vracam se neki dan kuci iz grada i u po frke auto nece u da prebaci u 4., stanem pored puta normalno salta ko da mu nista nije bilo, krenem ponovo, odvezem djevojku kuci i dok sam se svojoj vracao nece opet, do koji dan odvezem majstoru da vidimo sta mu je i pocnemo lagano skidati set kvacila, unutra jad i cemer, lamele nema haman nikako, opruga jedna ispala skroz, i tako zamjenimo set kvacila (Sachs ubacen, bio prije Valeo valjda iz fabrike s njim izasao), spojimo sve nazad i naspemo ulja u mjenjac (falilo ga pofino) i doceka nas izvor ispod, haman svo ulje izaslo jer je semering na poluosovini los bio...e sad posto su ovi imali bruku posla i taj dan morali zavrsiti 2 auta nisu mogli ponovo rastavljati ovo moje, danas rastavimo ponovo i zamjenimo taj semering, zamjenim usput ulje u mjenjacu i evo ga sad ide ko da je tek iz fabrike
elem komplet ti radovi kostali oko 500 KM, sam set haman 317 + semering + 2l ulja + ruke 2x, tako da sam do sljedeceg mjeseca kokuz dibidus

P.S. stara lamela je izgledala ovako:
