

Sutra moj 207 1.4 HDi sa 233xxx pređenih kilometara ide na mali redovni servis koji radim svakih 10 tisuća, znači svi filteri + ulje, a svakih 20 tisuća + filter goriva. Također mijenja se i "klapna gasa" - dozator zraka, danas stigao nov, 292 KM nov, za polovan traže ~150 KM.

Zanima me sljedeće, pošto se auto vozi više manje 5-10 km gasi - pali, a do sada sam sipao 5w-40 Total 9000, a primijetio sam da u ovih 10 tisuća na šipci padne ispod pola, da li je vrijeme s obzirom na kilometražu da pređem na gušće ulje, npr. 10w-40.
Koliko je to pametno, da li mogu to uraditi bez prevelikog razmišljanja, čak mislim da sam jedno vrijeme sipao 10w-40, pa onda na moj prijedlog da je moj mehaničar počeo da koristi 5w-40, pošto je preporučeno, a računam rjeđe ulje zimi radi turbine da prije postigne željena svojstva. :)
Moram napomenuti da sam dobio komentar od kolege da je motor prljav na jednom mjestu te da sigurno tu gubi ulje, dok majstor tvrdi da je krajem '16 kada je rađen drugi veliki servis na 220 tisuća nije vidio nigdje nikakav problem. Da li postoje neke "slabe točke" koje se mogu provjeriti što se tiče ovog problema?
Također vidio sam da se kao mana 1.4 HDi spominje neko sito prije turbine koje se zna začepiti, da li može netko ukazati malo više na taj problem, gdje se sito nalazi, čisto da i to sutra provjerimo.
Drugi problem koji mi se nedavno pojavio jeste da mi brava na gepeku ili prtljažniku, prestala da radi. Pokušao sam sve, zaključaj sa vana, iznutra, svaki put moram spustiti zadnja sjedala i ručno otvoriti na onu malu plastiku. Uspio sam skinuti samu ručicu brave, bila je prljava, kada sam je vratio brava je proradila par puta onako na prazno, čuo se onaj klik-klik, kada sam zatvorio, opet nije htjela reagirati tj. otvoriti.
Da pokušam kontakt sprejom očistiti iznutra? U službenom kada sam naručivao klapnu gasa, bez pregleda rekoše da je do nekih mikro prekidača, pretpostavljam da se mora čitava ručica naručiti nova?
Ekipa, hvala unaprijed!
