sta trebas da sredis i to je to.
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: Niz kvarova na p 206 1.4
nenormalna temperatura, obrtaju u leru jos nenrmalniji (koliko sam skontao iz posta najnizi u leru 1000-1100?), moze biti da ti senzor temperature zeza i on ti koliko znam nije skup, ja sam na 307 platio oko 30 KM
a zezaju li te jos sta obrtaji, usporavanje npr., ono kad usporavas da stanes na semaforu padaju li ispod dozviljenih? osciliraju li u leru ili polako padaju na tih 1000?, u leru bi on trebao da se vrti u rasponu 800-900, nikako preko 1000 da je ne znam kakva temp motora, ja bi tu probao sa ciscenjem gas klapne pa vidio kako bi se tad ponasalo auto
i kao sto su ti rekli promjeni majstora, raspitaj se po mostaru ima li koji fokusiran bar na francuska auta ako ne samo na peugeot-e a da nije ovlasteni, u krajnjem slucaju posavjetuj se sa ovlastenim da vidis sta ce ti oni predloziti, ne moras kod njih popravljati nista ali bar daj tih 30-40 KM koliko im vec dodje sat rada/dijagnostika pa da vidis sta ce reci ljudi koju su se sigurno susretali bar sa slicnim problemom
ja sam haman 2 godine muku mucio sa autom, zamjenio obje lambde isto kao i ti, jos nekoliko senzorcica i opet problemi ostali, tek kad sam otisao u ovlasteni, dao po milje za novu tu gas klapnu, jer kod mene ni ciscenje vise nije pomoglo tek tad sam se rijesio muke
a zezaju li te jos sta obrtaji, usporavanje npr., ono kad usporavas da stanes na semaforu padaju li ispod dozviljenih? osciliraju li u leru ili polako padaju na tih 1000?, u leru bi on trebao da se vrti u rasponu 800-900, nikako preko 1000 da je ne znam kakva temp motora, ja bi tu probao sa ciscenjem gas klapne pa vidio kako bi se tad ponasalo auto
i kao sto su ti rekli promjeni majstora, raspitaj se po mostaru ima li koji fokusiran bar na francuska auta ako ne samo na peugeot-e a da nije ovlasteni, u krajnjem slucaju posavjetuj se sa ovlastenim da vidis sta ce ti oni predloziti, ne moras kod njih popravljati nista ali bar daj tih 30-40 KM koliko im vec dodje sat rada/dijagnostika pa da vidis sta ce reci ljudi koju su se sigurno susretali bar sa slicnim problemom
ja sam haman 2 godine muku mucio sa autom, zamjenio obje lambde isto kao i ti, jos nekoliko senzorcica i opet problemi ostali, tek kad sam otisao u ovlasteni, dao po milje za novu tu gas klapnu, jer kod mene ni ciscenje vise nije pomoglo tek tad sam se rijesio muke
Re: Niz kvarova na p 206 1.4
Danas sam bas cistio klapnu i primjetio sam da je puklo jedno crijevo sto ide sa dekla do klapne pa je tu vjerovatno vukao fals zrak, obrtaji nikad ne padaju ispod 1000. Trenutno mi na pamet ne pada ni jedan majstor koji radi francuska auta ali raspitam se.anel007 je napisao/la:nenormalna temperatura, obrtaju u leru jos nenrmalniji (koliko sam skontao iz posta najnizi u leru 1000-1100?), moze biti da ti senzor temperature zeza i on ti koliko znam nije skup, ja sam na 307 platio oko 30 KM
a zezaju li te jos sta obrtaji, usporavanje npr., ono kad usporavas da stanes na semaforu padaju li ispod dozviljenih? osciliraju li u leru ili polako padaju na tih 1000?, u leru bi on trebao da se vrti u rasponu 800-900, nikako preko 1000 da je ne znam kakva temp motora, ja bi tu probao sa ciscenjem gas klapne pa vidio kako bi se tad ponasalo auto
i kao sto su ti rekli promjeni majstora, raspitaj se po mostaru ima li koji fokusiran bar na francuska auta ako ne samo na peugeot-e a da nije ovlasteni, u krajnjem slucaju posavjetuj se sa ovlastenim da vidis sta ce ti oni predloziti, ne moras kod njih popravljati nista ali bar daj tih 30-40 KM koliko im vec dodje sat rada/dijagnostika pa da vidis sta ce reci ljudi koju su se sigurno susretali bar sa slicnim problemom
ja sam haman 2 godine muku mucio sa autom, zamjenio obje lambde isto kao i ti, jos nekoliko senzorcica i opet problemi ostali, tek kad sam otisao u ovlasteni, dao po milje za novu tu gas klapnu, jer kod mene ni ciscenje vise nije pomoglo tek tad sam se rijesio muke
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Niz kvarova na p 206 1.4
Pogledaj količinu vode u sistemu, ako imaš manjak vode ne diže temperaturu preko 70 stepeni C i može tako da te prevari i da prokuva, i naravno sve cjevi koje su zadužene za protok vode.
Clapton is God!
Re: Niz kvarova na p 206 1.4
Voda je ok i sistem je ozracen samo ne dize temp preko 70 bez obzira jeli gradska ili otvorena voznja uzbrtdica ili nizbrdica.ElComandante91 je napisao/la:Pogledaj količinu vode u sistemu, ako imaš manjak vode ne diže temperaturu preko 70 stepeni C i može tako da te prevari i da prokuva, i naravno sve cjevi koje su zadužene za protok vode.
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
- zulleee
- Iskusan član
- Postovi: 1209
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Re: Niz kvarova na p 206 1.4
Odradi dijagnostiku,taj sto je rekao da nemas problema je ocito pogrijesio,tako nadji drugog majstora i reci ce ti sta je u pitanju.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Niz kvarova na p 206 1.4
Probaj ovaj davac temp provjeriti nekako ili zamjeniti, moguce da je i do njega. Pricao sam ti, kod mene je kod rodjaka tako nesto bilo na 206, znam da mu je dizao obrtaje zestoko i bilo je do tog nekog davaca temp ili senzora, ne znam sad tacno, ali reci majstoru nekom valjda ce znati. Ovo ostalo osigurace te pogledaj.. ma rijesices, ne sekiraj se 

Re: Niz kvarova na p 206 1.4
Promjenio termostat temperatura 90 kad otvori termostat spadne do 85 ali potrosnja idalje ista 100km 13l otkako sam promjenio termostat obrtaji idu malo ispod 1000 negdje oko 950.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Niz kvarova na p 206 1.4
S obzirom da je temperatura 85 ne bi trebalo da utiče na potrošnju. Premda, smatram da taj termostat opet nije dobar, jer jednom kada postigne auto radnu temperaturu ne smije padati, nego biti zakucana na 90. Možda ti lambda sonda nije u redu, iako nema grešaka na dijagnostici, treba neko ko bolje zna sa dijagnostikom da očita da li sonda ispravno radi.
- zulleee
- Iskusan član
- Postovi: 1209
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Re: Niz kvarova na p 206 1.4
Temp i treba bit 85 a ne 90.obrtaji mislim do 900. Jesi isao na dijagnostiku da vidis jel izbacuje neku gresku zbog potrosnje ?